Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна організація "Автобаза Державного управління справами" |
Код ЄДРПОУ: | 19134105 |
Місцезнаходження: | 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул. Петрівська, 12-28 |
Контактна особа: |
Шапошнікова Наталія Вікторівна +380444254993 doadus@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 січня 2023 14:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 лютого 2023 16:00 |
Очікувана вартість: | 3 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник торгів для забезпечення виконання зобов’язань, які виникають у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, надає забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії, згідно з якою первинне зобов’язання несе будь-який банк та з обов’язковим накладанням електронного цифрового підпису/ кваліфікованого електронного підпису. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам статей 560 Цивільного кодексу України та 200 Господарського кодексу України, Положення “Про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах”, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Банківська гарантія надається у національній валюті України – гривні (грн.). Банківська гарантія подається у вигляді електронного документу (Закон України “Про електронні документи та електронний документообіг” від 22.05.2003 № 851-IV) з інформацією, яка зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа, у тому числі з електронно-цифровим підписом/ кваліфікованим цифровим підписом відповідно до Закону України “Про електронні довірчі послуги” від 05 жовтня 2017 року № 2155-VII.”. Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить: 93 000,00 (девяносто три тисячі гривень 00 коп.) гривень. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції складає 90 календарних днів від кінцевої дати подання тендерних пропозиції або більш пізньої дати. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню на рахунок замовника. Тендерна пропозиція, що не супроводжується вищезазначеним забезпеченням, відхиляється Замовником. Реквізити для оформлення банківської гарантії: - найменування: Державна організація «Автобаза Державного управління справами; - місцезнаходження: вул. Петрівська, 12-28, м. Київ, 04071; - код ЄДРПОУ 19134105; - банк бенефіціара (замовника): Держказначейська служба України; - рахунок: UA168201720355199002000016887, код банку 820172; - місцезнаходження банка: м. Київ. Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель. Учасникам дозволяється посилання в банківській гарантії на дату і номер протоколу, яким затверджено тендерну документацію, без врахування змін то тендерної документації та тендерну документацію в новій редакції. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 93000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Учасник повинен не пізніше дати укладення договору про закупівлю внести забезпечення виконання такого договору у формі банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639) у розмірі 5 % (п’яти відсотків) від вартості договору про закупівлю із зобов’язанням банку у разі невиконання (часткового виконання) умов договору, відшкодувати на рахунок Державної організації «Автобаза Державного управління справами» кошти у сумі забезпечення виконання договору про закупівлю, визначеній в тендерній документації. Реквізити бенефіціара (замовника): - найменування: Державна організація «Автобаза Державного управління справами; - місцезнаходження: вул. Петрівська, 12-28, м. Київ, 04071; - код ЄДРПОУ 19134105; - банк бенефіціара (замовника): Держказначейська служба України; - рахунок: UA168201720355199002000016887, код банку 820172; - місцезнаходження банка: м. Київ. Банківська гарантія надається відповідно до вимог статті 547 Цивільного кодексу України разом з копією ліцензії НБУ на право здійснення банківських операцій банком, що надає банківську гарантію Учаснику, завірену цим банком, і додається до договору про закупівлю. Учасник надає у складі тендерної пропозиції довідку з банку, якою банк гарантує надати банківську гарантію учаснику, як забезпечення виконання договору, у разі визнання учасника переможцем торгів, із посиланням на предмет закупівлі та номер оголошення про проведення відкритих торгів. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених ст. 43 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі невиконання (часткового виконання) умов договору |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | . Розрахунки за надані послуги здійснюються на умовах відстрочення платежу протягом 30 банківських днів з моменту підписання акту наданих послуг, за умови надходження бюджетних асигнувань на реєстраційний рахунок Замовника. У випадку затримки бюджетного фінансування, розрахунок здійснюється протягом 30 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних асигнувань на власний реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 січня 2023 14:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 січня 2023 14:52 |
ТД 3100000.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-16-000005 ● 6d5cd9c87f824f989675281ab8772906
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 травня 2023 09:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.05.2023 №26-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 15.05.2023 №26-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2023-01-31-011172-a 31.01.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, доручення Держаудитслужби від 21.04.2023 №003100-18/4590-2023.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-17 09:31:26
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-31-011172-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-22 16:05:06
Надання пояснення
Надання Послуг повинно підтримувати транспортні засоби у технічно справному стані, забезпечив безпеку руху, надійність, належний зовнішній вигляд, економічність, та екологічну безпеку. Якість Послуг повинно відповідати вимогам «Положенням про технічне обслуговування і ремонт дорожніх транспортних засобів автомобільного транспорту», затвердженого наказом Міністерства транспорту України від 30.03.1998 № 102, вимогам «Правил надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів», затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 28.11.2014 № 615, вимогам «Технічного регламенту з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.07.2013 № 643 та технічних умов заводів-виробників відповідних транспортних засобів.
