Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ШИШАЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 23550016 |
Місцезнаходження: | 38000, Україна , Полтавська обл., Шишаки, вул. Павлика, 34 |
Контактна особа: |
Мирна Оксана Володимирівна +380535292691 shlyceum@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 січня 2023 15:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 лютого 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 116 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 580,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки здійснюються Замовником протягом 15 банківських днів після підписання сторонами видаткової накладної та отримання товарно-транспортної накладної на товар, шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 січня 2023 15:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 січня 2023 15:53 |
1.2. Додаток 2. Договір до ТД.rtf | |
31 січня 2023 15:53 |
1.1. Додаток 1. ТТХ до ТД.docx | |
31 січня 2023 15:53 |
1. ТД 15110000-2 М_ясо (філе куряче).doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-28-000053 ● 54979626af944490b4bc2f6f785d447c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 березня 2023 16:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.03.2023 № 33-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
28.03.2023 № 33-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2023-01-31-013285-a, 31.01.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-29 16:23:16
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 116 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-01-31-013285-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що замовником при оприлюдненні річного плану закупівель UA-P-2023-01-31-003721-b (процедури закупівлі UA-2023-01-31-013285-a), тендерної документації, протоколу розкриття, повідомлення про намір укласти договір, укладеного договору використано електронний цифровий підпис, що належить фізичній особі МИРНА ОКСАНА ВОЛОДИМИРІВНА. Надайте пояснення, чому при підписанні документів було використано підпис фізичної особи замість посадової, як це передбачено абзацом 3 пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №1082 від 11.06.2020?
- яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель (п.4-1)
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-03-31 10:56:59
Пояснення з власної ініціативи
Задля дотримання термінів оприлюднення інформації щодо закупівлі за ДК 021:2015: 15110000-2 - М’ясо (Філе куряче охолоджене) , уповноваженою особою із питань публічних закупівель при оприлюдненні річного плану закупівель UA-P-2023-01-31-003721-b (процедури закупівлі UA-2023-01-31-013285-a), тендерної документації, протоколу розкриття, повідомлення про намір укласти договір, укладеного договору використано електронний цифровий підпис, а не КЕП. У той час були технічні збої в системі закупівель Prozorro щодо роботи КЕП.
Щодо виконання положень Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), вимоги статті 41 виконано, перевірити можна за посиланням http://sites.google.com/view/shyshakylyceum.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-03-31 11:57:29
Пояснення з власної ініціативи
Задля дотримання термінів оприлюднення інформації щодо закупівлі за ДК 021:2015: 15110000-2 - М’ясо (Філе куряче охолоджене) , уповноваженою особою із питань публічних закупівель при оприлюдненні річного плану закупівель UA-P-2023-01-31-003721-b (процедури закупівлі UA-2023-01-31-013285-a), тендерної документації, протоколу розкриття, повідомлення про намір укласти договір, укладеного договору використано електронний цифровий підпис, а не КЕП. У той час були технічні збої в системі закупівель Prozorro щодо роботи КЕП.
Щодо виконання положень Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), вимоги статті 41 виконано, перевірити можна за посиланням http://sites.google.com/view/shyshakylyceum.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Про вжиття заходів за результатами моніторингу. Шишацький ліцей Полтавської обласної ради, розглянувши висновок моніторингу від 05 квітня 2023 року по предмету закупівлі «М’ясо (Філе куряче охолоджене)» ДК 021:2015: 15110000-2 - М’ясо (UA-2023-01-31-013285-a), очікуваною вартістю 116000,00 грн., враховуючи зобов’язання здійснити заходи, направлені на недопущення у подальшому встановлених порушень, інформує, що за результатами проведеного моніторингу до відповідальної особи(фахівця з публічних закупівель) наказом №2 від 07.04.2023 року застосовано заходи матеріального впливу(позбавлення премії) та зобов’язано взяти до уваги всі зауваження для недопущення порушень в подальшому.
2023-04-07 15:22:09
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 квітня 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення абзацу 3 пункту 3 Порядку № 1082, пункту 3 Постанови № 1178, частини третьої статті 12 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФУДГРАНД" |
116 000,00
UAH з ПДВ
|
116 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФУДГРАНД" #44844146 |
Переможець |
116 000,00
UAH з ПДВ
|
09 лютого 2023 13:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 січня 2024 10:38
|
Електронний підпис | укладений |
16 лютого 2023 10:42
|
Договір | укладений |
16 лютого 2023 10:39
|