Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
23П-024 76110000-7 - Послуги пов’язані з видобуванням газу (Послуги з капітального ремонту нафтових та газових свердловин на родовищах АТ "Укргазвидобування" (Лот №1 - ДК 021:2015 76110000-7 Послуги, пов'язані з видобуванням газу (Послуги з капітального ремонту нафтових та газових свердловин на родовищах АТ "Укргазвидобування"); Лот №2 - ДК 021:2015 76110000-7 Послуги, пов'язані з видобуванням газу (Послуги з капітального ремонту нафтових та газових свердловин на родовищах АТ "Укргазвидобування"); Лот №3 - ДК 021:2015 76110000-7 Послуги, пов'язані з видобуванням газу (Послуги з капітального ремонту нафтових та газових свердловин на родовищах АТ "Укргазвидобування"); Лот №4 - ДК 021:2015 76110000-7 Послуги, пов'язані з видобуванням газу (Послуги з капітального ремонту нафтових та газових свердловин на родовищах АТ "Укргазвидобування"))
Очікувана вартість
397 872 331,20 UAH
UA-2023-02-02-005652-a ● 6c5a79e800bf4c51a238458e29db4018
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 30019775 |
Вебсайт: | http://ugv.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , м. Київ обл., г. Киев, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
Контактна особа: |
Максим Ковальов +380444612720 maksym.kovalov@ugv.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 лютого 2023 11:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 лютого 2023 15:00 |
Очікувана вартість: | 397 872 331,20 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:76110000-7: Послуги, пов’язані з видобуванням газу
Тендерна документація
15 лютого 2023 10:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 лютого 2023 10:14 |
ТД_23П-024_Послуги з КРС_4 лоти (нова редакція).docx | |
15 лютого 2023 10:14 |
перелік змін, що вносяться.docx | |
02 лютого 2023 11:37 |
Додаток 6 Опитувальник (фіз. особи) 26.02.xlsx | |
02 лютого 2023 11:37 |
Додаток 5 Опитувальник (юридичної особи) 26.02.xls | |
02 лютого 2023 11:37 |
Додаток №4_Проект договору.7z | |
02 лютого 2023 11:37 |
Додаток 7 Розрахунок приведеної вартості_послуги 09.01.23.xlsx |
15 лютого 2023 10:15 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 лютого 2023 10:14 |
ТД_23П-024_Послуги з КРС_4 лоти (нова редакція).docx
|
|||
15 лютого 2023 10:14 |
перелік змін, що вносяться.docx
|
|||
02 лютого 2023 11:37 |
Додаток 6 Опитувальник (фіз. особи) 26.02.xlsx
|
|||
02 лютого 2023 11:37 |
Додаток 5 Опитувальник (юридичної особи) 26.02.xls
|
|||
02 лютого 2023 11:37 |
Додаток №4_Проект договору.7z
|
|||
02 лютого 2023 11:37 |
Додаток 7 Розрахунок приведеної вартості_послуги 09.01.23.xlsx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Додаток № 1 до технічного завдання "Перелік основного обладнання КРС", робочий тиск ПВО
Дата подання: 08 лютого 2023 10:10
Дата відповіді: 09 лютого 2023 13:48
Доброго дня! Умовами тендерної документації, передбачено наявність в Учасників і подання відповідних підтверджуючих документів у складі своїх тендерних пропозицій, відповідно до додатку № 1 до технічного завдання "Перелік основного обланнання для капітального ремонту свердловин". Зокрема, пунктом 5 даного додатку № 1 до технічного завдання, передбачено необхідність наявності в учасника - Противикидне обладнання, плашки глухого та фігурного типу, з дистанційним пультом управління, з робочим тиском від 75 МПа (10000psi). Підкажіть будь ласка, чи не є технічною помилкою зазначення робочого тиску від 75 МПа, враховуючи, що 10 000 psi, відповідає робочому тиску противикидного обладнання 70 МПа? Та враховуючи зазначене, чи буде відповідати необхідним критеріях тендерної документації, якщо учасник подасть документи, що підтверджують право власності/користування на Противикидне обладнання, плашки глухого та фігурного типу, з дистанційним пультом управління, з робочим тиском від 70 МПа (10000psi)?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! В тендерній документації допущено технічну описку. Вірне значення 70 МПа (10000psi). Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Заповнення Додатку №2 до технічного завдання
Дата подання: 12 лютого 2023 12:16
Дата відповіді: 14 лютого 2023 13:28
Доброго дня!
Відповідно до п.6 Додатку №2.1 до тендерної документації-Інформація та документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, викладеним в додатку №3 до цієї тендерної документації. На підтвердження відповідності запропонованого товару/робіт/послуг заявленим в додатку №3 до цієї тендерної документації технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, учасник надає підписаний додаток №3 до тендерної документації за формою цього додатку зі всіма його складовими.
Чи потрібно заповнювати розцінки у Додатку №2 до технічного завдання "Сервісні ставки за використання Допоміжного обладнання (Елементів КНБК), яке використовуватиметься під час надання Послуг КРС" ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Відповідно до п.6 Додатку №2.1 Тендерної документації, на підтвердження відповідності запропонованого товару/робіт/послуг заявленим в додатку №3 до цієї тендерної документації технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, учасник надає підписаний додаток №3 до тендерної документації за формою цього додатку зі всіма його складовими.
Отже, на підтверждення відповідності своєї пропозиції Учасник надає підписаний додаток №3 до тендерної документації за формою цього додатку з усіма його складовими, в тому числі заповнені додатки до Технічного завдання, які є складовою додатку № 3 Тендерної документації.
Отже, на підтверждення відповідності своєї пропозиції Учасник надає підписаний додаток №3 до тендерної документації за формою цього додатку з усіма його складовими, в тому числі заповнені додатки до Технічного завдання, які є складовою додатку № 3 Тендерної документації.
Участь у кількох лотах процедури закупівлі
Дата подання: 17 лютого 2023 13:36
Дата відповіді: 17 лютого 2023 14:33
Доброго дня! Пунктом 2 додатку № 1 до тендерної документації "Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій" передбачено, що тендерна пропозиція Учасника буде відповідати вимогам, якщо Учасником надано інформацію про наявність обладнання, яке не буде залучено до надання послуг за договором, що укладено за іншим лотом цієї або проведеної у 2023 році аналогічної процедури закупівлі. Підкажіть будь ласка, враховуючи зазначене, чи може Учасник приймати участь в декількох лотах процедури закупівлі (або іншій аналогічній процедурі), подавши 1 комплект документів, передбачених тендерною докуметацією, з метою збільшення шансів перемогти в одному лоті?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!
В Тендерній документації Замовником не встановлено обмежень до учасників щодо участі в аналогічних закупівлях чи лотах. Учасник відповідатиме вимогам п.2 додатку № 1 до Тендерної документації, якщо у складі тендерних пропозицій надасть інформацію про наявність обладнання, яке не буде залучено до надання послуг за договором, що укладено за іншим лотом цієї або проведеної у 2023 році аналогічної процедури закупівлі.
В Тендерній документації Замовником не встановлено обмежень до учасників щодо участі в аналогічних закупівлях чи лотах. Учасник відповідатиме вимогам п.2 додатку № 1 до Тендерної документації, якщо у складі тендерних пропозицій надасть інформацію про наявність обладнання, яке не буде залучено до надання послуг за договором, що укладено за іншим лотом цієї або проведеної у 2023 році аналогічної процедури закупівлі.
Роз*яснення щодо формату надання інформації.
Дата подання: 18 лютого 2023 20:27
Дата відповіді: 20 лютого 2023 09:12
Доброго дня!
Пп.2.1 та пп.2.2 п.2 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Кваліфікаційних критерій та інших вимоги до учасників закупівель, критерій оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам Додатку №1 до Тендерної документації.
"Учасником надано інформацію про наявність обладнання, яке не буде залучено до надання послуг за договором, що укладено за іншим лотом цієї або проведеної у 2023 році аналогічної процедури закупівлі" та "У разі участі у кількох лотах Учасник підтверджує наявність необхідної кількості комплектів обладнання, про наявність якого зазначає відповідно до п. 2.1."
Прошу надати приклад або додати формат надання інформації у випадку наявності, наприклад,2 верстатів та бажання брати участь в 4 лотах цієї закупівлі та іншої закупівлі 23П-023. Так як не можливо зі змісту оновлених вимог зрозуміти, яке саме підтвердження хоче отримати Замовник та яким чином зазначати та підтверджувати декілька верстатів, що планується залучати.
Незрозуміле викладення оновлених вимог порушує Статтю 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Учасник із, наприклад, двома комплектами обладнання може приймати участь у всіх лотах та закупівлях (надаючи документи та інформацію на два комплекти). Проте, якщо його буде визначено переможцем за двома лотами і він буде перебувати на кваліфікації по третьому лоту, то в такому випадку по третьому лоту його пропозицію буде відхилено. Таким чином Замовник жодним чином не обмежує учасників щодо участі у закупівлі.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | 23П-024 Лот 1 - ДК 021:2015 76110000-7 Послуги, пов'язані з видобуванням газу (Послуги з капітального ремонту нафтових та газових свердловин на родовищах АТ "Укргазвидобування"); |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 99 468 082,80 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 994 680,83 UAH з ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Оформлення забезпечення тендерних пропозицій відбувається відповідно до вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (для надання гарантій виданих банками-резидентами). Гарантії видані банками-нерезидентами оформлюються у відповідності до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758. Вимоги щодо банків, строку дії банківської гарантії, умови неповернення та інші умови щодо забезпечення тендерної пропозиції наведені у п.6 та п.7 Розділу І. Загальні положення та у додатку №8 цієї тендерної документації умови надання забезпечення тендерної пропозиції наведені в додатку №8 до тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 2984042.48 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем тендеру у вигляді банківської гарантії/стендбай акредитиву у відповідності до додатку №8.1 до тендерної документації або у формі грошових коштів у розмірі 5% від загальної вартості договору про закупівлю. Умови повернення, вимоги до банків, спосіб подання (спосіб підтвердження відповідності) та інші умови щодо забезпечення виконання договору про закупівлю наведені у п.8 Розділу І. Загальні положення та у додатку 8.1 до тендерної документації |
Аукціон
Початок: 23 лютого 2023 15:01
Закінчення: 23 лютого 2023 15:01
Позиції
1 посл
Послуги з капітального ремонту нафтових та газових свердловин на родовищах АТ "Укргазвидобування"
ДК 021:2015: 76110000-7 — Послуги, пов’язані з видобуванням газу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36008, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Європейська, 173
Дата доставки:
31 грудня 2023
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | протягом 30 календарних днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг та надання Виконавцем рахунку на оплату | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 лютого 2023 15:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ХАЙЛОН ОЙЛ СЕРВІС І ІНЖИНІРИНГ ЮКРЕЙН" |
98 886 600,00
UAH з ПДВ
|
98 886 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "Українська сервісна бурова компанія-1" |
99 218 688,00
UAH з ПДВ
|
99 218 688,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Спецмехсервіс" |
99 379 800,00
UAH з ПДВ
|
99 379 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ХАЙЛОН ОЙЛ СЕРВІС І ІНЖИНІРИНГ ЮКРЕЙН" #42572134 |
Переможець |
98 886 600,00
UAH з ПДВ
|
21 березня 2023 12:10
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 березня 2023 14:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 липня 2023 13:49
|
ДУ№1від14.07.23_Хайлон_УГВ204_13-23від03.04.23_Лот№!.pdf | зміни до договору |
14 липня 2023 13:47
|
Електронний підпис | укладений |
04 квітня 2023 14:59
|
Лот№1_Договір УГВ204_13-23від03.04.2023_ХАЙЛОН ОЙЛ СЕРВІС І ІНЖИНІРИНГ ЮКРЕЙН.pdf | укладений |
04 квітня 2023 14:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон) |
Номер договору про закупівлю: | УГВ204/13-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |