Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКИЙ КЛІНІЧНИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №7" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 30658176 |
Місцезнаходження: | 61050, Україна , Харківська обл., Харків, вулиця Руставелі, будинок 12 |
Контактна особа: |
Лузгіна Тетяна Вікторівна 380685802851 LuzginaTatiana7@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 лютого 2023 17:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 лютого 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 321 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 217,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений товар здійснюються у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Замовник сплачує Постачальнику за товар протягом 30-ти (тридцяти) календарних днів з дати поставки товару на підставі видаткової накладної. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 лютого 2023 17:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 лютого 2023 16:59 |
ПРОЕКТ ОГОЛОШЕННЯ.docx | |
01 лютого 2023 16:59 |
Додаток 1.doc | |
01 лютого 2023 16:59 |
Тендерна документація.doc | |
01 лютого 2023 16:59 |
Додаток 2.doc | |
01 лютого 2023 16:59 |
Додаток 3.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-07-000078 ● ddb289f2a52a47b1b3906e724e590cf5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 березня 2023 17:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.03.2023 № 66
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 07.03.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 07.03.2023 № 66
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу.
6 UA-2023-02-01-016297-a 01.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-09 15:39:13
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «код ДК 021:2015: 09130000-9 – Нафта і дистиляти, Бензин А-95 (Євро 5), в талонах, код ДК 021:2015: 09132000-3 – Бензин, Дизельне паливо (Євро 5), в талонах, код ДК 021:2015: 09134200-9 – Дизельне паливо» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-02-01-016297-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також, надати пояснення щодо виконання учасником ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» вимог п. п. 1.3. розділу ІІІ тендерної документації в частині засвідчення документів тендерної пропозиції власноручним підписом.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-14 08:34:41
НАДАННЯ ПОЯСНЕНЬ НА ЗАПИТ. Відповідно до запиту про надання пояснень від Держаудитслужби України від 09.03.2023 року на закупівлю код ДК 021:2015: 09130000-9 – Нафта і дистиляти, Бензин А-95 (Євро 5), в талонах, код ДК 021:2015: 09132000-3 – Бензин, Дизельне паливо (Євро 5), в талонах, код ДК 021:2015: 09134200-9 – Дизельне паливо, індивідуальний номер закупівлі UA-2023-02-01-016297-a
Державна аудиторська служба України
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
(Харківська область)
НАДАННЯ ПОЯСНЕНЬ НА ЗАПИТ
1. Відповідно до запиту про надання пояснень від Держаудитслужби України від 09.03.2023 року на закупівлю код ДК 021:2015: 09130000-9 – Нафта і дистиляти, Бензин А-95 (Євро 5), в талонах, код ДК 021:2015: 09132000-3 – Бензин, Дизельне паливо (Євро 5), в талонах, код ДК 021:2015: 09134200-9 – Дизельне паливо, індивідуальний номер закупівлі UA-2023-02-01-016297-a, відкриті торги з особливостями, постанова Кабінету Міністрів України від 12.10.2022р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Комунальне некомерційне підприємство «Міський клінічний пологовий будинок № 7» Харківської міської ради, що стосується обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості повідомляє наступне:
Відповідно до статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
Придбання бензину А-95 (Євро-5), дизельного пального необхідно для проведення заходів, спрямованих на забезпечення жінок, вагітних, роділь, новонароджених доступною, своєчасною та якісною спеціалізованою медичною допомогою, що відноситься до компетенції КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМТСВА «МІСЬКОГО КЛІНІЧНОГО ПОЛОГОВОГО БУДИНКУ № 7» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.
На етапі визначення очікуваної вартості закупівлі було сформовано опис товару із зазначенням всіх технічних та якісних характеристик, відповідність встановленим та діючим державним стандартам, ДСТУ, вимога документального підтвердження показників якості (сертифікатом відповідності, паспортом якості або іншим документом передбаченим для даного виду товару), визначені умови поставки та оплати, а для мінімізації затрат була обумовлена вимога до учасника про відстань АЗС по дорогам загального користування від місцезнаходження замовника.
На підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої цінової інформації на момент, коли планувалась закупівля, була сформована середня ціна на товар.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з урахуванням інформації, отриманої з Інтернет-ресурса: https://finance.i.ua/fuel/17/.
2. Щодо запиту про надання пояснень на виконання учасником ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» вимог п.п. 1.3. розділу ІІІ тендерної документації в частині засвідчення документів тендерної пропозиції власноручним підписом повідомляємо наступне:
Підпунктом 1.3. розділу ІІІ тендерної документації передбачено: «1.3. Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді електронних документів та/або скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії.
Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника.
Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію).»
Тобто під час подання тендерної пропозиції учасник повинен оформити документи у відповідності до вимог чинного законодавства, при цьому замовник не вимагає засвідчення власноручним підписом документів, що подаються у формі електронного документа. Обов’язковою вимогою є виконання вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".
Учасник ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» завантажив усі визначені тендерною документацією документи, як цього вимагав замовник, з накладанням на них електронного підпису, який був перевірений на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify.
Протокол перевірки підпису надається.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ПІВНИЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІСЬКИЙ КЛІНІЧНИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК № 7» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до вимог пункту 35 Особливостей відкритих торгів щодо процедури закупівлі UA-2923-02-01-016297-а Тендерна документація щодо процедури закупівлі UA-2923-02-01-016297-а була складена з порушенням пункту 35 Особливостей № 1178 відкритих торгів, якими передбачено, що відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону. На усунення виявлених порушень у пункті 3 розділу V тендерної документації: В зв’язку з неможливістю внесення змін до тендерної документації до процедури закупівлі UA-2023-02-01-016297-a, по причині її завершення та оприлюднення звіту про укладений договір до початку отримання повідомлення про початок процедури моніторингу, в подальшому при розробці тендерної документації підпункт 3.1. пункт 3 розділу V тендерної документації буде викладений в редакції наступного змісту: «3.1.Згідно з пунктом 2 Особливостей під терміном "аномально низька ціна тендерної пропозиції" (далі - аномально низька ціна) розуміється ціна / приведена ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, яка є меншою на 40 або більше відсотків середньоарифметичного значення ціни / приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників процедури закупівлі, та/або є меншою на 30 або більше відсотків наступної ціни / приведеної ціни тендерної пропозиції. Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота).» В подальшому при розробці тендерної документації абзац третій Додатку 2 до тендерної документації буде викладений в редакції наступного змісту: «Вивчивши тендерну документацію, у тому числі вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, ми маємо можливість та гарантуємо виконати всі вимоги замовника за ціною та за наступною специфікацією:» З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, зобов’язуюсь здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, шляхом недопущення установлених порушень у подальшому. Уповноважена особа Економіст з фінансової роботи Т.В. Лузгіна
2023-03-23 19:03:41
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 квітня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» |
317 800,00
UAH з ПДВ
|
317 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» #44355507 |
Переможець |
317 800,00
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2023 10:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2023 13:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2023 13:09
|
img20231226_11395607.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 13:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 листопада 2023 09:42
|
Доп.угода 5 паливо.pdf | зміни до договору |
02 листопада 2023 09:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 вересня 2023 22:46
|
Доп.угода 4 паливо.pdf | зміни до договору |
29 вересня 2023 22:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 серпня 2023 01:46
|
Доп.угода 3 паливо.pdf | зміни до договору |
04 серпня 2023 01:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 серпня 2023 01:31
|
Доп.угода 2 паливо.pdf | зміни до договору |
04 серпня 2023 01:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 березня 2023 18:28
|
Дод.угода №1 паливо.pdf | зміни до договору |
28 березня 2023 18:28
|
Електронний підпис | укладений |
21 лютого 2023 18:53
|
Договір паливо, дизель.pdf | укладений |
21 лютого 2023 18:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додатковою угодою № 1 від 27.03.2023 р. до Договору про закупівлю товарів № 19/02-23 від 21 02.2023 р. (далі – Договір) з Товариством з обмеженою відповідальністю «ОІЛ КАРТ СЕРВІС», на підставі п. 5 ч. 5 ст. 41 Закону України № 922-VII «Про публічні закупівлі» (погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку), п.п. 5 п. 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 року, п. 11.7. п 11.2.5. Договору Сторони дійшли згоди змінити вартість за одиницю товару та суму договору і викласти пункт. 3.1. розділу ІІІ. Ціна Договору та Додаток № 1 "Специфікація" до Договору № 19/02-23 від 21 02.2023 р. в новій редакції. Сума договору після внесення змін – 291 550,00 грн., в т.ч. ПДВ 19 073,36 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 19/02-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додатковою угодою № 2 від 03.08.2023 р. до Договору про закупівлю товарів № 19/02-23 від 21.02.2023 р. (далі - Договір) з ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС», на закупівлю код ДК 021:2015: 09130000-9 – Нафта і дистиляти, Бензин А-95 (Євро 5), в талонах, код ДК 021:2015: 09132000-3 – Бензин, Дизельне паливо (Євро 5), в талонах, код ДК 021:2015: 09134200-9 – Дизельне паливо, номер закупівлі в електронній системі закупівель UA-2023-02-01-016297-a, на підставі п.п. 6 пункту 19 Особливостей, п.п. 11.2.6. (Зміни ціни в Договорі у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування – пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку з зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування) пункту 11.2. розділу 11 «Строк дії Договору та інші умови» Договору, п. 6, ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», сторони домовилися внести зміни в п. 3.1. розділу 3 Договору та Додаток 1 (Специфікація) та викласти їх у новій редакції. Сума договору після внесення змін – 328 749,00 грн. з ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 19/02-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додатковою угодою № 3 від 03.08.2023 р. до Договору про закупівлю товарів № 19/02-23 від 21.02.2023 р. (далі - Договір) з ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС», на закупівлю код ДК 021:2015: 09130000-9 – Нафта і дистиляти, Бензин А-95 (Євро 5), в талонах, код ДК 021:2015: 09132000-3 – Бензин, Дизельне паливо (Євро 5), в талонах, код ДК 021:2015: 09134200-9 – Дизельне паливо, номер закупівлі в електронній системі закупівель UA-2023-02-01-016297-a, на підставі п.п. 5 пункту 19 Особливостей, п.п. 11.2.5. (Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товару) пункту 11.2. розділу 11 «Строк дії Договору та інші умови» Договору, п. 5, ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», сторони домовилися внести зміни в п. 3.1. розділу 3 Договору та Додаток 1 (Специфікація) та викласти їх у новій редакції. Сума договору після внесення змін – 314 275,00 грн. з ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 19/02-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додатковою угодою № 4 від 29.09.2023 р. до Договору про закупівлю товарів № 19/02-23 від 21.02.2023 р. (далі - Договір) з ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС», на закупівлю код ДК 021:2015: 09130000-9 – Нафта і дистиляти, Бензин А-95 (Євро 5), в талонах, код ДК 021:2015: 09132000-3 – Бензин, Дизельне паливо (Євро 5), в талонах, код ДК 021:2015: 09134200-9 – Дизельне паливо, номер закупівлі в електронній системі закупівель UA-2023-02-01-016297-a, на підставі п.п. 2 пункту 19 Особливостей, п.п. 11.2.2. (погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення;) пункту 11.2. розділу 11 «Строк дії Договору та інші умови» Договору, сторони домовилися внести зміни в п. 3.1. розділу 3 Договору та Додаток 1 (Специфікація) та викласти їх у новій редакції. Сума договору після внесення змін – 314 141,40 грн. з ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 19/02-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В описі змін, що внесені до істотних умов договору, зазначити: «Додатковою угодою № 5 від 01.11.2023 р. до Договору про закупівлю товару №19/02-23(далі - Договір), номер закупівлі в Електронній системі закупівель UA-2023-02-01-016297-a, згідно зі ст.ст. 652, 654 ЦКУ, ч.1 ст. 188 ГКУ на підставі п. 11.7 Договору та п. 3 ч. 5 ст. 41 Закону сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: викласти реквізити постачальника, зазначені в розділі XIII «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» |
Номер договору про закупівлю: | 19/02-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі пп.1,.п.19., Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, п.11.2.1, п.11.7. Договору, Сторони, дійшли згоди змінити вартість за одиницю товару та суму Договору і викласти пункт 3.1. в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 186 777, грн. (сто вісімдесят шість тисяч сімсот сімдесят сім гривень 00 копійок), в т.ч. ПДВ 31 129,50 грн. (тридцять одна тисяча сто двадцять дев‘ять гривень 50 копійок) із них: - кошти НСЗУ 136 552,00 грн. (сто тридцять шість тисяч п‘ятсот п‘ятдесят дві гривні 00 копійок) у тому числі ПДВ 22 758,67 (двадцять дві тисячі сімсот п‘ятдесят вісім гривень 67 копійок) ; - власні надходження 50 225,00 грн. (п‘ятдесят тисяч двісті двадцять п‘ять гривень копійок) у тому числі ПДВ 8 370,83 грн. (вісім тисяч триста сімдесят гривень 83 копійки) ». 1. Додаток 1 до Договору (Специфікація) викласти у новій редакції: 2. Ця Додаткова угода укладена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі Сторін. 3. Зміни набирають чинності з моменту підписання Сторонами цієї Додаткової угоди, що є невід’ємною частиною Договору. 4. Усі інші умови Договору залишаються без змін. Сторони підтверджують свої зобов’язання за ними. |
Номер договору про закупівлю: | 19/02-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |