Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкції зовнішніх мереж електропостачання із збільшенням приєднаної потужності (зміна трансформаторної підстанції) у в/м 131, м. Миколаїв. Шифр 131/5»
Очікувана вартість
4 995 842,08 UAH
UA-2023-02-03-004569-a b67ab44545ee4f12bc284ccbc42a94ef
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Авраменко Віра Євгенівна

+380512446624 kev_myk_engineer@post.mil.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 лютого 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Квартирно-експлуатаційний відділ м.Миколаїв
Код ЄДРПОУ: 08029523
Місцезнаходження: 54056, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, проспект Миру
Контактна особа: Авраменко Віра Євгенівна
+380512446624
kev_myk_engineer@post.mil.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Згідно постанови КМУ № 1178 від 12.10.22 пп 2, п 13
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкції зовнішніх мереж електропостачання із збільшенням приєднаної потужності (зміна трансформаторної підстанції) у в/м 131, м. Миколаїв. Шифр 131/5» ДК 021:2015:45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, підвідомча територія
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2022  —  30 березня 2023
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом оплати «Замовником» протягом 120 банківських днів після підписання Сторонами “ Актів прийняття виконаних підрядних робіт ” за формою КБ-2в та “ Довідок про вартість виконаних підрядних робіт ” за формою КБ-3 Терміни оплати можуть змінюватися по мірі надходження коштів на рахунок «Замовника». Аванс 120 Банківські 100

Тендерна документація

03 лютого 2023 11:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Светолюкс-Электромонтаж"
#30975988 / 309759814039
Переможець 4 995 842,08
UAH з ПДВ
03 лютого 2023 11:08