Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сечоприймач "ВОЛЕС" з Т-подібним краном, стерильний, 2000 мл, №1
Очікувана вартість
600,00 UAH
UA-2023-02-03-009141-a 58d36bca912442c7904016907c11495f
Запит (ціни) пропозицій    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Куць

+380536173165 lubnypmsd@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 лютого 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛУБЕНСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ"
Код ЄДРПОУ: 38459524
Вебсайт: https://pmsdlubny.wixsite.com/klmc
Місцезнаходження: 37500, Україна , Полтавська обл., м. Лубни, вул. Льва Толстого, буд. 18-А
Контактна особа: Олена Куць
+380536173165
lubnypmsd@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


• 1. Запропонований товар повинен бути введений в обіг відповідно до законодавства у сфері технічного регулювання та оцінки відповідності, у передбаченому законодавством порядку. Мають бути надані декларації або документи, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту (надати копії відповідних документів у складі тендерної пропозиції та при поставці).
• 2. Вимоги щодо якості Товару повинні бути підтверджені Сертифікатом якості або інший подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановлених до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами та повинен бути оформлений відповідно до вимог чинного законодавства України (надати копії відповідних документів у складі тендерної пропозиції та при поставці).
• 3. Крім того, для підтвердження медико-технічних вимог, учаснику необхідно підтвердити відповідність запропонованого ним товару копією настанови (інструкції) з експлуатації (застосування) медичних виробів, технічною документацією, тощо.
• 4. Товар повинен передаватися Замовнику в упаковці підприємства виробника, яка не повинна бути деформованою або пошкодженою. Товар, отриманий розпакованим або у неналежній упаковці, має бути замінений Постачальником за власний рахунок впродовж 3 календарних днів з дати постачання.
• 5. Термін придатності медичного виробу на момент поставки повинен становити не менше 70 % від загального терміну придатності.
• 6. Доставка товарів здійснюється транспортом постачальника, завантажувально-розвантажувальні роботи проводяться за рахунок постачальника товару.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 упаковка
Сечоприймач приліжковий для дорослих, одноразовий, стерильний, універсальний, 2000 мл, №1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37500, Україна, Полтавська область, м. Лубни, Льва Толстого, 18-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 лютого 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання

Тендерна документація

03 лютого 2023 13:23
Договір держкошти.doc
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні характеристики предмета закупівлі
Кількість одиниць в упаковці 1 штуки
Об’єм до 2000 мілілітр
Вікова категорія Для дорослих
Вид сечоприймача Приліжковий
Стерильність Стерильний
Кількість використань Одноразовий
Стать Універсальний

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 лютого 2023 13:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Специфікація пропозиції Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАВОЛГА" 402,00
UAH з ПДВ
402,00
UAH з ПДВ
Специфікація Документи
ТОВ "КОМПОНЕНТИ ТІ" 586,32
UAH з ПДВ
586,32
UAH з ПДВ
Специфікація Документи

Публічні документи

03 лютого 2023 17:14
Електронний підпис
03 лютого 2023 16:39
Технічна специфікація.pdf
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні характеристики предмета закупівлі
Кількість одиниць в упаковці 1 штуки
Технічні характеристики предмета закупівлі
Вид сечоприймача Приліжковий
Технічні характеристики предмета закупівлі
Об’єм 2000 мілілітр
Технічні характеристики предмета закупівлі
Вікова категорія Для дорослих
Технічні характеристики предмета закупівлі
Стать Універсальний
Технічні характеристики предмета закупівлі
Стерильність Стерильний
Технічні характеристики предмета закупівлі
Кількість використань Одноразовий

Публічні документи

07 лютого 2023 20:14
Електронний підпис
07 лютого 2023 20:10
Технічна специфікація.pdf
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні характеристики предмета закупівлі
Вікова категорія Для дорослих
Технічні характеристики предмета закупівлі
Вид сечоприймача Приліжковий
Технічні характеристики предмета закупівлі
Стерильність Стерильний
Технічні характеристики предмета закупівлі
Кількість використань Одноразовий
Технічні характеристики предмета закупівлі
Стать Універсальний
Технічні характеристики предмета закупівлі
Об’єм 2000 мілілітр
Технічні характеристики предмета закупівлі
Кількість одиниць в упаковці 1 штуки

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАВОЛГА"
#30540001
Переможець 402,00
UAH з ПДВ
08 лютого 2023 15:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 лютого 2023 15:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАВОЛГА"
#30540001
402,00
UAH з ПДВ
Немає

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2024 14:15
Електронний підпис укладений
14 лютого 2023 11:16
договір 112.pdf укладений
14 лютого 2023 11:15

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 лютого 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 402,00
UAH