Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги зі створення комплексної системи захисту інформації автоматизованої системи взаємодії робочих місць відділу ЦНАП
Очікувана вартість
43 866,00 UAH
UA-2023-02-03-012316-a 18ce6cba0b0a432c9069f3cb63597796
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бондарева Любов Іванівна

+380464320320 bondarevalubov@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 лютого 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Куликівська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04412432
Місцезнаходження: 16300, Україна , Чернігівська обл., смт Куликівка, вулиця Миру, 67
Контактна особа: Бондарева Любов Іванівна
+380464320320
bondarevalubov@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72150000-1: Консультаційні послуги з питань комп’ютерного аудиту та комп’ютерного апаратного забезпечення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги зі створення комплексної системи захисту інформації автоматизованої системи взаємодії робочих місць відділу ЦНАП
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16300, Україна, Чернігівська область, смт. Куликівка, вул. Миру,67
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 72150000-1 — Консультаційні послуги з питань комп’ютерного аудиту та комп’ютерного апаратного забезпечення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг оплата за надані послуги здійснюється "Замовником" шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок виконавця протягоом 10 банківських днів з дня отримання акту виконаних робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

03 лютого 2023 15:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП "Українські спеціальні системи"
#32348248
Переможець 43 866,00
UAH з ПДВ
03 лютого 2023 15:02