Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня №4" Сумської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02000300 |
Вебсайт: | http://4smkl.com.ua |
Місцезнаходження: | 40004, Україна , Сумська обл., м. Суми, вул. Праці, 3 |
Контактна особа: |
Ірина Гладченко +380542787308 ekonom4smkl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 лютого 2023 14:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 лютого 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 4 415 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 075,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори
Джерело фінансування : кошти НСЗУ.
Очікувана вартість предмета закупівлі : 4 415 000,00 грн. з ПДВ.
Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована на підставі проведеного моніторингу отриманих комерційних пропозицій.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться на умовах післяплати за товар шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на протязі на протязі 10 календарних днів з дати отримання рахунку та накладної. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 лютого 2023 14:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 лютого 2023 14:36 |
Тендерна документація мед обладнання (аналізатори) 2023 рік.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-12-000011 ● 8b124becf3384976a817182a0101551f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 травня 2023 13:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
від 11.05.2023 № 25-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 11.05.2023 № 25-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
7. UA-2023-02-02-011759-a 02.02.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Волинець М.С.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-18 15:26:22
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-02-011759-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Чому в пункті 7 річного плану закупівель (UA-P-2023-02-02-003600-a ) вказано КЕКВ: 3110 — Придбання обладнання і предметів довгострокового користування тоді як джерелом фінансування є власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)?
3. Чому в річному плані та оголошенні не зазначено назви предмета закупівлі відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-22 16:00:41
Надання пояснення на звернення
На запит Західного офісу Держаудитслужби від 18.05.2023 комунальне некомерційне підприємство «Клінічна лікарня № 4» Сумської міської ради надає наступні пояснення.
1. Визначення очікуваної вартості предмету закупівлі «ДК 021:2015: 38430000-8 -Детектори та аналізатори (Хемілюмінісцентний імунологічний аналізатор, автоматичний біохімічний аналізатор, аналізатор електролітів)» здійснювалося методом порівняння ринкових цін шляхом збору і аналізу цінової інформації з реального ринку товару, запиту комерційних пропозицій у виробників/постачальників відповідного товару. Проаналізовавши вимоги до даного товару виклали у тендерній документації опис усіх необхідних характеристик, зокрема технічних, функціональних та якісних, що не містить дискримінаційних вимог. Було проведене маркетингове дослідження, за медико-технічними вимогами замовника, на підставі двох комерційних пропозицій. За першою пропозицією ТОВ «Пінол Україна» запропоновано Аналізатор автоматичний біохімічний BS -430, Mindray за ціною 2 011 800,00 грн., Хемілюмінесцентний аналізатор Mindray CL-900і за ціною 2 015 000,00 грн, та Аналізатор електролітів ST-200 aQua Electrolyte Analyzer Flip за ціною 297 200,00 грн. Загальна вартість закупівлі складала 4 324 000,00 грн.
Другим представником ТОВ «Логіклабгрупа» запропоновано Аналізатор автоматичний біохімічний BS -430, Mindray за ціною 2 060 000,00 грн., Хемілюмінесцентний аналізатор Mindray CL-900і за ціною 2 065 000,00 грн, та Аналізатор електролітів ST-200 aQua Electrolyte Analyzer Flip за ціною 290 000,00 грн. Загальна вартість закупівлі складала 4 415 000,00 грн.
З урахуванням нестабільності курсу валют та інфляції на ринку визначена очікувана вартість закупівлі по верхній межі.
2. КЕКВ: 3110 — Придбання обладнання і предметів довгострокового користування вказувався, незважаючи на те що джерелом фінансування є власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства), так як заклад частково фінансується з міського бюджету.
3. Відповідно до пункту 7 Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» замовник/ЦЗО/учасник/постачальник може вносити зміни до інформації, яку вже оприлюднено на веб-порталі, у випадках, передбачених Законом.
Закупівля за номером ID: UA-2023-02-02-011759-a завершена. 20 лютого 2023 року укладено договір поставки № 36 (далі - Договір) з переможцем закупівлі. На сьогоднішній день постачальником по двох позиціях згідно з Специфікацією до Договору виконано зобов’язання.
Законодавством України у сфері публічних закупівель, а також системою після завершення закупівлі не передбачено внесення змін до річного плану та оголошення про проведення процедури відкритих торгів.
Крім, того при внесенні в річний план закупівель назви предмету закупівлі ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 38430000-8 -Детектори та аналізатори (Хемілюмінісцентний імунологічний аналізатор, автоматичний біохімічний аналізатор, аналізатор електролітів) додаткової класифікації за НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» система не пропонувала, тому і відповідно і в річному плані та оголошенні назва предмету за класифікатором НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» не була відображена.
Враховуючи, що закупівля за номером ID: UA-2023-02-02-011759-a завершена, укладено договір та частково виконані зобов’язання, комунальним некомерційним підприємством «Клінічна лікарня № 4» Сумської міської ради взято до уваги та вжиті заходи щодо зазначення у подальшому інформації у річному плані та оголошенні відповідно до вимог НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» з дотриманням наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі».
Надання інформації про усунення порушення замовником
Комунальне некомерційне підприємство «Клінічна лікарня № 4» Сумської міської ради на висновок Управління Західного офісу Держаудитслужби від 24 травня 2023 року за результатами закупівлі UA-2023-02-02-011759-a за ДК 021:2015:38430000-8 - Детектори та аналізатори (Хемілюмінісцентний імунологічний аналізатор, автоматичний біохімічний аналізатор, аналізатор електролітів) повідомляє наступне. Пунктом 5 розділу 1 Загальні положення Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708, визначено, що замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг; Пунктом 7 Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» визначено, що замовник/ЦЗО/учасник/постачальник може вносити зміни до інформації, яку вже оприлюднено на веб-порталі, у випадках, передбачених Законом. Закупівля за номером ID: UA-2023-02-02-011759-a завершена. 20 лютого 2023 року укладено договір поставки № 36 з переможцем закупівлі. На сьогоднішній день постачальником по двох позиціях згідно з Специфікацією до Договору виконано зобов’язання. Законодавством України у сфері публічних закупівель, а також системою після завершення закупівлі не передбачено внесення змін. На виконання висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби від 24 травня 2023 року за результатами закупівлі UA-2023-02-02-011759-a за ДК 021:2015:38430000-8 - Детектори та аналізатори (Хемілюмінісцентний імунологічний аналізатор, автоматичний біохімічний аналізатор, аналізатор електролітів) 25 травня 2023 року проведено протокольну нараду за участі директора КНП «Клінічна лікарня № 4» СМР та повідомлено фахівців з публічних закупівель, уповноважених осіб, відповідальних за організацію та проведення процедур закупівель, про персональну відповідальність у сфері закупівель за порушення вимог, установлених Законом України «Про публічні закіпівлі» та нормативно-правових актів, прийнятих на виконання цього Закону.
2023-05-29 12:00:23
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 червня 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (У річному плані закупівель не зазначено назви предмета закупівлі відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів». В оголошення про проведення відкритих торгів не зазначено коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі та міжнародної непатентованої назви лікарського засобу . Не завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ЗАХАРОВ ІГОР ВІКТОРОВИЧ" |
4 241 574,80
UAH з ПДВ
|
4 241 574,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ЗАХАРОВ ІГОР ВІКТОРОВИЧ" #3055306479 |
Переможець |
4 241 574,80
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2023 13:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 січня 2024 09:08
|
Електронний підпис | укладений |
20 лютого 2023 11:42
|
Договір № 36 від 20.02.2023 ФОП Захаров ( детектори та аналізатори).pdf | укладений |
20 лютого 2023 11:38
|