Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічної підтримки програмного забезпечення системи електронного документообігу на базі «Автоматизованої системи управління документами «ДОК ПРОФ 3»
Очікувана вартість
219 571,20 UAH
UA-2023-02-03-001455-a e74c31061c3947ae843728b9ec7ae19d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мазур Інна Сергіївна

+380432525459 land0503@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 лютого 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Держгеокадастру у Вінницькій області
Код ЄДРПОУ: 39767547
Місцезнаходження: 21027, Україна , Вінницька обл., м Вінниця, вул. Келецька, 63
Контактна особа: Мазур Інна Сергіївна
+380432525459
land0503@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 послуга
Ціна за одиницю: 18297.6UAH з ПДВ
Послуги з технічної підтримки програмного забезпечення системи електронного документообігу на базі «Автоматизованої системи управління документами «ДОК ПРОФ 3»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21027, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Келецька, 63
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата вартості наданих Послуг здійснюється Замовником щомісячно протягом 5 (п'яти) банківських днів після підписання відповідного акту приймання-передачі наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

03 лютого 2023 09:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 лютого 2023 09:26
Лист.pdf
03 лютого 2023 09:26
Рішення.pdf
03 лютого 2023 09:26
Експертний висновок.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДОКПРОФ КОНСАЛТИНГ"
#43335257
Переможець 219 571,20
UAH з ПДВ
03 лютого 2023 09:30

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2024 15:34
Договір укладений
03 лютого 2023 09:33

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з технічної підтримки програмного забезпечення системи електронного документообігу на базі «Автоматизованої системи управління документами «ДОК ПРОФ 3» 12 послуга 18 297,60
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 219 571,20
UAH (в тому числі ПДВ 36 595,20 UAH)