Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

44520000-1 Замки, ключі та петлі Затискачі (лінійна арматура)
Очікувана вартість
3 997 257,80 UAH
UA-2023-02-01-015140-a f3ca3273ebe04705a659542805113581
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Скоробогатько Олександра

380 (44) 238-32 60 SKOROBOGATKO.OP@UA.ENERGY

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00100227
Вебсайт: https://ua.energy/
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ
Контактна особа: Скоробогатько Олександра
380 (44) 238-32 60
SKOROBOGATKO.OP@UA.ENERGY
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 лютого 2023 16:19
Звернення за роз’ясненнями: до 10 лютого 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 лютого 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 лютого 2023 12:00
Очікувана вартість: 3 997 257,80 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 39 972,58 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5% від ціни/вартості договору про закупівлю у вигляді безумовної та безвідкличної банківської гарантії або 3% від ціни/вартості договору про закупівлю у вигляді грошових коштів (завдатку). Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у вигляді безумовної та безвідкличної банківської гарантії, (банківська гарантія може надаватися як в електронному так і в паперовому вигляді, відповідно до вимог чинного законодавства України) згідно Додатку 5 тендерної документації або у вигляді грошових коштів (завдатку). У разі подання забезпечення у вигляді безумовної та безвідкличної банківської гарантії: Безумовною гарантією вважається гарантія, за якою банк-гарант у разі порушення принципалом свого зобов'язання, забезпеченого гарантією, сплачує кошти бенефіціару за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов. Безвідкличною гарантією вважається гарантія, умови якої не можуть бути змінені і вона не може бути припинена банком-гарантом згідно із заявою принципала без згоди та погодження з бенефіціаром. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю повинен бути не менше строку повного виконання учасником-переможцем своїх зобов’язань за договором. У разі подання забезпечення у вигляді грошових коштів (завдатку): завдаток вноситься на поточний рахунок ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО". Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору здійснюються за рахунок коштів Переможця.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44520000-1: Замки, ключі та петлі


Інформація, що вимагається пунктами 8, 9 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», не зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, міститься у тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24 штуки
Затискач з'єднувальний САС-240-2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2023
ДК 021:2015: 44523200-4 — Монтажна арматура
60 штуки
Затискач з'єднувальний САС-300-1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2023
ДК 021:2015: 44523200-4 — Монтажна арматура
200 штуки
Затискач з'єднувальний САС-330-1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2023
ДК 021:2015: 44523200-4 — Монтажна арматура
100 штуки
Затискач з'єднувальний САС-400-2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2023
ДК 021:2015: 44523200-4 — Монтажна арматура
100 штуки
Затискач з'єднувальний САС-500-1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2023
ДК 021:2015: 44523200-4 — Монтажна арматура
100 штуки
Затискач з'єднувальний САС-500-2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2023
ДК 021:2015: 44523200-4 — Монтажна арматура
160 штуки
Затискач з'єднувальний САС-500-3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2023
ДК 021:2015: 44523200-4 — Монтажна арматура
60 штуки
Затискач з'єднувальний САСУС-70-1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2023
ДК 021:2015: 44523200-4 — Монтажна арматура
60 штуки
Затискач з'єднувальний САСУС-95-1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2023
ДК 021:2015: 44523200-4 — Монтажна арматура
40 штуки
Затискач з'єднувальний СВС-70-3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2023
ДК 021:2015: 44523200-4 — Монтажна арматура
30 штуки
Затискач натяжний НАС-300-1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2023
ДК 021:2015: 44523200-4 — Монтажна арматура
60 штуки
Затискач натяжний НАС-330-1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2023
ДК 021:2015: 44523200-4 — Монтажна арматура
60 штуки
Затискач натяжний НАС-450-1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2023
ДК 021:2015: 44523200-4 — Монтажна арматура
30 штуки
Затискач натяжний НАС-500-1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2023
ДК 021:2015: 44523200-4 — Монтажна арматура
90 штуки
Затискач натяжний НАС-600-1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2023
ДК 021:2015: 44523200-4 — Монтажна арматура
60 штуки
Затискач натяжний НАСУС-70-1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2023
ДК 021:2015: 44523200-4 — Монтажна арматура
30 штуки
Затискач натяжний НАСУС-95-1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2023
ДК 021:2015: 44523200-4 — Монтажна арматура
100 штуки
Затискач натяжний НС-70-3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2023
ДК 021:2015: 44523200-4 — Монтажна арматура
100 штуки
Затискач ремонтний РАС-330-5А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2023
ДК 021:2015: 44523200-4 — Монтажна арматура
250 штуки
Затискач ремонтний РАС-500-5А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2023
ДК 021:2015: 44523200-4 — Монтажна арматура
60 штуки
Затискач спіральний ремонтний СР-15,2-1А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2023
ДК 021:2015: 44523200-4 — Монтажна арматура
60 штуки
Затискач спіральний ремонтний СР-24,0-1А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2023
ДК 021:2015: 44523200-4 — Монтажна арматура
60 штуки
Затискач спіральний ремонтний СР-24,8-1А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2023
ДК 021:2015: 44523200-4 — Монтажна арматура
60 штуки
Затискач спіральний ремонтний СР-27,5-1А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2023
ДК 021:2015: 44523200-4 — Монтажна арматура
60 штуки
Затискач спіральний ремонтний СР-30,6-1А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2023
ДК 021:2015: 44523200-4 — Монтажна арматура
50 штуки
Затискач спіральний шлейфовий ССШ-24,0-1А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2023
ДК 021:2015: 44523200-4 — Монтажна арматура
50 штуки
Затискач спіральний шлейфовий ССШ-27,5-1А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2023
ДК 021:2015: 44523200-4 — Монтажна арматура
50 штуки
Затискач спіральний шлейфовий ССШ-30,6-1А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2023
ДК 021:2015: 44523200-4 — Монтажна арматура

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Аванс не більше 20 % від загальної вартості товару протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання рахунку (після набрання Договором чинності). Постачальник виписує податкову накладну на всю суму авансу, отриманого від Покупця. Дата виписки податкової накладної повинна співпадати з датою зарахування авансу на рахунок Постачальника. Якщо на момент складання рахунку сума Авансу за договором становить один мільйон гривень або більше, то часткова попередня оплата Товару здійснюється за умови надання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ забезпечення на авансовий платіж у вигляді безумовної та безвідкличної Банківської гарантії забезпечення повернення авансового платежу (далі - Банківська гарантія на Аванс), при цьому сума, зазначена у Банківській гарантії на Аванс, повинна дорівнювати повній сумі авансового платежу. Аванс 5 Банківські 20
Iнша подія Подальша оплата за Товар здійснюється Покупцем протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Одержувачем (уповноваженим представником Покупця) видаткової накладної. Оплата здійснюється після прийняття Одержувачем (уповноваженим представником Покупця) товару на всю суму авансового платежу (у разі оплати авансового платежу Покупцем) та за наданим Постачальником Рахунком (після підписання Одержувачем (уповноваженим представником Покупця) видаткової накладної), а також з урахуванням, що така оплата здійснюється після реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до вимог статті 201 Податкового кодексу України. Інформація, що вимагається пунктами 8, 9 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», не зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, міститься у тендерній документації. Пiсляоплата 10 Банківські 80

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2023 16:19
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2023 16:19
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 50, пункт 1
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2023 16:19
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Учасник підтверджує, що
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2023 16:19
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2023 16:19
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2023 16:19
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2023 16:19
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2023 16:19
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2023 16:19
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2023 16:19
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2023 16:19
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2023 16:19
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2023 16:19
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 50, пункт 1
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2023 16:19
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Учасник підтверджує, що
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2023 16:19
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2023 16:19
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2023 16:19
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2023 16:19
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2023 16:19
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2023 16:19
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2023 16:19
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2023 16:19

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5% від ціни/вартості договору про закупівлю у вигляді безумовної та безвідкличної банківської гарантії або 3% від ціни/вартості договору про закупівлю у вигляді грошових коштів (завдатку). Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у вигляді безумовної та безвідкличної банківської гарантії, (банківська гарантія може надаватися як в електронному так і в паперовому вигляді, відповідно до вимог чинного законодавства України) згідно Додатку 5 тендерної документації або у вигляді грошових коштів (завдатку). У разі подання забезпечення у вигляді безумовної та безвідкличної банківської гарантії: Безумовною гарантією вважається гарантія, за якою банк-гарант у разі порушення принципалом свого зобов'язання, забезпеченого гарантією, сплачує кошти бенефіціару за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов. Безвідкличною гарантією вважається гарантія, умови якої не можуть бути змінені і вона не може бути припинена банком-гарантом згідно із заявою принципала без згоди та погодження з бенефіціаром. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю повинен бути не менше строку повного виконання учасником-переможцем своїх зобов’язань за договором. У разі подання забезпечення у вигляді грошових коштів (завдатку): завдаток вноситься на поточний рахунок ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО". Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору здійснюються за рахунок коштів Переможця.
01 лютого 2023 16:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 лютого 2023 16:19
Титульний аркуш ТД (арматура).pdf
01 лютого 2023 16:19
ТД_затискачі_79.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-05-22-000040 ● 1719bbd74a414973bd891e18b1608e08
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 травня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 травня 2023 10:10
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

22.05.2023 №17-з

Херсон

Про початок моніторингів
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Підстава: лист Державної аудиторської служби України №003100-18/4590-2023 від 21.04.2023, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 22.05.2023.

Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
22.05.2023 №17-з

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі

Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-02-01-015140-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-05-23 13:24:00

Запит Замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі товарів за кодом ДК 021:2015:44520000-1: Замки, ключі та петлі (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2023-02-01-015140-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення з питання:

1) просимо надати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).

2) згідно оголошення, річного плану закупівель та тендерної документації предмет закупівлі визначено за четвертою цифрою коду ДК 021:2015:44520000-1: Замки, ключі та петлі, та конкретизовано як ДК 021:2015: 44523200-4 — Монтажна арматура. Разом з цим, згідно Додатку №3 тендерної документації Замовником перелічено назви товарів, що закуповуються, а саме затискачі з'єднувальні різних типів, які по своєму функціоналу призначені для з'єднання сталеалюминієвих проводів, а отже є елементами електричного обладнання. Згідно кодів Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 наразі існує розділ Розділ 31000000-6 ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНЕ УСТАТКУВАННЯ, АПАРАТУРА, ОБЛАДНАННЯ ТА МАТЕРІАЛИ; ОСВІТЛЮВАЛЬНЕ УСТАТКУВАННЯ, який має різні коди товарів, в тому числі 31680000-6 Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання. В звязку з тим, що згідно вимог тендерної документації учасники мають підтвердити досвід постачання саме товарів за кодом предмету закупівлі 44523200-4 — Монтажна арматура, просимо надати аргументовані пояснення причин визначення товарів затискачів з'єднувальніх різних типів саме до 44523200-4 — Монтажна арматура.

3)чому в тендерній документації не зазначено опис усіх необхідних характеристик товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики? а також не визначено ТУ, ДСТУ або інші технічні вимоги?

4) відповідно до яких нормативно-правових актів чи листів-розяснень Мінекономрозвитку Замовником визначено, що документальне підтвердження переможцем торгів відсутності підстав, визначених пунктом 3 частини першої статті 17 Закону є довідка, що складена самим учасником в довільній формі?

5) Просимо надати документальне підтвердження щодо наданням переможцем тендеру ТОВ "АЛІТ" при підписанні договору забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії або у вигляді грошових коштів (завдатку)

Пояснення, інформацію та документи з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-05-26 23:15:50

відповідь на запит

По першому питанню: Дана закупівля затискачів (лінійної арматури) призначена для оперативного виконання аварійно-відновлювальних робіт на пошкоджених та зруйнованих внаслідок бойових дій магістральних ліній електропередачі об’єднаної енергосистеми України та поповнення аварійного запасу НЕК «Укренерго». Визначення обсягів потрібної лінійної арматури проводилось на підставі визначення невідкладних потреб територіальних управлінь обслуговування мережі у відновленні ліній електропередачі для забезпечення сталого електропостачання об’єктів інфраструктури, необхідності поповнення витраченого аварійного запасу Компанії, а також для наявності оперативного аварійного запасу арматури для виконання відновлювальних робіт до проведення закупівлі її наступної необхідної партії. Лінійна арматура є сукупністю каталожних виробів, технічні та якісні характеристики яких визначаються затвердженими технічними умовами на виготовлення підприємств- виробників.
Очікувана вартість визначена з урахуванням Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», в тому числі, відповідно до переліків обладнання, матеріалів, робіт та послуг, які були подані НЕК «Укренерго» на розгляд до Уповноважених органів (НКРЕКП, Міненерго, КМУ) для затвердження відповідних фінансових документів, таких як: фінансовий план, Інвестиційна та ремонтна програма, з урахуванням отриманих комерційних пропозицій на конкретний товар відповідно до технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, історичних цін на аналогічні товари; офіційної статистичної інформації та даних з відкритих джерел, скоригованих на поточні та прогнозні коливання ринкових показників.
По другому питанню: Відповідно до вимог чинного законодавства визначення предмета закупівлі здійснюється Замовником самостійно з дотриманням вимог Закону України “Про публічні закупівлі” та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708.
Звертаємо увагу, що наразі не існує жодного нормативного документу, який би містив перелік товарів, що відносяться до того чи іншого коду Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015.
При визначенні предмета закупівлі Замовником використовувалися терміни, що містяться в ДСТУ 3857-99 «Арматура лінійна. Терміни та визначення», а саме:
1) лінійна арматура – пристрій (або їх сукупність), призначений для кріплення проводів, грозозахистових тросів до опор повітріних ліній електропересилання та розподільчих пристроїв,
2) з’єднування, з’єднання – процес скріплювання елементів арматури,
3) з’єднувальна арматура – лінійна арматура, яка забезпечує з’єднання проводів або грозозахисних тросів між собою,
4) натягальна арматура – лінійна арматура, яка забезпечує тримальне з’єднання проводу або грозозахистового троса до натягальної підвіски та сприймає навантаження від їх маси,
5) ремонтний з’єднувальний затискач – з’єднувальна арматура, призначена для виявлення пошкодженості проводів і відновлення міцності пошкодженого проводу.
Як зазначено в ДСТУ, основним функціональним призначенням лінійної арматури є монтажні функції, а саме: кріплення проводів і тросів до ізоляторів та опор, з’єднання проводів і тросів, рівномірний розподіл механічного навантаження та інше.
Отже, враховуючи вищезазначені терміни ДСТУ та функціональне призначення лінійної арматури, Замовником було визначено код Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 44523200-4 Монтажна арматура, як такий, що найбільше відповідає номенклатурним позиціям предмета закупівлі. Тобто запропонований вами код ДК 021:2015 «31680000-6 Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання» не містить перелік товарів, який відповідає номенклатурним позиціям до предмету даної закупівлі.
Відповідно до вимог Тендерної документації учасник повинен підтвердити досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Відповідно до пункту 3 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708 «Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника». Отже предметом даної закупівлі є 44520000-1 Замки, ключі та петлі Затискачі (лінійна арматура).

По третьому питанню: Лінійна арматура - є типовими уніфікованими виробами, призначеними для підвіски проводів та грозозахисних тросів до опор повітряних ліній електропередачі та конструкціям розподільчих пристроїв, що серійно вироблялась з 1930-х років на території колишнього СРСР. Загальні технічні вимоги щодо виробництва лінійної арматури регламентувалися ГОСТ 13279-79 «Арматура линейная. Общие технические условия» , який згідно Наказу № 188 «Про скасування міждержавних стандартів в Україні, що розроблені до 1992 року» від 14.12.2015 було скасовано. В той же час українськими НДІ був розроблений ДСТУ 3857-99 «Арматура лінійна. Терміни та визначення» який містить загальні поняття про арматуру, але іншого документа на заміну радянським ГОСТам, які би встановлювали технічні вимоги до високовольтної арматури не має. На даний момент єдиними документами, де встановлені вимоги до арматури є технічні умови (ТУ) підприємств-виробників. Посилання в тендерній документації на номер ТУ виробника може бути розцінена Учасником, як встановлення дискримінаційних вимог, так як в номері ТУ зазначено код за ЄДРПОУ конкретного виробника. Також хочемо зазначити, що технічні вимоги до високовольтної арматури зашифровані у маркуванні товару, що успадкувалися виробниками під час використання ГОСТів. Під час проведення процедури закупівлі учасники мають право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури. Відповідних запитів під час проведення закупівлі не було.

По червертому питанню: З огляду на те що, під час проведення процедури закупівлі, за відсутності вільного доступу замовника до публічної інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, перевірка замовником інформації щодо відсутності підстав, визначених у статті 17 Закону здійснюється з урахуванням особливостей законодавства правового режиму воєнного стану, зокрема наявних тимчасових обмежень у вільному доступі до такої інформації.
Тому, під час проведення торгів, замовник самостійно з урахуванням вимог законодавства правового режиму воєнного стану та інформації, вказаної у листі Мінекономіки від 23.06.2022 р. № 3323-04/40967-06 (додається), визначає у тендерній документації у який спосіб підтверджується відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених у статті 17 Закону.

По п'ятому питанню: щодо виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «АЛІТ» умов пункту 6 розділу VІ тендерної документації, в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю повідомляємо, що переможець процедури закупівлі надав забезпечення виконання договору про закупівлю, до дати укладення договору, у вигляді безумовної та безвідкличної банківської гарантії № 31401 від 24.02.2023 р., виданої АТ «КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ГЛОБУС» (додається). Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5% від вартості договору про закупівлю та складає: 237 517, 44 грн (Двісті тридцять сім тисяч п’ятсот сімнадцять грн. 44 коп.).

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-06-02 11:35:59

Запит Замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі товарів за кодом ДК 021:2015:44520000-1: Замки, ключі та петлі (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2023-02-01-015140-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення з питання::

просимо пояснити чому умови договору про закупівлю за №79-23 від 06.03.2023 відрізняються від умов, що були визначені Замовником в тендерній документації? Умовами п.13 проекту договору про закупівлю, що визначений у Додатку №4 тендерної документації Замовником зазначено, що строк дії Банківської гарантії повинен закінчуватися не раніше, ніж через 5 (п'ять) банківських днів після закінчення строку дії Договору, в забезпечення якого її видано.
Згідно п.11.1 та п.13.2 Договору за №79-23 від 06.03.2023 договір діє до 30.06.2023 р, але строк дії банківської гарантії становить по 08.06.2023. Сума Банківської гарантії - 237 517,44 грн, що становить 6% від суми договору.

Пояснення, інформацію та документи з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-06-07 19:30:44

відповідь на запит

По першому питанню: Відповідно до п. 6 Розділу Розділ VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю Тендерної документації: «Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю повинен бути не менше строку повного виконання учасником-переможцем своїх зобов’язань за договором.» При цьому Замовником під час проведення закупівлі було визначено строк поставки товару не пізніше 30.05.2023р., відповідно строк повного виконання Постачальником своїх договірних зобов’язань становить до 30.05.2023 р. Під час укладання договору профільними підрозділами компанії було надано пропозицію про зазначення строку дії договору до 30.06.2023 р., тобто 30 днів після поставки товару з метою своєчасного проведення всіх належних бухгалтерських операцій. Також хочемо зауважити, що інформація, зазначена в проекті договору курсивом, а саме: «(строк дії Банківської гарантії закінчується не раніше, ніж через 5 (п'ять) банківських днів після закінчення строку дії Договору, в забезпечення якого її видано)» має узагальнений характер і конкретизується на етапі укладання сторонами Договору. Разом з тим, відповідно до змісту Банківської гарантії, Гарант за першою вимогою Бенефіціара без подання будь яких інших документів або виконання будь яких інших умов, та безвідклично приймає на себе зобов'язання сплатити грошову суму Гарантії Бенефіціару протягом 5 (п'яти) робочих днів з моменту отримання письмової вимоги Бенефіціара, тобто права та законні інтереси Замовника не було порушено, т.я. строк дії Гарантії був більшим чим строк виконання Постачальником своїх зобов’язань за договором. Наразі внесено зміни до Договору та Учасник надав зміни до Банківської Гарантії (додаються).
По другому питанню: Відповідно до умов п.2.4. Договору, ціна Договору становить 3 958 624,00 грн. (три мільйона дев'ятсот п'ятдесят вісім тисяч шістсот двадцять чотири грн. 00 коп.), крім того ПДВ - 791 724,80 грн, всього з ПДВ - 4 750 348,80 грн. (чотири мільйона сімсот п'ятдесят тисяч триста сорок вісім грн. 80 коп.), тобто загальна вартість визначається з нарахуванням ПДВ. Сума Банківської гарантії складає 237 517,44 грн., що в свою чергу становить 5% від загальної вартості Договору.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Вами у Висновку зазначено: «Національне агентство з питань запобігання корупції листом від 31.05.2022 № 23-06/12865-22, надало відповідь щодо функціонування Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (далі –Реєстр) та отримання з нього інформації. Згідно якого учасники можуть отримати інформаційну довідку з Реєстру, яка містить інформацію про наявність або відсутність відомостей в Реєстрі, в онлайн-режимі на основі персональних даних, вказаних у його кваліфікованому електронному підписі. Таким чином, листом від 23.06.2022 № 3323-04/40967-06 «Щодо застосування статті 17 Закону у зв'язку із введенням воєнного стану» Уповноваженим органом надано вичерпну інформацію щодо документального підтвердження переможцем торгів інформації по відсутності підстав у Замовника відхилити його згідно статті 17 Закону.» Водночас у даному листі зазначено: «Разом з тим, наразі Національне агентство відновило тимчасово обмежену функцію з формування інформаційних довідок з Реєстру в онлайн режимі стосовно фізичних та юридичних осіб за допомогою їх кваліфікаційних електронних підписів та електронних печаток», що говорить проте що ситуація може змінитися враховуючи масові обстріли силами РФ різних міст України та руйнування енергетичної інфраструктури України. Виходячи з норм частини п’ятої статті 17 Закону, під час проведення процедур закупівель замовник самостійно перевіряє інформацію, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, не вимагаючи від учасника документального підтвердження такої інформації. У зв’язку з введенням воєнного стану в Україні вільний доступ до відомостей, що містяться в таких системах було тимчасово зупинено або обмежено. Дана закупівля була оголошена 01.02.23 року, рішення про акцепт від 20.02.23 року, на цей час в країна було запроваджено віялові відключення світла. В даній ситуації неможливо було спрогнозувати роботу Реєстру. З огляду на те що, під час проведення процедури закупівлі, за відсутності вільного доступу замовника до публічної інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, перевірка замовником інформації щодо відсутності підстав, визначених у статті 17 Закону здійснюється з урахуванням особливостей законодавства правового режиму воєнного стану, зокрема наявних тимчасових обмежень у вільному доступі до такої інформації. Тому, під час проведення торгів, замовник самостійно з урахуванням вимог законодавства правового режиму воєнного стану, визначає у тендерній документації у який спосіб підтверджується відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених у статті 17 Закону. Твердження, зазначене у Вашому висновку: «Таким чином, умови укладеного договору не відповідають умовам тендерної документації Замовника та пропозиції учасника ТОВ «АЛІТ», чим порушено вимоги пункту 18 Особливостей №1178.» не відповідає дійсності, оскільки Особливості №1178 та Закон «Про публічні закупівлі» не містять поняття невідповідності умов договору тендерній документації Замовника. Укладений між Замовником і Учасником-переможцем Договір повністю відповідає тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі. Відповідно до п. 17 Особливостей: «17. Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої - п’ятої, сьомої та восьмої статті 41 Закону, та цих особливостей. Відповідно до п. 18 Особливостей: «18. Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі, крім випадків: - визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; - перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі; - перерахунку ціни та обсягів товарів за результатами електронного аукціону в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки.» Відповідно до п. 6 Розділу Розділ VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю Тендерної документації: «Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю повинен бути не менше строку повного виконання учасником-переможцем своїх зобов’язань за договором.» При цьому Замовником під час проведення закупівлі було визначено строк поставки товару не пізніше 30.05.2023р., відповідно строк повного виконання Постачальником своїх договірних зобов’язань становить до 30.05.2023 р. Також хочемо зауважити, що інформація, зазначена в проекті договору курсивом щодо строку дії банківської гарантії має узагальнений характер. Умови договору поставки від 06.03.2023 р. № 79-2023 (далі – Договір) не відрізняються від умов проекту договору (додаток 4 до Тендерної документації) та не відрізняються від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі. Разом з тим, відповідно до змісту Банківської гарантії, Гарант за першою вимогою Бенефіціара без подання будь яких інших документів або виконання будь яких інших умов, та безвідклично приймає на себе зобов'язання сплатити грошову суму Гарантії Бенефіціару протягом 5 (п'яти) робочих днів з моменту отримання письмової вимоги Бенефіціара, тобто права та законні інтереси Замовника не було порушено, т.я. строк дії Гарантії був більшим ніж строк виконання Постачальником своїх зобов’язань за договором. Також хочемо зауважити стосовно Вашого твердження «Згідно наданих пояснень від Замовника, що отримані через електронну систему закупівель 07.06.2023, факт укладання договору, умови якого не відповідають умовам, що викладені у тендерній документації, не заперечується.» Замовник не визнавав, у своїх поясненнях, що ним було допущено порушення. Взявши до уваги Вашу думку, сторонами Договору було прийнято рішення про продовження дії банківської гарантії, про що на Ваш запит було надано відповідне документальне підтвердження, але данні зміни не свідчать про порушення при укладанні договору. До того ж наголошуємо на тому, що дії Замовника, які на Вашу думку містять порушення, не порушують принципи здійснення публічних закупівель та не дискримінують учасників, не призвели і не можуть привести до порушення Законодавства та не несуть жодних ризиків і негативних наслідків, як для Замовника та і для Учасника-переможця (Постачальника). Разом з тим, для уникнення в подальшому подібних непорозумінь Замовником буде врахована Ваша думка та позиція з висвітлених питань при проведенні в майбутньому процедур закупівель, та у разі доведення факту порушення будуть здійснені заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, в тому числі роз’яснювальна робота/притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення.

