Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Львіввугілля" |
Код ЄДРПОУ: | 32323256 |
Місцезнаходження: | 80000, Україна , Львівська обл., Сокаль, вул.Б.Хмельницького,26 |
Контактна особа: |
Андрій МОДЕНКО 380672150077 Modenko.A@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 лютого 2023 20:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 лютого 2023 11:00 |
Очікувана вартість: | 20 053 415,95 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60170000-0: Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм
Тендерна документація
14 лютого 2023 19:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 лютого 2023 19:03 |
Додаток 5 зі змінами.docx | |
14 лютого 2023 19:03 |
Додаток 6 зі змінами.docx | |
14 лютого 2023 19:02 |
Зміни 1 до тендерної документації.docx | |
14 лютого 2023 19:02 |
Нова редакція Т.д. Пасажирські перевезення ВП шахта «Степова».docx | |
07 лютого 2023 20:29 |
Т.д. Пасажирські перевезення ВП шахта «Степова».docx | |
07 лютого 2023 20:28 |
Додаток 6 Проект договору та лист погодження зі всіма умовами договору.docx |
14 лютого 2023 19:06 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 лютого 2023 19:03 |
Додаток 5 зі змінами.docx
|
|||
14 лютого 2023 19:03 |
Додаток 6 зі змінами.docx
|
|||
14 лютого 2023 19:02 |
Зміни 1 до тендерної документації.docx
|
|||
14 лютого 2023 19:02 |
Нова редакція Т.д. Пасажирські перевезення ВП шахта «Степова».docx
|
|||
07 лютого 2023 20:29 |
Т.д. Пасажирські перевезення ВП шахта «Степова».docx
|
|||
07 лютого 2023 20:28 |
Додаток 6 Проект договору та лист погодження зі всіма умовами договору.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-08-000001 ● 905b603b753e4768b85bad665796b728
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 червня 2023 10:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.06.2023 № 25-З
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 №186,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 21.04.2023 № 003100-18/4590-2023 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 08 червня 2023 року № 25-З
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2023-02-07-016870-a від 07.02.2023 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-09 08:58:52
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Перевезення працівників ВП шахта «Степова» ДП «Львіввугілля» до місця роботи за графіком» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-07-016870-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином і на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте такі документи.
2. З яких причин Вами тендерну документацію складено з порушенням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», зокрема, не враховано зміни, внесені постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2022 р. № 1495 «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», які набрали чинності з 03.01.2023, а саме: у пункті 6 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено випадки, за яких Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника/переможця торгів із посиланням на норми статей Закону (зокрема, частина 14, частина 15 статті 29, частина 2 статті 28), в той час, коли такі підстави відхилення під час застосування відкритих торгів з особливостями передбачені Особливостями № 1178 із змінами (пункт 39, абзац п’ятий пункту 38, абзац другий пункту 36 особливостей), чим порушив вимоги пункту 41 Особливостей № 1178 із змінами, внесеними Постановою № 1495 (пункт 9)?
3. Чому Вами не надано можливість учасникам по лотах 3, 6 та 8 - ФОП «Танчин Петро Іванович», по лоту 4 – ФОП «Романюк Богдан Олегович», по лотах 5, 7 – ФОП «Тишко Андрій В'ячиславович», по лоту 9 – ФОП «Рибай Петро Степанович», усунути невідповідності в інформації та документах, що подані ними у тендерних пропозиціях, або подання яких (документів) передбачалося тендерною документацією, як це передбачено пунктом 40 Особливостей № 1178?
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-14 12:39:21
Пояснення на запит щодо процедури закупівлі UA-2023-02-07-016870-a
Відповідь 1: На запит до закупівлі UA-2023-02-07-016870-a повідомляю наступне: Для визначення очікуваної вартості пасажирських перевезень 23.01.23 було надіслано запити щодо тарифів усім перевізникам ДП «Львіввугілля» за діючими договорами – разом 21 запит. Отримано відповіді від ПП «Вастер» (копія листа від 26.01.23 № 3 додається), ФОП Ольги БАТЮЧОК (копія листа від 26.01.23 № 2 додається), ФОП Катерини ГОЛЕМБІОВСЬКОЇ (копія листа від 26.01.23 № 2 додається). Зважаючи на надто малу вірогідність участі у наступних торгах інших перевізників, крім наявних (із-за великих обсягів необхідних послуг пасажирських перевезень), за основу для визначення очікуваної вартості були взяті діючі договора ДП «Львіввугілля». Оскільки заробітна плата водіїв мала би бути приблизно однакова, отже, з діючих договорів було обраховано середнє значення погодинного тарифу – 116,67 грн./год. Після цього всі маршрути були згруповані по пасажиромісткості та по кожній категорії було обчислено середнє значення тарифу за пробіг: 10-20 чол – 29,24 грн./км; 21-30 чол – 31,29 грн./км; 31-40 чол – 37,77 грн./км; 41-50 чол – 37,84 грн./км; більше 50 чол – 37,11 грн./км.
Потім було обчислено загальну вартість усіх пасажирських маршрутів ДП «Львіввугілля» по діючих і по нових тарифах, і оскільки нова вартість виявилась вищою, всі тарифи було зменшено таким чином, що загальна вартість усіх маршрутів стала на 3673,52 грн. меншою від обчисленої за діючими тарифами. Результат 27.01.23 було повідомлено ВП «Вуглезбут» ДП «Львіввугілля» листом № 14/4-149 (копія додається).
Відповідь 2: Пункт 39 Постанови № 1178 Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», визначає:
39. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 40 цих особливостей. Абзац 2 пункту 36. Визначає: Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 40 цих особливостей. Пункт 38. Визначає: Розкриття тендерних пропозицій відбувається відповідно до статті 28 Закону (положення абзацу третього частини першої статті 28 Закону не застосовується). Отже, вищезазначені норми постанови КМУ № 1178 здійснюють посилання саме на статті закону України «Про публічні закупівлі», які були зазначені Замовником у пункті 6 розділу «Оцінка тендерних пропозицій». Відповідь 3: - п. 3 Додатку 4 тендерної документації передбачалось надання у складі тендерної пропозиції документального підтвердження щодобового проходження передрейсових та післярейсових медичних оглядів водіїв транспортних засобів, на підтвердження цього у складі тендерних пропозицій вказаних Вами учасників надано договори про надання послуг термін дії яких закінчився 31.12.2022р. Хочемо зазначити, що тендерні пропозиції учасників були єдиними тендерними пропозиціями поданими по зазначеним Вами лотам, тобто не були відхилені в інтересах інших учасників процедури закупівлі, крім того у разі порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника учасник закупівлі протягом п’яти днів з дати, коли дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав міг оскаржити рішення замовника у встановленому порядку але не скористався своїм правом, що вкотре підтверджує правильність рішення замовника.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 червня 2023 |
Порушення не виявлено
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1: м. Червоноград- ш. Степова- згідно умов тендерної документації |
Опис предмету закупівлі: |
Крок аукціону зазначено по причині відсутності технічної можливості оголосити закупівлю без зазначення кроку аукціону.
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 3 619 776,18 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 18 098,88 UAH з ПДВ |
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Перевезення працівників ВП шахта «Степова» ДП "Львіввугілля" до місця роботи за графіком. Умови оплати: оплата проводиться протягом 30-ти робочих днів після підписання щотижневого акту звірки наданих послуг відповідальною особою Замовника та пред'явлення рахунків разом з документами, що підтверджують надання послуг. Оплату за послуги може здійснювати як Замовник так і інший відокремлений підрозділ Замовника. Джерело фінансування - кошти підприємства. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "Безух Андрій Петрович" |
3 619 766,52
UAH з ПДВ
|
3 619 766,52
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Безух Андрій Петрович" #3008711055 |
Переможець |
3 619 766,52
UAH з ПДВ
|
02 березня 2023 17:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 грудня 2023 13:42
|
Додаткова угода № 1 до договору № 100 від 14.03.2023р.pdf | зміни до договору |
25 грудня 2023 13:41
|
Електронний підпис | укладений |
14 березня 2023 16:53
|
ДОГОВІР №100 від 14.03.2023р. ФОП Безух А.П. Лот 1.pdf | укладений |
14 березня 2023 16:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У відповідності до частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (зі змінами) дія договору про закупівлю продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році. |
Номер договору про закупівлю: | №100 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 1 до договору № 100 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |