Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги централізованого адміністрування мереж, інформаційних ресурсів та технічної підтримки (72222300-0) (код ДК 021:2015 – 72220000-3 консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань)
Очікувана вартість
174 441,60 UAH
UA-2023-02-07-007762-a 0b295edfc2bd4526925071f0b8b24815
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Черничинець Ірина Валеріївна

+380332280794 tender@adm.vl.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 07 лютого 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Волинський окружний адміністративний суд
Код ЄДРПОУ: 35123898
Місцезнаходження: 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, вул.Словацького, 3
Контактна особа: Черничинець Ірина Валеріївна
+380332280794
tender@adm.vl.court.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72220000-3: Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань


Закупівлі проводиться згідно постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” згідно підпункту 5 пункту 13 Відсутність конкуренції з технічних причин.Технічні та якісні характеристики повинні відповідати вимогам замовника, чинного законодавства та діючих стандартів щодо відповідного виду послуг. Інформація про технічні та якісні характеристики послуг визначені в договорі 19 від 07.02.2023р.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 послуга
Ціна за одиницю: 14536.8UAH з ПДВ
Послуги централізованого адміністрування мереж, інформаційних ресурсів та технічної підтримки (72222300-0) (код ДК 021:2015 – 72220000-3 консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43025, Україна, Волинська область, місто Луцьк, ВУЛИЦЯ СЛОВАЦЬКОГО 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 72222300-0 — Послуги у сфері інформаційних технологій

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

07 лютого 2023 12:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 лютого 2023 12:46
Звіт про договір про закупівлю ІСС.pdf
07 лютого 2023 12:46
Висновок ЦА 14-5-6-23.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Державне підприємство «Інформаційні судові системи»
#34614292
Переможець 174 441,60
UAH з ПДВ
07 лютого 2023 12:47

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2024 16:09
звіт про виконання договору про закупівлю укладений
02 січня 2024 16:08
Звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель укладений
07 лютого 2023 12:48

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги централізованого адміністрування мереж, інформаційних ресурсів та технічної підтримки (72222300-0) (код ДК 021:2015 – 72220000-3 консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань) 12 послуга 14 536,80
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 174 441,60
UAH (в тому числі ПДВ 29 073,60 UAH)