Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Утилізація сміття та поводження зі сміттям
Очікувана вартість
1 911 639,25 UAH
UA-2023-02-03-014292-a 077fdde2303647558759074aec6dd431
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Артем Пастух

+380979364667 miskrada64@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Гніванська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04326075
Вебсайт: https://gnivan-miskrada.gov.ua/
Місцезнаходження: 23310, Україна , Вінницька обл., Вінницький район, місто Гнівань, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 64
Контактна особа: Артем Пастух
+380979364667
miskrada64@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 лютого 2023 15:57
Звернення за роз’ясненнями: до 09 лютого 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 лютого 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 лютого 2023 00:00
Очікувана вартість: 1 911 639,25 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 116,39 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
85 тонни
Розділ № 1 Утримання територій кладовищ - Перенесення сміття до місця складування.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 90511000-2 — Послуги зі збирання сміття
95 тонни
Розділ № 1 Утримання територій кладовищ - Навантаження сміття вручну.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 90511000-2 — Послуги зі збирання сміття
310 тонни
Розділ № 1 Утримання територій кладовищ - Навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-самоскиди.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 90511000-2 — Послуги зі збирання сміття
1203 метри кубічні
Розділ № 1 Утримання територій кладовищ - Перевезення та захоронення сміття.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 90512000-9 — Послуги з перевезення сміття
10660 штуки
Розділ № 2 Утримання територій громади - Прибирання сміття з урн (кількість прибирань)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 90511100-3 — Послуги зі збирання сміття з урн і контейнерів у громадських місцях
7408 метри кубічні
Розділ № 2 Утримання територій громади - Перевезення та захоронення сміття
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 90512000-9 — Послуги з перевезення сміття
1758 тонни
Розділ № 2 Утримання територій громади - Навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-самоскиди.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 90511000-2 — Послуги зі збирання сміття
83 тонни
Розділ № 2 Утримання територій громади - Навантаження сміття вручну
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 90511000-2 — Послуги зі збирання сміття
400 метри кубічні
Розділ № 2 Утримання територій громади - Ліквідація стихійних сміттєзвалищ. Очищення ділянки від сміття навантажувачем
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 90511300-5 — Послуги зі збирання розкиданого сміття
50 метри кубічні
Розділ № 2 Утримання територій громади - Очищення ділянки вручну із навантаженням сміття в транспортні засоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 90511300-5 — Послуги зі збирання розкиданого сміття
130 тонни
Розділ № 2 Утримання територій громади - Навантаження смiття, змету, опалого листя на транспортні засоби вручну вручну
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 90511000-2 — Послуги зі збирання сміття
130 тонни
Розділ № 2 Утримання територій громади - Вивезення та захоронення сміття, змету, опалого листя транспортними засобами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 90512000-9 — Послуги з перевезення сміття

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 лютого 2023 15:57
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 лютого 2023 15:57
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 лютого 2023 15:57
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 лютого 2023 15:57
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 лютого 2023 15:57
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 лютого 2023 15:57
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 лютого 2023 15:57
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 лютого 2023 15:57
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 лютого 2023 15:57
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 лютого 2023 15:57
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 лютого 2023 15:57
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 лютого 2023 15:57
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 лютого 2023 15:57
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 лютого 2023 15:57
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 лютого 2023 15:57
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 лютого 2023 15:57
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 лютого 2023 15:57
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 лютого 2023 15:57
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 лютого 2023 15:57
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 лютого 2023 15:57
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 лютого 2023 15:57
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 03 лютого 2023 15:57
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 лютого 2023 15:57
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 03 лютого 2023 15:57
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 лютого 2023 15:57
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 03 лютого 2023 15:57

