Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня ім. О. Ф. Гербачевського" Житомирської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 01991406 |
Місцезнаходження: | 10002, Україна , Житомирська обл., Житомир, вулиця Червоного Хреста, 3 |
Контактна особа: |
Домбровська Анна Ігорівна +380412430810 anna_dabrowska@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 лютого 2023 17:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 лютого 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 15 лютого 2023 00:01 |
Очікувана вартість: | 5 970 418,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 29 852,09 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 лютого 2023 17:20 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 лютого 2023 17:18 |
додаток 6.doc | |
07 лютого 2023 17:18 |
додаток 5.doc | |
07 лютого 2023 17:18 |
додаток 4.doc | |
07 лютого 2023 17:18 |
додаток 3.doc | |
07 лютого 2023 17:18 |
додаток 2.doc | |
07 лютого 2023 17:18 |
додаток 1.docx | |
07 лютого 2023 17:18 |
ТД.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення Медико-технічної частини, а саме ДОДАТОК 1 до вимог Закону, поділивши специфікацію на окремі лоти.
Щиро сподіваємось на ваше розуміння.
Абзацом 4 частини першої статті 5 Закону визначено, що одним із принципів здійснення державних закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Частиною другою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що документація конкурсних торгів може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
При цьому, частиною третьою вищевказаної статті встановлено, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Із вищенаведеного вбачається, що стаття 22 Закону містить обов’язковий перелік інформації для включення до документації конкурсних торгів, який не є виключним.
Тому, перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеній вимозі, визначається замовником самостійно з дотриманням законодавства та принципів, установлених статтею 5 Закону.
Таким чином, тендерна документація розробляється замовником з дотриманням вимог Закону, зокрема ст. 5, 22 Закону, та керуючись наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 р. №680 «Про затвердження примірної тендерної документації».
Згідно наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 15.04.2020 №708, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі національного класифікатора України ДК021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги, а лікарські засоби – за показником третьої цифри із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (МНН).
Згідно чинного законодавства, Замовник має право (тобто може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб.
Насамперед, розподіл на значну кількість лотів (по найменуваннях) призведе до додаткових ризиків, що процедури закупівлі по окремих лотах (позиціях) не відбудуться в зв’язку із оскарженням, відсутністю учасників, не підписанням договорів переможцями тощо. Відсутність одного з найменувань лікарських засобів призведе до неможливості надання своєчасної допомоги та якісного медичного обслуговування, що в свою чергу ставить під загрозу життя та здоров’я пацієнта.
Обґрунтуванням цілісного предмету закупівлі, є доцільність придбання даної продукції у одного постачальника, оскільки це позитивно впливає на формування цінової політики на зазначену продукцію (витрати по транспортуванню, підхід до цінової політики, тощо), на ритмічність і своєчасність здійснення поставок Замовнику.
Всі препарати, які включені до предмету закупівлі можуть мати різну ціну та відповідно відрізняються за комерційною привабливістю для постачальників. Це створює додатковий ризик, що при поділі лікарських засобів на окремі лоти, певна їх частина не буде пропонуватись учасниками, особливо у випадку поділу їх на окремі лоти. Відтак, закупівлю препаратів доцільно здійснювати без поділу на окремі складові частини, і таке право є у Замовника, виходячи із вищевикладеного.
Таким чином, тендерна документація Замовника складена у відповідності до вимог чинного законодавства з посиланням на вираз «або еквівалент» та не встановлює дискримінаційних умов для інших учасників.
Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто, можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час, виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Окрім того, відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», одним із основоположних принципів проведення державних закупівель є принцип максимальної економії. Таким чином, проведення закупівлі без поділу на лоти зменшує вартість товару, зокрема тому, що зменшуються витрати на доставку товару (економічно вигідніше доставити одразу декілька найменувань препаратів, а не кожен окремо).
З метою забезпечення безперервного здійснення оперативних втручань та забезпечення під час них усіма необхідними медикаментами, та унеможливлення відсутності якогось із перелічених в медико-технічних вимогах лікарських засобів, що призведе до неналежного надання медичної допомоги пацієнтам, вважаємо необхідним, щоб закупівля та поставка лікарських засобів здійснювалась вцілому.
Окремо відзначаємо, відповідно до положень п. 35-39 Особливостей, оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною.
З огляду на відсутність вищевказаної інформації та доказів, які її підтверджують, твердження щодо порушення прав та законних інтересів Учасників є необґрунтованим, а вимоги, викладені у Вимозі - безпідставними.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-22-000017 ● 8a91aae135f549dc959a322faac8e8a6
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 травня 2023 16:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.05.2023 №47-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 21 квітня 2023 року №003100-18/4590-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 22.05.2023 №47-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1. UA-2023-02-07-015973-a 07.02.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-25 16:29:24
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі розчинів для відділення гемодіалізу (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-02-07-015973-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. З яких підстав в пунктах 2, 7, 8 додатку 6 тендерної документації містяться вимоги щодо надання переможцем процедури закупівлі шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документальних підтверджень про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених пунктами 2, 7, 9 частини першої статі 17 Закону України «Про публічні закупівлі», в редакції чинній на момент проведення процедури закупівлі (далі - Закон), тоді як нормами абзацу 3 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178) визначено, що переможець процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону?
3. Яким чином учасником ТОВ «Медичний центр М.Т.К», якого обрано переможцем, виконано вимоги пункту 4 додатку 1 тендерної документації щодо постачання товару із залишковим терміном придатності не менше ніж 75% від загального строку придатності або не менше ніж 12 місяців від загального строку придатності товару, оскільки запропонований у складі тендерної пропозиції медичний розчин «Емавейл» (дозування 2000 МО/мм та 3000 МО/мм), згідно сертифікатів аналізу, виготовлений 05 листопада 2021 року та має термін придатності до 04 листопада 2023 року, внаслідок чого його постачання із дотриманням зазначених вимог не можливе?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-30 16:29:48
Пояснення на запит
Комунальне некомерційне підприємство «Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського» Житомирської обласної ради уважно вивчило Ваш запит на надання пояснень від 2023-05-25 16:29:24 та повідомляє наступне.
І. Щодо того яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
При здійсненні закупівлі по предмету: «ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 33600000-6 Фармацевтична продукція (Розчини для відділення гемодіалізу, МНН: Sodium chloride, Glucose, Heparin, Erythropoietin)» Уповноваженою особою було залучено фахівців, які відповідають за подальше використання товарів, що будуть закуплені, як того вимагає положення пункту 2 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» та Спільним листом Мінекономрозвитку та МОЗ № 3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 року «Щодо закупівлі лікарських засобів».
Технічні та якісні характеристики предмету сформовано на основі заявки на придбання товарів/послуг для відділення гемодіалізу та його філій на 2023. Під час визначення технічних та якісних характеристик процедури закупівлі було враховано потребу закладу та особливості лікування пацієнтів лікарні.
Комунальним некомерційним підприємством «Обласна клінічна лікарня
ім. О.Ф. Гербачевського» Житомирської обласної ради (надалі – Замовник) закупівлі здійснюються у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та із дотриманням визначених ним принципів.
Під час визначення технічних, якісних та кількісних характеристик предметів закупівлі разом з міжнародною непатентованою назвою (МНН) зазначено інформацію про форму та дозування лікарського засобу, що визначаються з урахуванням галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я.
Під час визначення предмета закупівлі лікарського засобу та його характеристик Замовником вжито вичерпні заходи щодо забезпечення максимальної конкуренції на торгах та недопущення дискримінації учасників закупівлі, у тому числі шляхом визначення предмета закупівлі та його характеристик таким чином, щоб сукупність вимог щодо лікарської форми, дозування та МНН лікарського засобу не призвели до можливості здійснення закупівлі лікарських засобів лише однієї торговельної назви.
Звертаємо увагу, що для забезпечення максимальної конкуренції та економії Замовником в технічному завданні передбачено, що у разі, коли в описі предмета закупівлі містяться посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то разом з цим враховувати вираз «або еквівалент».
Очікувана вартість закупівлі також формувалась відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
У відповідності до пункту 3 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником було використано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, які містились у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель «Prozorro» і т.д.
Окрім того, Замовником під час визначення очікуваної вартості фармацевтичної продукції було проаналізовано інформацію про ціни аналогічних лікарських засобів, яка містилась в наступних джерелах:
1) у відкритих інформаційних джерелах;
2) в електронній системі закупівель;
3) у рішеннях Міністерства охорони здоров’я України щодо цін на лікарські засоби, які закуплені із залученням міжнародних спеціалізованих організацій поточного року;
4) у договорах про закупівлю аналогічних лікарських засобів за поточний рік або у разі відсутності інформації про ціни поточного року - за останні два роки;
5) у Реєстрах оптово-відпускних цін на лікарські засоби.
Враховуючи вищевказане Замовником повністю виконано приписи положень наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» та спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ № 3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 року «Щодо закупівлі лікарських засобів».
ІІ. Щодо пунктів 2.7 та 8 Додатку № 2 до тендерної документації.
Відповідно до умов пункту 44 Особливостей (в редакції чинній на момент оголошення процедури закупівлі) Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі в разі, коли наявні підстави, визначені статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону).
Замовник не перевіряє переможця процедури закупівлі на відповідність підстави, визначеної пунктом 13 частини першої статті 17 Закону, та не вимагає від учасника процедури закупівлі/переможця процедури закупівлі підтвердження її відсутності.
Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Однак, у зв’язку із широкомасштабною збройною агресією російської федерації проти України, на період дії воєнного стану в Україні на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 12.03.2022 №263 «Деякі питання забезпечення функціонування інформаційно-комунікаційних систем, електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів в умовах воєнного стану», вільний доступ до відомостей, що містяться в інформаційно – комунікаційних системах, електронних комунікаційних системах, публічних електронних реєстрах було тимчасово зупинено або обмежено.
Згідно листа Національного агентства з питань запобігання корупції №23-06/12865-22 від 31.05.2022 року вказано: «Також інформуємо, що у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України та введенням воєнного стану з 24.02.2022, функції з перегляду відомостей стосовно фізичних та юридичних осіб, аналітичний блок Реєстру, а також формування та перевірка сформованих інформаційних довідок з Реєстру наразі тимчасово обмежена з метою забезпечення захисту інформації (пп. 4 п. 1 постанови Кабінету Міністрів України від 12.03.2022 № 263 «Деякі питання забезпечення функціонування інформаційно- комунікаційних систем, електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів в умовах воєнного стану»).
Введення зазначених заходів зумовлено унеможливленням опосередкованої ідентифікації осіб, відомості стосовно яких внесено до Реєстру, а також їх родичів та близьких осіб, оскільки розміщення такої інформації в публічному просторі може бути використано ворогом, та зашкодити, зокрема громадянам України, які можуть перебувати на тимчасово окупованих територіях України.
У зв’язку з цим зазначаємо, що ті можливості роботи з Реєстром, які пов’язані з пошуком та переглядом відомостей стосовно осіб, притягнутих до кримінальної, адміністративної та/або дисциплінарної відповідальності за вчинення корупційного або пов’язаного з корупцією правопорушення, перевірка сформованих інформаційних довідок, а також аналітичний блок Реєстру, не будуть відновлені до моменту припинення або скасування воєнного стану в Україні.
Міністерство економіки України листом від 23.06.2022 №3323-04/40967-06 «Щодо застосування статті 17 Закону у зв’язку із введенням воєнного стану» повідомлено органи державної влади, органи місцевого самоврядування, установи, організації, підприємства та інші суб’єкти сфери публічних закупівель що, під час проведення процедури закупівлі, за відсутності вільного доступу замовника до публічної інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, перевірка замовником інформації щодо відсутності підстав, визначених у статті 17 Закону здійснюється з урахуванням особливостей законодавства правового режиму воєнного стану, зокрема наявних тимчасових обмежень у вільному доступі до такої інформації.
Тому, під час проведення торгів, Замовник самостійно з урахуванням вимог законодавства правового режиму воєнного стану та інформації, вказаної у вищеперелічених листах, визначає у тендерній документації у який спосіб підтверджується відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених у статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи той факт, що на момент оголошення процедури закупівлі на території України діє воєнний стан, а тому відсутній вільний доступ Замовника до публічної інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель Комунальним некомерційним підприємством «Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського» Житомирської обласної ради з метою перевірки відсутності підстав для відхилення, що вказані у пунктах 2, 7 та 9 частини першої статті 17 Закону було встановлено надання документального підтвердження відсутності вказаних обставин.
Звертаємо увагу, що інформація, яку вимагає Замовник від переможця процедури закупівлі не перебуває у вільному доступі, а Особливостями передбачено заборону вимоги документів що підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону тільки щодо учасника процедури закупівлі, а не до переможця процедури закупівлі, тому підстав вважати зазначення вищевказаного документального підтвердження протиправним немає.
ІІІ. Щодо ТОВ «Медичний центр М.Т.К» вимог пункту 4 додатку 1 тендерної документації.
Відповідно до пункту 4 «Медико - технічних вимог» Додатку № 1 до тендерної документації залишковий термін придатності на момент постачання товару повинен бути не менше ніж 75% від загального строку придатності або не менше ніж 12 місяців від загального строку придатності товару.
Замовником конкретно передбачено документальне підтвердження виконання зазначеного пункту, а саме: Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати лист виробника чи уповноваженого ним представника, щодо терміну придатності товару, який повинен становити на момент постачання не менше 75% від загального строку придатності, визначеного виробником, лист повинен містити посилання на номер оголошення про проведення торгів.
В складі тендерної пропозиції Учасника на виконання вищевказаної вимоги надано гарантійний лист від ПАТ «По виробництву інсулінів «Індар» № 15.05.-13-05.02/16 від 08.02.2023 року (сторінка 4 фалу «4.Технічні, якісні та кількісні характеристики.pdf») та гарантійні листи від ТОВ «Юрія -Фарм» № 248 та № 249 від 13 лютого2023 року (сторінки 5-6 фалу «4.Технічні, якісні та кількісні характеристики.pdf»).
Вказані гарантійні листи повністю відповідають умовам пункту 4 «Медико - технічних вимог» Додатку № 1 до тендерної документації та містять всю необхідну інформацію, що передбачена вказаним пунктом, зокрема інформацію щодо терміну придатності товару, який повинен становити на момент постачання та інформацію про номер оголошення торгів.
Щодо сертифікатів аналізу на медичний розчин «Емавейл» (дозування 2000 МО/мм та 3000 МО/мм) потрібно зазначити, що вказані сертифікати надані на виконання вимог пункту 3 «Медико - технічних вимог» Додатку № 1 до тендерної документації.
Відповідно до вказаного пункту якість товару повинна відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам) ДСТУ та підтверджуватися сертифікатами відповідності, або сертифікатами якості виробника, або іншими документами, передбаченими чинним законодавством. Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції завірені належним чином копії сертифікатів відповідності, або сертифікатів якості виробника, або інших документів, передбачених чинним законодавством. Аналогічні документи надаються на кожну окрему партію товару при поставці.
Виходячи з аналізу зазначеного пункту Замовником не встановлювалось жодних вимог щодо зазначення у сертифікатах відповідності, або сертифікатах якості виробника, або інших документах інформації щодо терміну придатності запропонованого товару.
На підтвердження терміну придатності запропонованого товару Замовником чітко було встановлено документальне підтвердження у вигляді гарантійного листа виробника чи уповноваженого ним представника.
Додатково звертаємо увагу, що умовами тендерної документації передбачається термін придатності на момент постачання товару повинен бути не менше ніж 75% від загального строку придатності або не менше ніж 12 місяців від загального строку придатності товару.
Згідно умов пункту 2.1. Договору № 138 від 27 лютого 2023 року, який укладений між Замовником та ТОВ «Медичний центр М.Т.К» товар, що постачається, повинен мати необхідні сертифікати, реєстраційні посвідчення або свідоцтва про реєстрацію, інструкції українською мовою, затверджені в установленому порядку, супроводжуватися документами щодо кількості, термінів придатності, найменування виробника. Кожна серія повинна супроводжуватися сертифікатом якості, виданим виробником. Пакування, у якому відвантажується товар, та транспортування товарів має відповідати характеру товарів. Учасник забезпечує збереження, цілісність товарів під час їх транспортування до передачі Замовнику.
Враховуючи вищевказане вказані документи надаються на кожну окрему партію товару при поставці, відповідно до вказаних документів, а саме сертифікату аналізу термін придатності лікарського засобу Емавейл» (дозування 3000 МО/мм) на момент постачання складає 79 %, дата виготовлення 30.10.2022 року, термін придатності до 29.10.2024 року.
Згідно із ст. 19 Конституції України, органи державної влади та їх посадові особи зобов’язанні діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що чітко передбачені Конституцією та Законами України.
Враховуючи вищевказане тендерна пропозиція ТОВ «Медичний центр М.Т.К» відповідала оголошенню про проведення закупівлі, та вимогам Замовника, учасник відповідав кваліфікаційним критеріям, визначених Замовником та в Замовника були відсутні підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі Учаснику, чия пропозиція за результатами оцінки та розгляду визнана найбільш економічно вигідною.
Підсумовуючи, Комунальне некомерційне підприємство «Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського» Житомирської обласної ради вважає, що при підготовці тендерної документації та проведенні процедури закупівлі нами було дотримано всі вимоги норм Закону України «Про публічні закупівлі» та чинного законодавства, в тому числі і принципи публічних закупівель, що закріплені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»
Додатки до пояснення:
- Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року N 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» - 6 арк.
- Інформаційний лист МЕРТУ № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 року – 3 арк.
- Копія заявки на придбання товарів/послуг для відділення гемодіалізу та його філій на 2023 рік – 1 арк.
- Спільний лист Мінекономрозвитку та МОЗ № 3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 року «Щодо закупівлі лікарських засобів» - 6 арк.
- Лист Мінекономіки від 23.06.2022 р. № 3323-04/40967-06 – 4 арк.
- Лист Національного агентства з питань запобігання корупції №23-06/12865-22 від 31.05.2022 року – 2 арк.
- Гарантійні листи ПАТ «По виробництву інсулінів «Індар» та ТОВ «Юрія -Фарм» - 3 арк.
- Сертифікат аналізу від 15.12.2022 (дата видачі) – 3 арк.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 червня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К." |
5 637 914,00
UAH з ПДВ
|
5 637 914,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ТЕХМЕДСЕРВІС-ТМС |
5 799 846,10
UAH з ПДВ
|
5 799 846,10
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К." #21633086 |
Переможець |
5 637 914,00
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2023 12:00
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 лютого 2023 11:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2024 15:14
|
Електронний підпис | укладений |
24 листопада 2023 13:19
|
ДУ 6 від 21.11.23 до дог 138 від 27.02.23.pdf | зміни до договору |
24 листопада 2023 13:18
|
Електронний підпис | укладений |
12 жовтня 2023 15:45
|
ДУ 5 від 10.10.23 до дог 138 від 27.02.23.pdf | зміни до договору |
12 жовтня 2023 15:43
|
Електронний підпис | укладений |
04 жовтня 2023 12:24
|
ДУ 4 від 06.09.23 до дог 138 від 27.02.23.pdf | зміни до договору |
04 жовтня 2023 12:22
|
ДУ 4 від 06.09.23 до дог 138 від 27.02.23.pdf | зміни до договору |
04 жовтня 2023 12:22
|
Електронний підпис | укладений |
12 вересня 2023 12:45
|
Електронний підпис | укладений |
04 серпня 2023 16:23
|
ДУ 3 від 01.08.23 до дог 138 від 27.02.23.pdf | зміни до договору |
04 серпня 2023 16:20
|
Електронний підпис | укладений |
11 липня 2023 16:53
|
ДУ 2 від 06.07.23 до дог 138 від 27.02.23.pdf | зміни до договору |
11 липня 2023 16:52
|
Електронний підпис | укладений |
28 березня 2023 14:53
|
ДУ 1 від 24.03.23. до дог 138 від 27.02.23.pdf | зміни до договору |
28 березня 2023 14:52
|
Електронний підпис | укладений |
01 березня 2023 15:32
|
Дог 138 від 27.02.23.pdf | укладений |
01 березня 2023 15:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів) |
Номер договору про закупівлю: | 138 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку із зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування; зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 138 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів |
Номер договору про закупівлю: | 138 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів) та у зв'язку з невирішенням технічної проблеми майданчику від 11.09.2023 року |
Номер договору про закупівлю: | 138 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів) |
Номер договору про закупівлю: | 138 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 24 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів) |
Номер договору про закупівлю: | 138 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |