Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 00100227 |
Вебсайт: | https://ua.energy/ |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ |
Контактна особа: |
Щербина Анастасія Андріївна 380612583478 SCHERBINA.AA@UA.ENERGY |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 лютого 2023 20:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 лютого 2023 12:00 |
Початок аукціону: | 15 лютого 2023 12:01 |
Очікувана вартість: | 5 500 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 55 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у вигляді безумовної та безвідкличної банківської гарантії, оформленої згідно Додатку 5 цієї тендерної документації або у вигляді грошових коштів (завдатку). Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5% від ціни/вартості договору про закупівлю у вигляді безумовної та безвідкличної банківської гарантії або 3% від ціни/вартості договору про закупівлю у вигляді грошових коштів (завдатку). У разі подання забезпечення у вигляді безумовної та безвідкличної банківської гарантії Безумовною гарантією вважається гарантія, за якою банк-гарант у разі порушення принципалом свого зобов'язання, забезпеченого гарантією, сплачує кошти бенефіціару за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов. Безвідкличною гарантією вважається гарантія, умови якої не можуть бути змінені і вона не може бути припинена банком-гарантом згідно із заявою принципала без згоди та погодження з бенефіціаром. Банківська гарантія не повинна містити умову, що вимога про сплату коштів за гарантією має бути підписана уповноваженою особою бенефіціара, що має право першого та/або другого підпису. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю повинен бути не менше строку повного виконання учасником-переможцем своїх зобов’язань за договором. До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі подання забезпечення у вигляді завдатку. Завдаток вноситься на поточний рахунок ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО", Україна, 01032, м. Київ, вул. Симона Петлюри, 25, код ЄДРПОУ 00100227, п/р №UA113004650000026006303813715, в АТ «Ощадбанк», Україна, 01001, м. Київ, вул. Госпітальна, 12-Г, МФО 300465, з обов’язковою позначкою в графі «Призначення платежу» платіжного доручення «Забезпечення виконання договору на закупівлю: «Аварійно-відновлювальні роботи з ремонту будівель та споруд ПС 750 кВ «Київська» Київського РЦОМ Північного ТУОМ», без ПДВ. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1. після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2. за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3. у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4. згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору здійснюються за рахунок коштів Переможця. У разі невиконання або неналежного виконання переможцем своїх зобов’язань за договором кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю не повертаються учаснику-переможцю, підлягають перерахуванню на рахунок НЕК "Укренерго". |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Мінімальний крок аукціону не застосовується згідно Постанови КМУ № 1495 від 30.12.2022р.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Джерело фінансування: кошти підприємства. Після підписання цього договору, Замовник перераховує на поточний рахунок Підрядника попередню оплату в розмірі 20% (двадцяти відсотків) від ціни договору, на підставі виставленого рахунку. | Аванс | 10 | Банківські | 20 |
Виконання робіт | Подальші розрахунки за виконані за цим договором роботи Замовник здійснює з відстрочкою платежу на строк до 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дня підписання актів приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в, довідок за формою КБ-3, з урахуванням попередньої оплати, на підставі виставленого рахунку. | Пiсляоплата | 25 | Банківські | 80 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 лютого 2023 21:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 лютого 2023 20:56 |
Зміни № 1 від 10.02.2023р..pdf | |
10 лютого 2023 20:56 |
Титул ТД зі змінами від 10.02.2023р. ПС750 Київська.pdf | |
10 лютого 2023 20:56 |
20 002809 ТД_ЗІ ЗМІНАМИ від 10.02.2023р. АВР будівель та споруд ПС 750кВ Київська.doc |
10 лютого 2023 21:08 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 лютого 2023 20:56 |
Зміни № 1 від 10.02.2023р..pdf
|
|||
10 лютого 2023 20:56 |
Титул ТД зі змінами від 10.02.2023р. ПС750 Київська.pdf
|
|||
10 лютого 2023 20:56 |
20 002809 ТД_ЗІ ЗМІНАМИ від 10.02.2023р. АВР будівель та споруд ПС 750кВ Київська.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Замовником у тендерній документації визначено, що відкриті торги проводяться за ціновими пропозиціями без урахування ПДВ.