2023-06-15 22:26:13


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 08 червня 2023
Кінцевий строк оскарження: 23 червня 2023

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Позовна заява НЕК "Укренерго" №01/30477 від 22.06.2023р. про визнання протиправним та скасування висновку ДАСУ (додається у вкладенні). Інформація про відкриття провадження у справі та номер провадження будуть зазначені Замовником протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про його відкриття.
Дата публікації: 22 червня 2023
Номер відкриття провадження: 320/21413/23
Дата відкриття провадження: 20 вересня 2023

Документи:

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 лютого 2023 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛІТ" 3 958 624,00
UAH
3 958 624,00
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

21 лютого 2023 12:57
Електронний підпис
21 лютого 2023 12:56
Витяг МВС.rar
21 лютого 2023 12:56
рішення.pdf
21 лютого 2023 12:56
п 5.pdf
21 лютого 2023 12:56
форма 2-1.pdf
21 лютого 2023 12:56
форма 2.pdf
10 лютого 2023 13:47
Електронний підпис
10 лютого 2023 13:47
ТЕНДЕРН ПРОПОЗИЦИЯ.pdf
10 лютого 2023 13:47
Лист_відгук.rar
10 лютого 2023 13:47
КВАЛИФИКАЦИЯ.pdf
10 лютого 2023 13:47
ТЕХ ЧАСТЬ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛІТ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛІТ"
#30255335
Переможець 3 958 624,00
UAH
20 лютого 2023 18:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 лютого 2023 18:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛІТ"
#30255335
3 958 624,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 червня 2023 15:09
Електронний підпис укладений
06 березня 2023 18:30
Договір_затискачі_79.zip укладений
06 березня 2023 18:29
Договір_затискачі_79.pdf укладений
06 березня 2023 18:29

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 березня 2023 — 30 червня 2023
Сума оплати за договором: 4 750 348,80
UAH (в тому числі ПДВ 791 724,80 UAH)