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

07 лютого 2023 14:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 лютого 2023 14:27
ТД.docx
07 лютого 2023 14:27
Додаток 3 до ТД.docx
07 лютого 2023 14:27
Зміни до ТД.docx
03 лютого 2023 15:58
Додаток 5 до ТД.docx
03 лютого 2023 15:58
Додаток 2 до ТД.docx
03 лютого 2023 15:58
Додаток 4 до ТД.docx
03 лютого 2023 15:58
Додаток 1 до ТД.docx
03 лютого 2023 15:58
Додаток 6 до ТД.docx
07 лютого 2023 14:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 лютого 2023 14:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 лютого 2023 14:27
ТД.docx
03 лютого 2023 15:58
ТД.docx
07 лютого 2023 14:27
Додаток 3 до ТД.docx
03 лютого 2023 15:58
Додаток 3 до ТД.docx
07 лютого 2023 14:27
Зміни до ТД.docx
03 лютого 2023 15:58
Додаток 5 до ТД.docx
03 лютого 2023 15:58
Додаток 2 до ТД.docx
03 лютого 2023 15:58
Додаток 4 до ТД.docx
03 лютого 2023 15:58
Додаток 1 до ТД.docx
03 лютого 2023 15:58
Додаток 6 до ТД.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-06-14-000010 ● f6ca70b2f3154b5e9e96d6e875d26152
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 червня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 червня 2023 13:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
14.06.2023 №55-з
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 14.06.2023 №55-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4. UA-2023-02-03-014292-a 03.02.2023 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-06-19 16:10:59

про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з утилізації сміття та поводження зі сміттям (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-02-03-014292-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-06-21 16:22:21

Відповідь на запит

Доброго дня. Дякуємо за увагу до проведення моніторингу нашої закупівлі та нижче надаємо посилання на моніторинг UA-M-2021-06-17-000031 від 17 червня 2021, де по деяким аналогічним запитанням не було встановлено порушень!!!
Запитання 1: Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі? Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь 1: Спеціалістами відділу земельних та житлово-комунальних питань Гніванської міської ради було визначено об’єми послуг які необхідно провести впродовж 2023 року для підтримання належного санітарно-епідеміологічного стану на підставі попередніх даних (за 2022 рік). Після цього відповідно до отриманих об’ємів було складено зведений та локальний кошторис в програмі АВК (в дану програму вносяться види послуг та об’єми, а програма автоматично розраховує вартість на дату внесення відповідних даних). Прикріплюємо до відповіді скан-копії зведеного та локального кошторису.
Відповідно до пункту 4 постанови Кабінету Міністрів України №710 «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року для органів місцевого самоврядування затвердження заходів щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечення оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті носять рекомендаційний характер, тому Гніванською міською радою дані заходи поки не були впроваджені, адже не є обов’язковими.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-06-23 08:33:55

про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з утилізації сміття та поводження зі сміттям (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-02-03-014292-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином замовником розглянуто тендерну пропозицію учасника КП «Гніваньводопостач» на відповідність вимогам статті 17 Закону в частині пов’язаності осіб з уповноваженою особою (особами) та/або з керівником замовника?
2. Як учасником КП «Гніваньводопостач», якого обрано переможцем, виконано вимоги тендерної документації щодо надання скан-копії з оригіналу або належним чином завіреної копії свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, а саме: екскаватора ЕО-2626, повна маса 6300 кг, об’єм двигуна 4750 м3, колір синій, рік випуску 2011, який є власністю учасника та зазначений в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 10 лютого 2023 року №63 (пункт 2 додатку №1 тендерної документації)?
3. Чому не відхилено тендерну пропозицію учасника КП «Гніваньводопостач», а обрано переможцем, оскільки учасником надано копії трудових книжок на працівників: Грановський В.С. (робітник благоустрою), Чупира С.Г. (тракторист), Лисак В.В. (водій автотранспортного засобу), Бабій Ю.В. (водій автотранспортного засобу), Ворона М.О. (водій автотранспортного засобу), Загребаєв В.В. (водій автотранспортного засобу), Терлецька О.І. (інженер з охорони праці) та копію посвідчення тракториста Чупира С.Г. без автентичного перекладу на українську мову (пункт 7 розділу І «Загальні положення» тендерної документації)?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-06-23 10:33:33

Відповідь на запит

Запитання 1: Яким чином замовником розглянуто тендерну пропозицію учасника КП «Гніваньводопостач» на відповідність вимогам статті 17 Закону в частині пов’язаності осіб з уповноваженою особою (особами) та/або з керівником замовника?
Відповідь 1: Відповідно до п. 7 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено що замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі в разі, якщо тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника. Проте, КП «Гніваньводопостач», з яким Гніванською міською радою 16.02.2023 року за результатами закупівлі укладено договір №189, є окремою юридичною особою, здійснює свою господарську діяльність на засадах повної самостійності, діє на принципах повного господарського розрахунку (п. 2.1 Статуту КП «Гніваньводопостач»).
Отже, КП «Гніваньводопостач» не є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі (яких не було). Також комунальне підприємство не є пов’язаною особою з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника в розумінні п. 20 ч. 1 ст. 1 Закону, адже ні уповноважена особа, ні керівник замовника, як посадові особи, ні члени їх сімей не мають контролю над учасником процедури закупівлі, а саме – КП «Гніваньводопостач».
Тому, Замовник не мав підстав для прийняття рішення про відмову учаснику до участі в закупівлі згідно п.7 ч.1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Також, відповідно до п. 3.1. Статуту КП «Гніваньводопостач», основною метою діяльності Підприємства є задоволення потреб населення, суб’єктів господарювання та інших категорій споживачів незалежно від форм власності відповідними видами житлово-комунальних послуг, задоволення суспільних потреб в його продукції, роботах та послугах, забезпечення виконання робіт по благоустрою.

Запитання 2: Як учасником КП «Гніваньводопостач», якого обрано переможцем, виконано вимоги тендерної документації щодо надання скан-копії з оригіналу або належним чином завіреної копії свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, а саме: екскаватора ЕО-2626 повна маса 4500 кг, об’єм двигуна 4750 м3, колір синій, рік випуску 2011, який є власністю учасника та зазначений в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 07 лютого 2023 року №50 (пункт 2 додатку №1 тендерної документації)?
Відповідь 2: Відповідно до пункту 1 розділу 3 Тендерної документації, допущення Учасником у документах, наданих у складі його пропозиції формальних (несуттєвих) помилок та описок, а саме помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на її зміст, не призведе до відхилення пропозиції учасника.
Приклади формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції і не впливають на зміст пропозиції, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозиції:
- недодержання встановлених форм згідно Додатків до цієї тендерної документації, але зміст та вся інформація, яка вимагалась Замовником, зазначені у наданому документі/документах;
- орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо учасником та надані в складі пропозиції (наприклад: зазначення в довідці русизмів, описок або технічних помилок);
- зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації (наприклад: учасник надає документ, який містить невірну (неповну) назву, яка встановлена вимогами тендерної документації);
- зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам тендерної документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий в складі тендерної пропозиції учасника (наприклад: у відомостях про учасника не зазначено коду ЄДРПОУ або адреса, номер телефону проте інформація щодо коду ЄДРПОУ зазначена на фірмовому бланку або на відбитку печатки учасника, інших документах).
Відповідно до наданої Учасником КП «Гніваньводопостач довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій зазначено екскаватор ЕО-2626 повна маса рік випуску 2011, проте в складі пропозиції надана копія свідоцтва про реєстрацію машини і в ній зазначено 2012 рік випуску екскаватора ЕО-2626, а отже відповідно до прикладів формальних помилок зазначених в тендерній документації, дана помилка пов’язана з оформленням тендерної пропозиції і не впливають на зміст пропозиції, допущення якої не призведе до відхилення їх пропозиції.