Крім того, п. 2 розділу ІV тендерної документації встановлено, що найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою.
Отже, визначення найбільш вигідної тендерної пропозиції здійснюється з-поміж заявлених цінових пропозиції без урахування ПДВ.
Однак, слід мати на увазі, що за умовами п. 1 розділу ІІІ тендерної документації учасник повинен розмістити в електронній системі закупівель тендерну пропозицію за формою, наведеною в Додатку 1 до цієї тендерної документації. В графі «Ціна» зазначається вартість предмету закупівлі (ціна пропозиції без урахування ПДВ). При цьому якщо учасник закупівлі є платником ПДВ, у такому випадку, в графі «Ціна» додатково зазначається ціна його пропозиції з урахуванням ПДВ.
Пунктом 1.2. Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що на підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник має надати Листи-згоди від суб’єктів персональних даних (Головного інженера або керівника з технічних питань) на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних для забезпечення участі у процедурі відкритих торгів, цивільно-правових та господарських відносинах за Формою №2 цього Додатку.
Отже, тендерною документацію замовника вимагається подання листів-згоди лише від головного інженера або керівника з технічних питань.
У формі № 1 передбачено, що учасник має в таблиці зазначити досвід роботи в галузі на зазначеній посаді головного інженера/керівника з технічних питань та вказати документ, що підтверджує даний досвід.
Документом, що підтверджує трудову діяльність і слугує для встановлення загального стажу, безперервного і спеціального стажу, є трудова книжка. В якості документа, що підтверджують досвід роботи, можуть бути надані учасником також інші документи, зі змісту яких можливо встановити, що особа має досвід роботи у відповідній галузі (виписка з трудової книжки, копія трудового договору і т.і.).
Причому стосовно фахового персоналу, до якого входять майстер/керівник робіт, члени бригад, інші працівники, які будуть задіяні при виконанні робіт та які учасник бажає вказати, учасник має право не заповнювати відомості щодо документу, що підтверджує досвід роботи.
У формі № 1 передбачено, що учасник має в таблиці зазначити досвід роботи в галузі на зазначеній посаді головного інженера/керівника з технічних питань та вказати документ, що підтверджує даний досвід.
Причому стосовно фахового персоналу, до якого входять майстер/керівник робіт, члени бригад, інші працівники, учасник має право не заповнювати відомості щодо документу, що підтверджує досвід роботи.
Надати відповідь на питання, хто саме відноситься до «інших працівників, які будуть задіяні при виконанні робіт та які учасник бажає вказати», Замовник не може, оскільки повноваження щодо визначення «інших осіб, які будуть задіяні при виконанні робіт та які учасник бажає вказати», надано саме учаснику, що випливає зі змісту назви наведеної вище категорії працівників.
Причому у формі № 4 визначено, що учасник має підтвердити досвід виконання договору, аналогічного предмету закупівлі (виконання робіт, зіставних за обсягами і складністю капітального ремонту (загальнобудівельних робіт), виконаний за останні 5 років (розділ І форми № 4), та загальний досвід (власний або із залученням субпідрядника відповідно до Форми № 3 виконання робіт з капітального ремонту (загальнобудівельних робіт), виконаний за останні 3 роки (розділ ІІ форми № 4).
Якщо один договір учасника в якості генпідрядника відповідає вимогам і розділу І, і розділу ІІ, то учасник має право інші договори не вказувати.
У разі оголошення повітряної тривоги, персонал Підрядника так як і персонал Замовника припиняє виконання робіт та повинен покинути територію підстанції до її закінчення. Більш детальну інформацію Підрядник отримає при проведенні інструктажів перед початком виконання робіт.
Замовник не може прогнозувати, а тим більше, компенсувати вимушений «простой» в роботі Підрядника.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-03-000055 ● 76750502686f4e46bafa8d35bd5bfbf4
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 липня 2023 16:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.06.2023 № 49
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, доручення державної аудиторської служби України від 21.04.2023 №003100-18/4590-2023.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 30.06.2023 № 49
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2023-02-03-016178-a 03.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-03 17:22:14
запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Аварійно-відновлювальні роботи з ремонту будівель та споруд ПС 750 кВ «Київська» Київського РЦОМ Північного ТУОМ (інв. №№121_120_16141/61_08;121_120_16137/61_08;121_120_08;121_120_16138/61_08;121_120_16139/61_08;121_120_10357_08;121_501_16255/61_08;121_501_16256/61_08;121_501_16257/61_08;121_501_16258/61_08;121_120_10797_08;121_101_16241/61_08;121_501_08;121_101_16240/ 61_08;121_120_10439_08; 121_120_10340_08;121_120_16606/61_08;121_120_16136/61_08;121_120_16135/61_08;121_120_16176/61_08;121_120_11207_08;121_120_10436_08;121_120_16140/61_08) 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-02-03-016178-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Яким чином забезпечено виконання вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті суб’єкта управління) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель?
Надайте пояснення (інформацію та документи), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-07-06 18:05:09
Надання пояснень на Запит Держаудитслужби України від 03.07.2023р.
Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначені відповідно до обґрунтовуючих матеріалів до запланованих закупівель робіт, товарів та послуг, які, були подані НЕК «Укренерго» на розгляд до Уповноважених органів (НКРЕКП, Мінфін, КМУ) для затвердження відповідних фінансових документів таких як: фінансовий план, Інвестиційна та ремонтна програма. Очікувана вартість визначена з урахуванням Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», в тому числі, відповідно до переліків обладнання, матеріалів, робіт та послуг, які були подані НЕК «Укренерго» на розгляд до Уповноважених органів (НКРЕКП, Міненерго, КМУ) для затвердження відповідних фінансових документів, таких як: фінансовий план, Інвестиційна та ремонтна програма, з урахуванням отриманих не менше 3-х комерційних пропозицій від підрядних організацій на виконання робіт, відповідно до технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, історичних цін на виконання аналогічних видів робіт; офіційної статистичної інформації та даних з відкритих джерел, скоригованих на поточні та прогнозні коливання ринкових показників.
Посилання на сторінку веб-сайту НЕК «Укренерго» на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://ua.energy/zakupivli/informatsiya-pro-ogolosheni-protsedury-zakupivel». Проте, доступ до інформації закритий на виконання вимог постанови НКРЕКП “Щодо захисту інформації, яка в умовах воєнного стану може бути віднесена до інформації з обмеженим доступом, у тому числі щодо об’єктів критичної інфраструктури” від 26.03.2022 №349.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 липня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 лютого 2023 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ПІВДЕННИЙ ЕНЕРГОТЕХНІЧНИЙ ЗАВОД |
5 116 555,35
UAH
|
5 116 555,35
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНТУР-М" |
5 175 000,00
UAH
|
5 175 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Приватне підприємство "СОЛА" |
5 247 163,63
UAH
|
5 247 163,63
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Афінацентр" |
5 425 297,23
UAH
|
5 425 297,23
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ПІВДЕННИЙ ЕНЕРГОТЕХНІЧНИЙ ЗАВОД #39466459 |
Переможець |
5 116 555,35
UAH
|
22 лютого 2023 15:19
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 лютого 2023 13:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 лютого 2024 14:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 липня 2023 17:50
|
ДУ № 1 від 30.06.2023 дог.№20-002809-23 ТОВ ПЕТЗ.pdf | зміни до договору |
05 липня 2023 17:50
|
Електронний підпис | укладений |
07 березня 2023 11:34
|
ДОГОВІР № 20-002809-23 від 07.03.2023 ТОВ ПЕТЗ.pdf | укладений |
07 березня 2023 11:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відновідно п.3,4 ч.5 статті 41 |
Номер договору про закупівлю: | 20-002809-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |