Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 код 90910000-9 «Послуги з прибирання» (Комплексне прибирання орендованих приміщень будинку за адресою: м. Київ, бульвар Чоколівський, 13)
Очікувана вартість
729 700,00 UAH
UA-2023-02-02-013586-a ● 01656e52c5674450bf2a94fce353ed7a
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | МІНІСТЕРСТВО З ПИТАНЬ РЕІНТЕГРАЦІЇ ТИМЧАСОВО ОКУПОВАНИХ ТЕРИТОРІЙ УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 40446210 |
Місцезнаходження: | 03186, Україна , м. Київ обл., бульвар Чоколівський, будинок 13 |
Контактна особа: |
Скаредіна Ірина 380443551485 skaredinaiv@minre.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 лютого 2023 15:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 лютого 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 15 лютого 2023 00:01 |
Очікувана вартість: | 729 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 648,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 код 90910000-9 «Послуги з прибирання» (Комплексне прибирання орендованих приміщень будинку за адресою: м. Київ, бульвар Чоколівський, 13)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 лютого 2023 18:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 лютого 2023 18:31 |
Перелік змін до ТД.docx | |
06 лютого 2023 18:30 |
ТД прибирання 2023 (нова редакція).doc | |
02 лютого 2023 15:17 |
ТД прибирання 2023.doc |
06 лютого 2023 18:33 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 лютого 2023 18:31 |
Перелік змін до ТД.docx
|
|||
06 лютого 2023 18:30 |
ТД прибирання 2023 (нова редакція).doc
|
|||
02 лютого 2023 15:17 |
ТД прибирання 2023.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Додаток № 2
Дата подання: 06 лютого 2023 14:13
Дата відповіді: 06 лютого 2023 17:03
Шановний Замовнику ! Згідно Додатку № 2 до тендерної документації Пункт 2 (Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів ) вказано : надати Довідка у довільній формі, оформлена на бланку підприємства (із зазначенням вихідного номеру та дати реєстрації) за підписом уповноваженої особи Учасника з інформацією про виконання договорів в період 2020-2023 років з аналогічним предметом закупівлі, та вартість кожного договору є не меншою ніж 50% від очікуваної вартості даного предмета закупівлі).
Уточніть будь ласка ,чи може Учасник завантажити декілька договорів ,які виконувались на протязі 2022 року одночасно, щоб в суммі за всіма договорами було не меншою ніж 50% від очікуваної вартості даного предмета закупівлі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: До Додатку № 2 до тендерної документації Пункт 2 (Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів ) буде внесено зміни.
з Вимогою 50% від очікуваної вартості даного предмета закупівлі
Дата подання: 06 лютого 2023 14:26
Дата відповіді: 06 лютого 2023 17:00
Шановний Замовнику !
Згідно Додатку 2 пункту 2 вказано надати :
"Довідка у довільній формі, оформлена на бланку підприємства (із зазначенням вихідного номеру та дати реєстрації) за підписом уповноваженої особи Учасника з інформацією про виконання договорів в період 2020-2023 років з аналогічним предметом закупівлі, та вартість кожного договору є не меншою ніж 50% від очікуваної вартості даного предмета закупівлі), з додаванням копій підтверджуючих документів"
Хочемо донести до Вашого відома , що :Відповідно до частини другої статті 16 Закону України «Про публічні
закупівлі» замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність документально
підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) запредметом закупівлі договору (договорів).Закон України «Про публічні закупівлі» не містить обмежень щодо надання аналогічних договорів за сумою та їх кількістю.
В той же час, Замовник торгів має вимагати та перевіряти саме кваліфікацію Скаржника як учасника закупівлі, а не встановлювати суми по аналогічним договорам.Документація Замовника містить вимоги що суперечать принципам здійснення закупівель визначених Законом. Відповідно до Закону документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та
призводять до дискримінації учасників та повинна містити інформацію відповідно до законодавства. Вимоги, встановлені в документації визивають протиріччя між вимогами Замовника та вимогами чинного законодавства.
Наслідком зазначеного вище є недотримання Замовником принципів здійснення закупівель,закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме:
- принцип добросовісної конкуренції;
- принцип недискримінації учасників;
- принцип об’єктивної та неупередженої оцінки.
Уважно вивчивши Тендерну Документацію, вважаємо її незаконною та такою, що не відповідає нормам Закону. Тому просимо Вас внести зміни в Додаток 2 пунк 2 "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів
(стаття 16 Закону)" .
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Задоволено. Буде внесено зміни в Додаток 2 пунк 2 "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів"
уточнення по кваліфікаційним вимогам
Дата подання: 07 лютого 2023 10:54
Дата відповіді: 07 лютого 2023 12:26
доброго дня. Чи зобовязаний учасних подавати у складі тендерної пропозиції завірені копії документів Замовнику на співробітників компанії, що будуть задіяні у процесі надання послуг для проведення перевірки Замовником для допуску в приміщення (в тому числі згода на проведення перевірок). А також письмову згоду на проведення перевірок від працівників? Чи зобовязаний Виконавець здійснювати за власні кошти здійснювати утилізація та вивіз сміття?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. На виконання вимоги наявної у Додатку 3 - «Надання завірених копій документів Замовнику на співробітників компанії, що будуть задіяні у процесі надання послуг для проведення перевірки Замовником для допуску в приміщення (в тому числі згода на проведення перевірок)» Учасник подає інформацію відповідно Додатку 2 до ТД п.1 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» - Довідка у довільній формі, що містить інформацію про працівників Учасника оформлена на бланку підприємства із зазначенням вихідного номеру та дати реєстрації за підписом уповноваженої особи Учасника, відповідно до переліку документів Додатку 2 та технічних вимог Додатку 3 до ТД: кількість, задіяних, маючих досвід прибирання, проінструктованих з техніки безпеки, працівників, які не мають протипоказань за станом здоров’я для роботи за професією (вимоги викладені у додатку 3). Виконавець несе відповідальність за поведінку своїх працівників, яких він залучає для надання послуг, вживає відповідні заходи щодо попередження порушень працівниками технологічної і виробничої дисципліни, громадського порядку, недопущення протизаконної поведінки, про що надається лист згода за п.9 Додатку 2 до ТД. Письмову згоду на проведення перевірок від працівників не треба. При виконанні послуг з прибирання вони повинні мати документ що посвідчує особу для допуску в приміщення.
Процес надання послуги передбачає заходи із захисту довкілля (утилізація, вивіз сміття, відповідальне поводження з побутовими хімічними речовинами/відходами та т.і.) відповідно до норм чинного законодавства. (вимоги викладені у додатку 3).
Процес надання послуги передбачає заходи із захисту довкілля (утилізація, вивіз сміття, відповідальне поводження з побутовими хімічними речовинами/відходами та т.і.) відповідно до норм чинного законодавства. (вимоги викладені у додатку 3).
Уточнення
Дата подання: 08 лютого 2023 11:47
Дата відповіді: 08 лютого 2023 16:30
Чи зобовязаний Виконавець здійснювати за власні кошти здійснювати утилізація та вивіз сміття?
Відповідь: Доброго дня! Ні.
Ціна за од., грн. без ПДВ
Дата подання: 09 лютого 2023 11:58
Дата відповіді: 09 лютого 2023 12:54
Добрий день !
Уточніть буль ласка в Додатку 1 Цінове в таблиці стовбчик "Ціна за од., грн. без ПДВ" вказувати ціну за 1 день чи за 1кв.м ?
Відповідь: Доброго дня. Одиниця виміру є -1 послуга з прибирання, загальна ціна пропозиції вказується за весь період надання послуги з розрахунку (10,5 місяців 2023р.) на загальний об'єм відповідно Додатку 3 (таблиця 2). Далі (в тому числі за місяцями) проставляється сума за кожен місяць за загальний об'єм кв.м.
стовбчики
Дата подання: 09 лютого 2023 12:07
Дата відповіді: 09 лютого 2023 12:31
Добрий день ! Уточніть буль ласка в Додатку 1 Цінове в таблиці стовбчик "Загальна вартість, грн. з ПДВ" ,якщо Учасник не платник ПДВ. Цей стовбчик залишати пустим , чи поміняти слово на без ПДВ та пробублювати цифри,які вказані в стовбчику "Ціна за од., грн. без ПДВ" ?
Відповідь: Добрий день, якщо ви не платник ПДВ, то у стовпчику з ПДВ ставите ціну таку ж саму як і у стовпчику без ПДВ, в кінці таблиці в графі ПДВ ставите 0.
щодо генерального прибирання
Дата подання: 09 лютого 2023 13:31
Дата відповіді: 09 лютого 2023 14:31
Шановний Замовнику !
Уточніть будь ласка , генеральне прибирання входить в загальну вартість за 1 місяць ( травень ,вересень) чи буде оплачувать додатково Замовником ?
Відповідь: Доброго дня, в загальну вартість пропозиції генеральне прибирання входить.
уточнення
Дата подання: 09 лютого 2023 13:37
Дата відповіді: 09 лютого 2023 14:05
Шановний Замовнику !
Проясніть будь ласка , який термін надання послуг ?
В Додатку 3 Технічне Ви вказуєте 11 місяців , а в Ціновому 10,5 місяців. Чи не будете Ви Додатковою угодою знижувати ціну та обсяги прибирання (якщо ціну врахувати треба на 11 міс.), адже поки підпишеться Договір про закупівлю ,лютий буде не повністю.
Чи вказувати ціну з урахуванням 10,5 місяців та Додаткової угоди на зменшення обсягів не буде ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня в Додатку 3 вказано очікуваний термін надання послуги з лютого по грудень 2023 року, розрахунок фактично робиться за 10,5 місяців, враховуючи терміни публікації. Лютий буде не повний. Вартість пропозиції з розрахунку 10,5 місяців.
уточнення по кваліфікаційним вимогам
Дата подання: 09 лютого 2023 13:41
Дата відповіді: 09 лютого 2023 14:47
Відповідаючи на питання ви пишете : Письмову згоду на проведення перевірок від працівників не треба. При виконанні послуг з прибирання вони повинні мати документ що посвідчує особу для допуску в приміщення.
А в Додатку 3 прописано :Надання завірених копій документів Замовнику на співробітників компанії, що будуть задіяні у процесі надання послуг для проведення перевірки Замовником для допуску в приміщення (в тому числі згода на проведення перевірок).
Чому в Тендерней документації не має конкретики , Ви ж тим самим собі робити зайву роботу ,відповідаючи на запитання Учасників!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Учаснику для подання документів: Додаток 1; Додаток 2 (за переліком). Стосовно Додатку 3 передбачена вимога у п.9 Додатку 2.
Щодо сертифікатів якості
Дата подання: 09 лютого 2023 13:43
Дата відповіді: 09 лютого 2023 14:18
Добрий день !
Скажіть будь ласка чи потрібно разом з тендерною пропозицією Учаснику завантажувати сертифікати якості та висновки СЕС ?
Відповідь: Доброго дня. Ні. Але всі хімічні засоби та витратні матеріали, повинні бути якісними з чинним терміном придатності та мати сертифікат якості та відповідати дозволеним санітарно-гігієнічним стандартам.
Щодо кваліфікації співробітників та підтверждуючих документів
Дата подання: 09 лютого 2023 13:46
Дата відповіді: 09 лютого 2023 13:53
Добрий день Шановний Замовнику !
Уточніть нам будь ласка , чи треба завантажувати документи ( накази ,трудові) для співробітників ,які будуть задіяні нашим Товариством ,у разі нашої перемоги, при наданні послуг з прибирання .
Відповідь: ні
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ЦАРАЛУНГА ВІКТОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
528 003,00
UAH з ПДВ
|
528 003,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНПЛЕЙС" |
569 941,00
UAH з ПДВ
|
569 941,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП МЕЛЬНИЧУК АНАТОЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ |
582 692,43
UAH з ПДВ
|
582 692,43
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ" |
584 850,00
UAH з ПДВ
|
584 850,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ЛІХНЕВСЬКИЙ МАКСИМ ВАЛЕРІЙОВИЧ" |
597 500,00
UAH з ПДВ
|
597 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП КАРПЕНКО АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ |
602 587,60
UAH з ПДВ
|
602 587,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС" |
605 088,00
UAH з ПДВ
|
605 088,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "Клінінг-Про" |
686 202,00
UAH з ПДВ
|
686 202,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ЦАРАЛУНГА ВІКТОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" #2789403470 |
Переможець |
528 003,00
UAH з ПДВ
|
15 лютого 2023 14:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2024 14:32
|
Звіт 90910000-9.pdf | укладений |
09 січня 2024 14:31
|
Електронний підпис | укладений |
21 лютого 2023 11:21
|
Договір 17 від 21.02.23_клінінг.pdf | укладений |
21 лютого 2023 11:19
|