Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 40538421 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, 01001, місто Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5 |
Контактна особа: |
Кучерук Олена Миколаївна 380678292877 KUCHERUK.OM@KTE.KMDA.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 лютого 2023 12:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 лютого 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 4 961 910,66 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24320000-3: Основні органічні хімічні речовини
Водночас, Замовником зазначено в оголошенні розмір мінімального кроку пониження ціни на виконання п. 11 ч. 2 ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (Закон). Дата і час проведення електронного аукціону визначені електронною системою закупівель автоматично згідно з ч. 3 ст. 21 Закону без участі Замовника.
Зазначена ситуація обумовлена суперечністю між нормативно-правовими актами, що регулюють одні й ті ж правовідносини (Закон та Постанова КМУ від 12.10.2022 № 1178 в чинних редакціях), та особливостями електронної системи закупівель.
Тендерна документація
07 лютого 2023 12:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 лютого 2023 12:24 |
Додаток 2 до ТД. ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.docx | |
07 лютого 2023 12:24 |
Додаток 3 до ТД. ТЕХНІЧНА ПРОПОЗИЦІЯ.doc | |
07 лютого 2023 12:24 |
ТД_2432.doc | |
07 лютого 2023 12:24 |
Додаток 4 до ТД. Проект договору ЛОТ 4.docx | |
07 лютого 2023 12:24 |
Додаток 4 до ТД. Проект договору ЛОТ 2.docx | |
07 лютого 2023 12:24 |
Додаток 4 до ТД. Проект договору ЛОТ 3.docx | |
07 лютого 2023 12:24 |
Додаток 1 до ТД. Документи, необхідні для підтвердження відповідності пропозиції учасника-переможця вимогам Замовника.docx | |
07 лютого 2023 12:24 |
Додаток 4 до ТД. Проект договору ЛОТ 1.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-08-000080 ● 717e0ca9d21a4b27908367c8fe0d22f0
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 травня 2023 21:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.05.2023 № 119
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 08.05.2023 року.
В.о. начальника Артур ЄГІОЗАР`ЯН
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 08.05.2023 № 119
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
28. UA-2023-02-07-007167-a 07.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-10 17:55:40
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Аніоніт, катіоніт, лимонна кислота, спирт етиловий (ДК 021:2015:24320000-3: Основні органічні хімічні речовини)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-02-07-007167-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
- яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-15 10:21:19
Відповідно до запиту замовнику на пояснення під час здійснення моніторингу № UA-M-2023-05-08-000080 процедури закупівлі за предметом згідно з ДК 021:2015: 24320000-3: Основні органічні хімічні речовини (Аніоніт, катіоніт, лимонна кислота, спирт етиловий), оголошення № UA-2023-02-07-007167-a повідомляємо наступне.
1. Керуючись положеннями Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №275 від 12.02.2020 року, нами як Замовником було здійснено розрахунок очікуваної вартості на основі проведених ринкових консультацій та запиту цінових пропозицій. У зв’язку з чим очікувана вартість предмета закупівлі визначалась виходячи з отриманих цінових пропозиції на підтвердження чого надаємо таблицю розрахунків (Додаток 1) та цінові пропозиції (Додатки 2-5).
2. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» з урахуванням вимог законодавства, та керуючись чинними нормативно-правовими актами та технічною документацією в даній сфері. А саме:
- до Лоту 1 технічні та якісні характеристики зазначені керуючись СОУ-Н МПЕ 40.1.37.305:2005 «Вхідний та експлуатаційний контроль іонообмінних матеріалів на ТЕС та інших промислових підприємствах. Методичні вказівки» та ГОСТ 20301-74 для визначення параметрів (Посилання на ГОСТ 20301-74 міститься у СОУ-Н МПЕ 40.1.37.305:2005);
- до Лоту 2 технічні та якісні характеристики зазначені керуючись СОУ-Н МПЕ 40.1.37.305:2005 «Вхідний та експлуатаційний контроль іонообмінних матеріалів на ТЕС та інших промислових підприємствах. Методичні вказівки» та з використанням ГОСТ 20298-74 для визначення параметрів, та з урахуванням специфічної потреби СП «ТЕЦ-5» у сильнокислотному катіоніті (посилання на ГОСТ 20298-74 міститься у СОУ-Н МПЕ 40.1.37.305:2005);
- до Лоту 3 технічні та якісні характеристики зазначені керуючись ДСТУ ГОСТ 908-2006 «Кислота лимонна моногідрат харчова. Технічні умови (ГОСТ 908-2004, IDT)»
- до Лоту 4 технічні та якісні характеристики зазначені на підставі ДСТУ 4221:2003 «Спирт етиловий ректифікований. Технічні умови».
3. Замовника не віднесено до переліку суб’єктів, яким рекомендовано оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 зі змінами. Разом з тим, на виконання Розпорядження КМДА від 11.09.2021 № 1036 зі змінами «Про вдосконалення порядку здійснення внутрішнього фінансового контролю підприємств, установ та організацій комунальної форми власності міста та районів міста Києва, а також державних підприємств, що перебувають у сфері управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» Замовником оприлюднено обґрунтування доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик та очікуваної ціни на веб-ресурсі Департаменту внутрішнього фінансового контролю і аудиту КМДА ( https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/D84266AE68F571B7C225894E0028227F). Підтвердження оприлюднення обґрунтування додається (Додаток 6). Отже, Замовником дотримано усіх вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, принципів здійснення закупівель, закріплених у ст. 3 Закону та досягнуто основної мети Закону при проведенні закупівлі в цілому.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-24 19:10:30
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Аніоніт, катіоніт, лимонна кислота, спирт етиловий (ДК 021:2015:24320000-3: Основні органічні хімічні речовини)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-02-07-007167-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
- за результатами проведеної процедури торгів по Лоту № 1 Комунальним підприємством Виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київтеплоенерго» укладено з переможцем Акціонерним товариством «СМОЛИ» договір про закупівлю від 14.03.2023 № 3880/ДЗЗ-23 на загальну суму 2 916 000,00 грн (з ПДВ)., в обсязі 10,8 тон, з ціною за одиницю (тону) фільтруючого матеріалу аніоніту АВ-17-8 – 225 000, 00 грн (без ПДВ), загальна ціна товару -2 430 000,00 грн (без ПДВ).
Додатковою угодою від 20.03.2021 № 1 до договору внесено зміни: ціна договору складає 2 430 000,00 грн (без ПДВ), обсяг закупівлі - 10,8 тон, з ціною за одиницю (тону) аніоніту АВ-17-8 – 225 000, 00 грн (без ПДВ) загальна ціна товару склала 2 430 000,00 грн (без ПДВ);
- за результатами проведеної процедури торгів по Лоту № 2 Комунальним підприємством Виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київтеплоенерго» укладено з переможцем торгів Товариством з обмеженою відповідальністю«СТОУНСЕНД» договір про закупівлю від 06.03.2023 № 3872/ДЗЗ-23 на загальну суму 1 215 051,00 грн (з ПДВ)., в тому числі: катіоніт К 100 NaFC в обсязі 11,4 тон, з ціною за одиницю (тону) – 87 500, 00 грн (без ПДВ), загальною ціною товару - 997 500,00 грн (без ПДВ) та катіоніт А 500 в обсязі 50,0 л, з ціною за одиницю (літр) – 300,85 грн (без ПДВ), загальною ціною товару -15 042,50 грн (без ПДВ). Загальна ціна товару за договором без урахування ПДВ становила 1 012 542,50 грн.
Додатковою угодою від 23.03.2021 № 1 до договору внесено зміни: ціна договору складає 1 012 542,50 грн (без ПДВ), обсяг закупівлі катіоніту К 100 NaFC в обсязі 11,4 тон, з ціною за одиницю (тону) – 87 500, 00 грн (без ПДВ), загальною ціною товару - 997 500,00 грн (без ПДВ) та катіоніту А 500 в обсязі 50,0 л, з ціною за одиницю (літр) – 300,85 грн (без ПДВ), загальною ціною товару -15 042,50 грн (без ПДВ). Загальна ціна товару за договором склала 1 012 542,50 грн (без ПДВ).
Поясніть причину вищевказаних змін та на підставі яких документів Вами здійснено відповідне обґрунтування щодо внесення змін у договори закупівлі. Просимо надати підтверджуючі документи.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-26 11:18:18
Відповідно до запиту замовнику на пояснення під час здійснення моніторингу № UA-M-2023-05-08-000080 процедури закупівлі за предметом згідно з ДК 021:2015: 24320000-3: Основні органічні хімічні речовини (Аніоніт, катіоніт, лимонна кислота, спирт етиловий), оголошення № UA-2023-02-07-007167-a повідомляємо наступне
Постановою Кабінету Міністрів України №224 від 20.03.2022 року затверджено перелік товарів (у тому числі лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання), необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, операції з ввезення яких на митну територію України та/або операції з постачання яких на митній території України звільняються від оподаткування податком на додану вартість та які звільняються від сплати ввізного мита. До переліку включено зокрема Іонообмінні смоли Код згідно з УКТЗЕД 3914 00 00 00. Предметом закупівлі, та відповідно укладених договорів, являється Аніоніт та катіоніт які є іонообмінними смолами.
Згідно Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції що діяла на дату оголошення процедури закупівлі) істотні умови договору про закупівлю (крім договорів про закупівлю товарів, робіт та послуг для/з будівництва, ремонту та інших інженерно-технічних заходів із захисту об’єктів критичної інфраструктури паливно-енергетичного сектору критичної інфраструктури за основними технічними показниками, погодженими Міненерго) не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку з зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування.
У разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених цим пунктом, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно Особливостей відсутній обов’язок документального обґрунтування щодо внесення змін у договори закупівлі.
Натомість надаємо листи переможців за Лотом 1 та Лотом 2 які надійшли на адресу Замовника (додаток 1 та 2).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 червня 2023 |
Порушення не виявлено
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | ЛОТ 1 - Фільтруючий матеріал аніоніт |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 3 317 760,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 33 177,60 UAH з ПДВ |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Лот 1 - Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше, ніж на 7-й (сьомий) день від дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір в електронній системі закупівель, забезпечення виконання такого договору відповідно до ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі». Договір обов'язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення виконання договору, яке має бути подане у формі платіжного доручення з відміткою банку про перерахування вказаних коштів. Строк дії забезпечення виконання договору повинен перевищувати строк дії договору не менше ніж на 30 днів. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок Учасника. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – депозит (внесок на рахунок замовника), що перераховується учасником на рахунок КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» в місті Києві відкритий у АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО», код ЄДРПОУ – 40538421, МФО 305749, п/р UA253057490000026002000000863), в призначенні платежу обов’язково зазначається: «Депозит для забезпечення виконання договору (код ДК та назва предмету закупівлі)»; умови, за яких надається право вимагати платіж – «За будь-яке одноразове порушення Постачальником умов Договору Замовник має право в односторонньому порядку стягнути на свою користь в повному обсязі розмір наданого забезпечення виконання умов Договору, повідомивши про це Постачальника в письмовій формі із зазначенням допущеного ним порушення умов Договору. Стягнення Замовником забезпечення виконання умов Договору не звільняє Постачальника від сплати інших штрафних санкцій, передбачених Договором, а також від належного виконання Постачальника умов Договору в подальшому до закінчення строку його дії.»; умови щодо зменшення/збільшення суми забезпечення – «сума забезпечення залишається незмінною». Розмір забезпечення виконання договору становить 3,0 % від вартості договору. Датою внесення забезпечення виконання договору вважається дата зарахування коштів на рахунок Замовника. Замовник повертає забезпечення виконання договору у випадках визначених у ч. 2 статті 27 Закону. Замовник не повертає забезпечення у випадку настання умов, за яких надається право вимагати платіж, що передбачені пп. 5.16.3. договору. У випадку, якщо учасник-переможець не здійснив внесок на рахунок замовника у 7-и денний строк від дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір в електронній системі закупівель, його тендерна пропозиція відхиляється Замовником на підставі абз. 5 підпункту 3 пункту 41 Особливостей. |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника, протягом 30 (тридцяти) календарних днів від дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 лютого 2023 10:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТД "АТК Україна" |
2 138 400,00
UAH з ПДВ
|
2 138 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП ГАЗ СЕРВІС ПЛЮС |
2 592 000,00
UAH з ПДВ
|
2 592 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СМОЛИ" |
2 916 000,00
UAH з ПДВ
|
2 916 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТД "АТК Україна" #39090479 |
Відхилено |
2 138 400,00
UAH з ПДВ
|
24 лютого 2023 10:50
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 лютого 2023 14:42
|
ПП ГАЗ СЕРВІС ПЛЮС #36511498 |
Рішення скасоване |
2 592 000,00
UAH з ПДВ
|
06 березня 2023 08:52
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 лютого 2023 10:59
|
ПП ГАЗ СЕРВІС ПЛЮС #36511498 |
Відхилено |
2 592 000,00
UAH з ПДВ
|
06 березня 2023 08:52
|
|
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СМОЛИ" #30168850 |
Переможець |
2 916 000,00
UAH з ПДВ
|
06 березня 2023 15:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 травня 2023 10:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 березня 2023 16:30
|
ДУ 1 до дог. 3880-ДЗЗ-23 від 20.03.2023.pdf | зміни до договору |
20 березня 2023 16:30
|
Електронний підпис | укладений |
14 березня 2023 14:56
|
Договір №3880-ДЗЗ-23 від 14.03.2023.pdf | укладений |
14 березня 2023 14:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | на підставі підпункту 6 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені Постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та керуючись частиною першою ст.651 Цивільного Кодексу України, дійшли згоди укласти цю Додаткову угоду (далі — Додаткова угода) до Договору про закупівлю товарів № 3880/ДЗЗ-23 від 14.03.2023 року (далі – Договір) про наступне: 1. Змінити ціни в Договорі у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування та викласти п.3.1 Договору в наступній редакції: «3.1. Загальна ціна Договору становить 2 430 000 грн 00 коп. (два мільйони чотириста тридцять тисяч грн 00 коп.) без ПДВ.». 2. Сторони дійшли згоди змінити Додаток №1 до Договору «Специфікація», виклавши його в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3. Усі інші умови Договору, не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними в попередній редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 3880/дзз-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |