Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій у Криворізькій гімназії №87 Криворізької міської ради Дніпропетровської області, за адресою:50048, місто Кривий Ріг, вулиця Сормівська, будинок 5( послуги по заміні вікон/ склопакетів)
Очікувана вартість
962 500,00 UAH
UA-2023-02-06-000567-a ● a9c92aff025645e9a495098e39b01ac6
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ДОВГИНЦІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 04544501 |
Місцезнаходження: | 50086, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ДНІПРОВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 16 |
Контактна особа: |
Тетяна Корчевська +380961617413 dolgincevskij_rvo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 лютого 2023 09:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 лютого 2023 08:00 |
Очікувана вартість: | 962 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 812,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій у Криворізькій гімназії №87 Криворізької міської ради Дніпропетровської області, за адресою:50048, місто Кривий Ріг, вулиця Сормівська, будинок 5( послуги по заміні вікон/ склопакетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50048, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, вулиця Сормівська, будинок 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2023
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Місцезнаходження замовника - 50086, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Дніпровське шосе, будинок 16. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 лютого 2023 09:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 лютого 2023 09:02 |
тендерна документація.docx | |
06 лютого 2023 09:01 |
проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення
Дата подання: 06 лютого 2023 23:04
Дата відповіді: 07 лютого 2023 15:02
Шановний Замовнику, надайте будь ласка візуалізацію віконних виробів (креслення, ескізи, геометричні розміри тощо) з інформацію про відкриття стулок та ширини відливів та підвіконня , які необхідні для складання тендерної пропозиції. Заздалегідь вдячні.
Відповідь: Шановний учасник! Пропонуємо учаснику, прибути самостійно за адресою Замовника для можливості проведення розрахунку на основі дефектного акту, в якому вказаний загальний обсяг та для уточнення розмірів блоків, а також підписання акту для можливості прийняття участі у закупівлі. У п.16 Додатку №3 до тендерної документації наявна вимога: - Для уточнення об’єму робіт та замірів передбачається виїзд фахівця учасника для огляду об’єкта, огляд має проводитись у присутності представника замовника. За результатами огляду складається акт за підписом представника замовника з відбитком печатки та представника учасника, датований не раніше дати оголошення закупівлі. Учасник у складі тендерної пропозиції разом з іншими документами має надати належно оформлений акт. Дана вимога встановлена Замовником через низку причин, а саме: не можливість самостійно та вірно провести заміри та розрахунки об’ємів робіт для заміни вікон, адже в штаті Замовника відсутній спеціаліст, який міг би провести відповідні виміри. Також враховуючи обмежений бюджет, Замовник не має можливості залучити відповідного спеціаліста. Через це в тендерній документації зазначена дана вимога, яка надасть можливість учасникам самостійно та вірно провести заміри та уточнити об’єм робіт, що відносяться до предмету закупівлі.
Уточнення
Дата подання: 07 лютого 2023 16:26
Дата відповіді: 09 лютого 2023 13:38
Чи буде відхилена пропозиція учасника, якщо в складі його пропозиції буде відсутній протокол ознайомлення з об’єктом за підписом представника Замовника. Вважаємо цю вимогу не коректною, так як Вами наданий дефектний за яким і потрібно проводити розрахунки для складання тендерної пропозиції? Також повідомите будь ласка, хто з Ваших представників є відповідальною особою по цьому питанню (надайте відповідний Наказ), також вкажіть його анкетні дані та номер телефону і графік його роботи.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Відповідно до умов тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати протокол ознайомлення. Для уточнення об’єму робіт та замірів передбачається виїзд фахівця учасника для огляду об’єкта. Назва закладу та адреса зазнчачена в тендерній документації. Відповідальною особою є директор.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-02-06-000567-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКЕ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО", Код ЄДРПОУ:44311001
Дата подання: 06 лютого 2023 23:01
Дискримінаційна вимога
Відповідно до умов ТД Додатку 3 Учасник повинен в складі пропозиції надати протоколи ознайомлення з об’єктом, згідно Додатку № ¬¬¬¬¬5 підписані представниками та скріплені печаткою закладу Замовника (складений в результаті попереднього виїзду Учасника на об’єкт Замовника). Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, з огляду на наступне: - відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції/пропозиції. - Замовником надано дефектний акт, по якому учасники самостійно розраховують свою пропозицію - Замовник може не підписати протокол ознайомлення з об’єктом, адже відповідно до законодавства він не зобов’язаний це робити, що в подальшому призведе до відхилення пропозиції. Вимагаємо виключити дану вимогу з ТД, або ми будемо звертатися до Органу оскарження в особі АМКУ, а враховуючи практику рішень органу оскарження, ми впевнені що отримаємо позитивне для нас рішення. Приклади рішень АМКУ: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-22-003442-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-06-000306-c
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 лютого 2023 15:02
Шановний учасник! Пропонуємо учаснику, прибути самостійно за адресою Замовника для можливості проведення розрахунку на основі дефектного акту, в якому вказаний загальний обсяг та для уточнення розмірів блоків, а також підписання акту для можливості прийняття участі у закупівлі. У п.16 Додатку №3 до тендерної документації наявна вимога: - Для уточнення об’єму робіт та замірів передбачається виїзд фахівця учасника для огляду об’єкта, огляд має проводитись у присутності представника замовника. За результатами огляду складається акт за підписом представника замовника з відбитком печатки та представника учасника, датований не раніше дати оголошення закупівлі. Учасник у складі тендерної пропозиції разом з іншими документами має надати належно оформлений акт. Дана вимога встановлена Замовником через низку причин, а саме: не можливість самостійно та вірно провести заміри та розрахунки об’ємів робіт для заміни вікон, адже в штаті Замовника відсутній спеціаліст, який міг би провести відповідні виміри. Також враховуючи обмежений бюджет, Замовник не має можливості залучити відповідного спеціаліста. Через це в тендерній документації зазначена дана вимога, яка надасть можливість учасникам самостійно та вірно провести заміри та уточнити об’єм робіт, що відносяться до предмету закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 лютого 2023 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ВКФ Конкорд" |
945 104,40
UAH з ПДВ
|
945 104,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "ВКФ Конкорд" #33873720 |
Переможець |
945 104,40
UAH з ПДВ
|
17 лютого 2023 10:57
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 лютого 2023 09:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2024 10:19
|
Електронний підпис | укладений |
23 лютого 2023 14:04
|
договір24від2302.pdf | укладений |
23 лютого 2023 14:03
|