Запитання 3: Чому не відхилено тендерну пропозицію учасника КП «Гніваньводопостач», а обрано переможцем, оскільки учасником надано копії трудових книжок на працівників: Грановський В.С. (робітник благоустрою), Чупира С.Г. (тракторист), Лисак В.В. (водій автотранспортного засобу), Бабій Ю.В. (водій автотранспортного засобу), Ворона М.О. (водій автотранспортного засобу), Загребаєв В.В. (водій автотранспортного засобу), Терлецька О.І. (інженер з охорони праці) та копію посвідчення тракториста Чупира С.Г. без автентичного перекладу на українську мову (пункт 7 розділу І «Загальні положення» тендерної документації)?Відповідь 3: Відповідно до частини дев`ятої статті 12 Закону №922-VIII, під час проведення процедур закупівель/спрощених закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Згідно з пунктом 8 частини другої статті 21 Закону №922-VIII, оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції.
За змістом пункту 7 розділу І «Загальні положення» тендерної документації, усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, про що у складі тендерної документації Учасник надає лиcт-пiдтвeрджeння, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову.
Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд.
Вимогами пункту 1.1 Додатку 1 до тендерної документації передбачено надати довідку в довільній формі, в якій будуть зазначені працівники необхідні для надання визначених послуг, з обов’язковою наявністю працівників благоустрою та водіїв вантажного автотранспорту залучених на підставі трудового договору та/або цивільно-правової угоди (що підтверджується наданням оригіналів або належним чином засвідчених копій трудових книжок/або витягів з електронних трудових книжок/або договору). Для водіїв вантажного автотранспорту надати копії посвідчень водія. Для працівників надати копії посвідчень про перевірку знань з питань охорони та/або копію посвідчення інженера з охорони праці.
На виконання зазначених вимог, переможцем закупівлі КП «Гніваньводопостач» у складі тендерної пропозиції завантажені скан-копії трудових книжок відповідних працівників товариства, зокрема Грановський В.С. (робітник благоустрою), Чупира С.Г. (тракторист), Лисак В.В. (водій автотранспортного засобу), Бабій Ю.В. (водій автотранспортного засобу), Ворона М.О. (водій автотранспортного засобу), Загребаєв В.В. (водій автотранспортного засобу), Терлецька О.І. (інженер з охорони праці). Оцінюючи зміст вказаних документів, замовник погоджується з відміткою Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області щодо оформлення бланків зазначених працівників російською мовою. Водночас, відсутність у складі тендерної пропозиції КП «Гніваньводопостач» офіційного перекладу таких документів українською мовою не може слугувати підставою для відхилення пропозиції учасника як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника, з огляду на наступне.
Положеннями статті 48 Кодексу законів про працю України встановлено, що трудова книжка є основним документом про трудову діяльність працівника.
Трудова книжка оформляється роботодавцем в обов’язковому порядку не пізніше п’яти днів після прийняття на роботу.
До трудової книжки заносяться відомості про роботу, заохочення та нагороди за успіхи в роботі на підприємстві, в установі, організації; відомості про стягнення до неї не заносяться.
Порядок ведення трудових книжок визначається Кабінетом Міністрів України.
При цьому замовник наголошує, що до 1993 року чинним був бланк трудової книжки, затверджений постановою Ради Міністрів УРСР і Укрпрофради № 529 від 16.11.1973 «Про трудові книжки робітників і службовців».
На виконання вимог статті 48 КЗпП України, 27.04.1993 Кабінетом Міністрів України прийнята постанова №301 «Про трудові книжки працівників», якою затверджено зразки бланків трудової книжки і вкладиша до неї, а також скасовано дію постанови Ради Міністрів УРСР і Укрпрофради № 529 від 16.11.1973.
Абзацом другим пункту 1 Постанови №301 визначено, що трудові книжки раніше встановленого зразка обмінові не підлягають.
Наведене узгоджується з положеннями пункту 1.2. Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої спільним наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України та Міністерства соціального захисту населення України № 58 від 29.07.1993, прийнятого на виконання пункту 5 постанови Кабінету Міністрів України № 301.
Пунктом 2.1 вказаної Інструкції передбачено, що трудові книжки і вкладиші до них заповнюються у відповідних розділах українською і російською мовами.
Відповідно до поданих документів учасника КП «Гнівансьводопостач», трудова книжка Грановський В.С. видана 10 серпня 1984, Чупира С.Г. видана 23 березня 1983 року, Лисак В.В. видана 16 липня 1984 року, Бабій Ю.В. видана 05 жовтня 1979 року, Ворона М.О. видана 6 січня 1989 року, Загребаєв В.В. видана 10 серпня 1984 року, Терлецька О.І. видана 16 липня 1981 року, є документами раніше встановленого зразка (видані до 1993 року), які й на даний час зберігають свою дію на території України, не потребують перекладу українською мовою та не підлягають обміну у відповідності до положень чинного законодавства.
Що стосується посвідчення водія вантажного автотранспорту Чупира С.Г., воно взагалі не бралось до уваги, адже вимогою в пункті 1.1 Додатку 1 до тендерної документації передбачено надати довідку в довільній формі, в якій будуть зазначені працівники необхідні для надання визначених послуг, з обов’язковою наявністю працівників благоустрою та водіїв вантажного автотранспорту залучених на підставі трудового договору та/або цивільно-правової угоди (що підтверджується наданням оригіналів або належним чином засвідчених копій трудових книжок/або витягів з електронних трудових книжок/або договору). Для водіїв вантажного автотранспорту надати копії посвідчень водія. Відповідно до довідки наданої учасником КП «Гніваньводопостач», Чупира С.Г зазначений трактористом, про що окремої вимоги подання копії посвідчення тракториста не було. Аналогічна позиція міститься в пункті 1 розділу 3 Тендерної документації, замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, про що учасник надає лиcт рoзумiння даного пункту.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Гніванська міська рада надає аргументовані заперечення щодо висновку. З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області (надалі – Офіс) зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Замовник вважає, що зміст зобов`язання щодо усунення порушення (порушень) у сфері публічних закупівель є неконкретизованим і не відповідає вимогам чинного законодавства України. В силу ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Правові та організаційні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні визначає Закон України від 26.01.93 р. № 2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», у редакції, чинній станом на час проведення моніторингу), (надалі – Закон №2939). Відповідно до ст. 1 Закону №2939 здійснення державного фінансового контролю забезпечує центральний орган виконавчої влади, уповноважений Кабінетом Міністрів України на реалізацію державної політики у сфері державного фінансового контролю (далі - орган державного фінансового контролю). Статтею 5 Закону №2939 визначено, що контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом №922, проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування. Метою Закону №922 є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Згідно з ч. 1 ст. 8 Закону №922 моніторинг процедури закупівлі здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його міжрегіональні територіальні органи (далі - органи державного фінансового контролю). Моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії. За результатами моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю складає та підписує висновок про результати моніторингу процедури закупівлі, що затверджується керівником органу державного фінансового контролю або його заступником. Такий висновок підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його складання (ч. 6 ст. 8 Закону №922). Відповідно до ч. 7 ст. 8 Закону №922 у висновку обов`язково зазначаються: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності) та його очікувана вартість; 3) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір про закупівлю у разі застосування переговорної процедури закупівлі; 4) опис порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявленого за результатами моніторингу процедури закупівлі; 5) зобов`язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. У висновку може зазначатися додаткова інформація, визначена органом державного фінансового контролю. Якщо за результатами моніторингу процедури закупівлі виявлено порушення законодавства у сфері публічних закупівель, орган державного фінансового контролю у висновку обов`язково зазначає опис такого порушення, а також зобов`язання щодо усунення порушення (порушень). Отже, з метою усунення виявленого під час моніторингу порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель у висновку міститься вимога зобов`язального характеру, яка є обов`язковою для виконання, та визначає порядок (спосіб) усунення такого порушення. При цьому згідно з резолютивною частиною висновку по моніторингу Офісом зазначено таке: «З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів..» Водночас ні ст. 5, ні ст. 10 Закону №2939, ні ст. 8 Закону №922, ні інші нормативно-правові акти не містять у повноваженнях органу державного фінансового контролю зобов’язувати замовника припиняти зобов’язання за договором. У контексті спірних правовідносин слід урахувати, що основні вимоги до договору про закупівлю та внесення змін до нього визначено ст. 41 Закону № 922, ч. 1 якої передбачено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного (надалі – ЦК) та Господарського кодексів України (надалі – ГК) з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Отже, замовникам слід керуватися приписами ЦК України та ГК України, з урахуванням вимог, передбаченими Законом №922. Визначення Офісом способу усунення виявлених порушень «шляхом припинення зобов`язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору» не вирішує питання обґрунтованості та вмотивованості спірного висновку як акту індивідуальної дії, оскільки, зокрема, главою 50 ЦК України передбачено більше десяти способів припинення зобов`язання, серед яких, і припинення зобов`язання виконанням. За змістом ч. 1 ст. 626 ЦК України договором є домовленість двох або більше сторін, що спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов`язків. Відповідно до ч. 1, ч. 4 ст. 188 ГК України зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. У разі якщо сторони не досягли згоди щодо зміни (розірвання) договору або у разі неодержання відповіді у встановлений строк з урахуванням часу поштового обігу, заінтересована сторона має право передати спір на вирішення суду. Ст. 651 ЦК України передбачено, що зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. У ч. 1 ст. 203 ЦК України наведено вимоги, додержання яких є необхідним для чинності правочину. Ч. 1 ст. 215 ЦК України визначає підставою недійсності правочину недодержання в момент його вчинення стороною (сторонами) вимог, встановлених наведеними приписами ст. 203 Кодексу. Відповідності до ч. 1 ст. 216 ЦК України недійсний правочин не створює юридичних наслідків, крім тих, що пов`язані з його недійсністю. У разі недійсності правочину кожна із сторін зобов`язана повернути другій стороні у натурі все, що вона одержала на виконання цього правочину, а в разі неможливості такого повернення, зокрема тоді, коли одержане полягає у користуванні майном, виконаній роботі, наданій послузі, - відшкодувати вартість того, що одержано, за цінами, які існують на момент відшкодування. Аналіз наведених нормативних підстав недійсності правочинів та її наслідків дає можливість дійти висновку, що метою інституту недійсності правочину є повне скасування правочину як юридичного факту, а його застосування має приводити до відновлення стану, який існував до укладення правочину, який суперечить законодавству. Наслідком визнання правочину недійсним є недійсність зобов`язання, породженого таким правочином. У разі припинення договору з підстав, не пов`язаних з його недійсністю (виконання чи розірвання), припиняються зобов`язання за цим договором. При цьому, згідно з ч. 3 ст. 215 ЦК України якщо недійсність правочину прямо не встановлена законом, але одна із сторін або інша заінтересована особа заперечує його дійсність на підставах, встановлених законом, такий правочин може бути визнаний судом недійсним (оспорюваний правочин). Відповідно до ст. 43 Закону № 922 договір про закупівлю є нікчемним у разі: 1) якщо замовник уклав договір про закупівлю до/без проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі згідно з вимогами цього Закону; 2) укладення договору з порушенням вимог частини четвертої статті 41 цього Закону; 3) укладення договору в період оскарження процедури закупівлі відповідно до ст. 18 цього Закону; 4) укладення договору з порушенням строків, передбачених частинами п`ятою і шостою статті 33 та частиною сьомою статті 40 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв`язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до ст. 18 цього Закону; 5) якщо назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником не відповідає товарам, роботам чи послугам, що фактично закуплені замовником. Однак, у вимірі з`ясованих обставин варто констатувати, що у висновку по моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-03-014292-a не зазначено про встановлення порушень, які у розумінні ст. 43 Закону №922 можуть свідчити про нікчемність договору. Враховуючи, що вимога органу державного фінансового контролю про усунення виявлених порушень законодавства повинна містити чіткі, конкретні і зрозумілі приписи на адресу підконтрольного суб`єкту (об`єкту контролю, його посадових осіб), які є обов`язковими до виконання останнім, недотримання вказаних вимог спричинює юридичну невизначеність, що не є прийнятним. На підставі викладеного, вбачається, що вимога Офісу про зобов`язання замовника «здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів», не має конкретизації заходів, яких має вжити замовник. За таких обставин вбачається, що висновок Офісу про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-03-014292-a, оприлюднений в електронній системі закупівель 03.07.2023 р., є неконкретизованим, оскільки не містить чітких вимог щодо способу усунення виявлених під час моніторингу порушень, не відповідає приписам п. 5 ч. 7 ст. 8 Закону №922, який вимагає зазначення зобов`язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, що в свою чергу є порушенням вимог закону в частині змісту висновку, як акта індивідуальної дії. Крім того, усунення виявлених під час проведення моніторингу закупівлі нібито порушень у запропонований Офісом у висновку спосіб може призвести до порушення прав та інтересів третьої особи КП «Гніваньводопостач».

2023-07-07 15:29:32


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 03 липня 2023
Кінцевий строк оскарження: 18 липня 2023

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: 13.07.2023 року Гніванською міською радою подано позов до Вінницького окружного адміністративного суду, про визнання протиправним та скасування висновку від 03.07.2023 року.
Дата публікації: 14 липня 2023
Номер відкриття провадження: 120/10862/23
Дата відкриття провадження: 24 липня 2023

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 лютого 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГНІВАНЬВОДОПОСТАЧ" 1 910 998,13
UAH з ПДВ
1 910 998,13
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

14 лютого 2023 10:55
Електронний підпис
14 лютого 2023 10:54
довідка корупція.pdf
14 лютого 2023 10:54
крим.правопорушення.pdf
14 лютого 2023 10:54
переможець утиліз..pdf
10 лютого 2023 16:33
Електронний підпис
10 лютого 2023 16:32
гривня.pdf.p7s
10 лютого 2023 16:32
листи згоди 63.pdf.p7s
10 лютого 2023 16:32
форма пропоз..pdf.p7s
10 лютого 2023 16:32
санкції.pdf.p7s
10 лютого 2023 16:32
ціна пропозиція.pdf.p7s
10 лютого 2023 16:32
працівники63.pdf.p7s
10 лютого 2023 16:32
15 днів.pdf.p7s
10 лютого 2023 16:32
прроєкт договору 63.pdf.p7s
10 лютого 2023 16:32
техніка63_compressed.pdf.p7s
10 лютого 2023 16:32
таблиця3.pdf.p7s
10 лютого 2023 16:32
захист довкілля.pdf.p7s
10 лютого 2023 16:32
згода змін.догов..pdf.p7s
10 лютого 2023 16:32
120.pdf.p7s
10 лютого 2023 16:32
не зоб.розгл..pdf.p7s
10 лютого 2023 16:32
590.pdf.p7s
10 лютого 2023 16:32
усі листи,довідки.pdf.p7s
10 лютого 2023 16:32
субпідрядник.pdf.p7s
10 лютого 2023 16:32
мова.pdf.p7s
10 лютого 2023 16:32
згода змін.догов..pdf
10 лютого 2023 16:32
техніка63_compressed.pdf
10 лютого 2023 16:32
таблиця3.pdf
10 лютого 2023 16:32
не зоб.розгл..pdf
10 лютого 2023 16:32
працівники63.pdf
10 лютого 2023 16:32
прроєкт договору 63.pdf
10 лютого 2023 16:32
гривня.pdf
10 лютого 2023 16:32
мова.pdf
10 лютого 2023 16:32
листи згоди 63.pdf
10 лютого 2023 16:32
15 днів.pdf
10 лютого 2023 16:32
ціна пропозиція.pdf
10 лютого 2023 16:32
захист довкілля.pdf
10 лютого 2023 16:32
усі листи,довідки.pdf
10 лютого 2023 16:32
санкції.pdf
10 лютого 2023 16:32
120.pdf
10 лютого 2023 16:32
субпідрядник.pdf
10 лютого 2023 16:32
590.pdf
10 лютого 2023 16:32
форма пропоз..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГНІВАНЬВОДОПОСТАЧ"

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГНІВАНЬВОДОПОСТАЧ"
#36242300
Переможець 1 910 998,13
UAH з ПДВ
13 лютого 2023 10:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 лютого 2023 10:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГНІВАНЬВОДОПОСТАЧ"
#36242300
1 910 998,13
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2024 15:38
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2024 10:01
pp UA303052990000026006046100165 (1).pdf зміни до договору
05 січня 2024 10:00
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2023 11:54
pdf089.pdf зміни до договору
28 грудня 2023 11:52
Електронний підпис укладений
21 лютого 2023 10:30
Договір №193 від 20.02.2023.pdf укладений
21 лютого 2023 10:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовжити термін дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку до 31.03.2024 року
Номер договору про закупівлю: 193
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/377
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшити вартість послуг за договором для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 193
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 лютого 2023 — 31 березня 2024
Сума оплати за договором: 1 832 738,15
UAH (в тому числі ПДВ 305 456,36 UAH)