Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Бондарівський ліцей Овруцької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 06670598 |
Місцезнаходження: | 11152, Україна , Житомирська обл., село Бондарі, вул. Шкільна,будинок 10 |
Контактна особа: |
Прачук Наталія Володимирівна 380966443115 bondarishkola@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 лютого 2023 17:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 лютого 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 654 500,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 272,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
У замовника відсутня технічна можливість не вказувати розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в оголошенні цих відкритих торгів, хоча відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону відповідно до Постанови КМУ від 30 грудня 2022 р. №1495 "Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування". Замовник зазначає інформацію у електронному полі "крок зниження ставки в аукціоні" з метою технічно забезпечити публікацію даного оголошення Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 зі змінами(далі – Особливості), для забезпечення паливом Бондарівського ліцею та Великохайчанської філії Бондарівського ліцею
Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 зі змінами(далі – Особливості), для забезпечення паливом Бондарівського ліцею та Великохайчанської філії Бондарівського ліцею
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за товар здійснюється Замовником в національній валюті України – гривнях, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Учасника за його реквізитами, вказаними в даному договорі. При цьому оплата Замовником здійснюється протягом 10( десяти )банківських днів від дня поставки товару та отримання накладних з урахуванням вимог договору за умови наявності бюджетного фінансування | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 лютого 2023 17:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 лютого 2023 17:01 |
ТД ДРОВА 2023.docx |