З метою об'єктивної оцінки пропозицій та визначення переможця, враховуючи особливості закупівлі послуг з технічного обслуговування і ремонту автомобілів, досвід експлуатації, історію несправностей та умови i режим експлуатації транспортних засобів, Організація визначила орієнтовний обсяг послуг з ремонту та технічного обслуговування та складає 1730 людино/години.
Для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, стосовно вартості запасних частин та ціни i кількості нормо-годин необхідних на виконання однієї послуги, проведений порівняльний аналіз закупівельних цін попередніх закупівель аналогічних послуг, яким встановлено що співвідношення витрат на роботи з ремонту і технічному обслуговуванні автомобілів і вартість запасних частин, які необхідно замінити або використати при наданні відповідних послуг складає 50%: 50% .
Визначення переліку автомобілів за напрямками. В даній закупівлі включені автомобілі Mersedes-Benz (S 600, S 560, S500, E320, V250), Toyota Land Cruiser, Toyota Sequoia в загальної кількості 34 авто.
Було проведено консультації з учасниками ринку та направлено низку запитів з метою отримання комерційних пропозицій від потенційних учасників процедури закупівлі.
На підставі вищезазначеного визначено очікувану вартість в цілому, що склала 3 100 000,00 гривень.
Обґрунтування технічних i якісних характеристик предмету закупівлі, розмір витрат та очікуваної вартості розміщено на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, за посиланням: www.dus.gov.ua/content/державна-організація-«автобаза-державного-управління-справами»
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання зобов'язання щодо усунення можливих порушень законодавства в сфері державних закупівель встановлених в ході проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (технічне обслуговування та поточний ремонт транспортних засобів ДО «Автобаза ДУС»)» повідомляємо наступне: Замовником на виконання Висновку було проведено роз’яснювальну роботу та вжиті заходи, зокрема найближчим часом будуть проведенні навчання у сфері публічних закупівель, для підвищення рівня знань уповноважених осіб, з урахуванням Особливостей запроваджених Постановою Кабміну від 12 жовтня 2022 р. № 1178 зі змінами та листом Міністерства економіки України «Щодо застосування статті 17 Закону у зв'язку із введенням воєнного стану» від 23.06.2022 № 3323-04/40967-06, а також роз’яснення Національного агентства з питань запобігання корупції від 31.05.2022 №23-06/12865-22 (щодо отримання відомостей з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, під час складання тендерної документації та/або внесення змін до неї. Прийнято рішення про необхідність посилення уваги на недопущення в подальшому порушень законодавства у сфері публічних закупівель. На підставі викладеного, враховуючи інформацію про допущені помилки Замовником проведено роботу та вжито заходів, за результатами яких буде оголошено проведення наступних процедур відкритих торгів, з урахуванням всіх отриманих зауважень від Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області з дотриманням діючого законодавства з питань публічних закупівель, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178, тощо.
2023-05-29 15:52:08
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 червня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 лютого 2023 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СИНЕРГІЯ-ТРЕЙД" |
2 970 500,00
UAH з ПДВ
|
2 970 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СИНЕРГІЯ-ТРЕЙД" #41356537 |
Переможець |
2 970 500,00
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2023 15:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 серпня 2023 16:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 серпня 2023 16:06
|
додаткова угода 1 до дог. 11172.PDF | зміни до договору |
24 серпня 2023 16:04
|
Електронний підпис | укладений |
22 лютого 2023 10:12
|
договір 11172.PDF | укладений |
22 лютого 2023 10:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 24 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 11172 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |