Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42795490 |
Вебсайт: | https://tsoua.com/ |
Місцезнаходження: | 03065, Україна , Київська обл., Київ, проспект Гузара Любомира, будинок 44 |
Контактна особа: |
Микитін Максим Валерійович 380442986921 MIKITIN-MV@TSOUA.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 лютого 2023 10:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 лютого 2023 12:00 |
Очікувана вартість: | 27 400 215,83 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 274 002,16 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Згідно вимог п. 4.10 Розділу І тендерної документації та Додатку 6.1. до тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 820000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Згідно вимог п. 4.11 Розділу І тендерної документації та Додатку 6.2. до тендерної документації |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | На підставі актів виконаних робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 лютого 2023 10:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 лютого 2023 10:31 |
23-3026_ТД.docx | |
07 лютого 2023 10:31 |
23-3026_Додаток_1_Технічні характеристики.docx | |
07 лютого 2023 10:31 |
23-3026_Додаток_3 Вимоги до переможця.docx | |
07 лютого 2023 10:31 |
23-3026_Додаток_6.1 забезпечення тендерної пропозиції.docx | |
07 лютого 2023 10:31 |
23-3026_Додаток_6.2_забезпечення виконання договору.docx | |
07 лютого 2023 10:31 |
23-3026_Додаток_2_Перелік інформації.docx | |
07 лютого 2023 10:31 |
23-3026_Додаток_1.1_Гарантійний лист.docx | |
07 лютого 2023 10:31 |
23-3026_Додаток_4_Проєкт договору.docx | |
07 лютого 2023 10:31 |
23-3026_Додаток_5_Форма оцінки відповідності.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-05-000036 ● b33bac95e7a741908f37faca9c6b9205
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 квітня 2023 15:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
05.04.2023 № 92
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
14 UA-2023-02-07-003295-a 07.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-11 15:58:46
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Ремонт вузлів одоризації газу ГРС Харківського ЛВУМГ)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2023-02-07-003295-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та розрахунки із підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Наголошуємо, що відповідно до частини сімнадцятої статті 8 Закону обмін інформацією між органом державного фінансового контролю та замовником, встановлений цією статтею, здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Пунктом 7 частини першої статті 1 Закону визначено, що електронна система закупівель - інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах», що забезпечує проведення закупівель, створення, розміщення, оприлюднення, обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять веб-портал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-14 14:14:42
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України від 11.04.2023 по процедурі закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-07-003295-a
Пояснення
на запит Державної аудиторської служби України від 11.04.2023 по процедурі закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-07-003295-a
Щодо вказаного запиту надаємо такі пояснення.
Технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані відповідно до вимог НПАОП 60.3-1.01 «Правила безпечної експлуатації магістральних газопроводів», ДСТУ EN 12186:2017 «Газова інфраструктура. Станції регулювання тиску газу для транспортування та розподіляння. Функційні вимоги», ДСТУ ISO/TR 16922:2013 «Природний газ. Одорування. Загальні вимоги».
Відповідно до частини першої статті 24 Закону України «Про стандартизацію» національні стандарти, кодекси усталеної практики, зміни до них та розроблені національним органом стандартизації каталоги видаються, відтворюються та розповсюджуються національним органом стандартизації.
Забороняється повністю чи частково видавати, відтворювати з метою розповсюдження і розповсюджувати як офіційні видання будь-які національні стандарти, кодекси усталеної практики та розроблені національним органом стандартизації каталоги або їх частини на будь-яких носіях інформації без дозволу національного органу стандартизації чи уповноваженої ним особи (частина третя статті 25 Закону України «Про стандартизацію»).
З урахуванням вказаних обставин, ТОВ «Оператор ГТС України» (далі – Замовник) не має права розповсюджувати тексти національних стандартів, в тому числі в електронній формі, будь-яким стороннім організаціям без дозволу національного органу стандартизації України чи уповноваженої ним особи.
Очікувану вартість визначено згідно з «Настановою з визначення вартості будівництва», затвердженою Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», на підставі затверджених в установленому порядку дефектних актів шляхом проведення кошторисного розрахунку.
Щодо визначення розміру бюджетного призначення, звертаємо увагу, що відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова № 710) обов`язок обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі покладається виключно на головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктів господарювання державного сектору економіки.
Частиною другою статті 22 Бюджетного кодексу України визначено перелік головних розпорядників бюджетних коштів, серед яких Замовник відсутній.
Відповідно до частини другої статті 22 Господарського кодексу України суб'єктами господарювання державного сектора економіки є суб'єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб'єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів.
Згідно зі Статутом Замовника (https://tsoua.com/wp-content/uploads/2020/01/Statut-Nova-Redakcia.pdf) Замовник є юридичною особою приватного права, створеною за організаційно-правовою формою товариства з обмеженою відповідальністю відповідно до законодавства України, тобто не є суб'єктом господарювання державного сектора економіки.
З урахуванням вказаних обставин, дія пункту 4-1 Постанови № 710 на Замовника не поширюється.
Водночас Замовник є замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» як юридична особа, що здійснює діяльність у сфері забезпечення транспортування природного газу на користь третіх осіб (замовників) (пункт 4 частини першої, пункт 1 частини другої статті 2 Закону).
Інформацію та документи стосовно проведення процедури закупівлі розміщено за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-07-003295-a
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 травня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 лютого 2023 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОГРЕСИВНІ НАФТОГАЗОВІ ТЕХНОЛОГІЇ" |
27 387 500,00
UAH
|
27 387 500,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОГРЕСИВНІ НАФТОГАЗОВІ ТЕХНОЛОГІЇ" #42936402 |
Переможець |
27 387 500,00
UAH
|
07 березня 2023 11:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2023 16:45
|
ПРОГРЕСИВНІ НАФТОГАЗОВІ ТЕХНОЛОГІЇ 4600007378 ДУ1.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2023 16:45
|
Електронний підпис | укладений |
22 березня 2023 11:08
|
4600007378 від 21.03.2023.pdf | укладений |
22 березня 2023 11:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення об’ємів згідно розробленої технічної документації(проект). |
Номер договору про закупівлю: | 4600007378 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |