Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відокремлений підрозділ Національного університету біоресурсів і природокористування України "Великоснітинське навчально-дослідне господарство ім. О.В.Музиченка" |
Код ЄДРПОУ: | 33441774 |
Місцезнаходження: | 08540, Україна , Київська обл., Фастівський район село Велика Снітинка, вул. Центральна , 101 |
Контактна особа: |
Шкуратівська Олена Андріївна 380955802703 snitndg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 січня 2023 12:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 лютого 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 4 540 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 45 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Обсяги закупівлі Товару можуть бути зменшені зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Покупця. - Розрахунки за поставлений Товар здійснюється в безготівковому порядку шляхом перерахування Покупцем грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі виставлених останнім рахунків-фактур та видаткових накладних. - Оплата проводиться по факту отримання Товару з 100 % відтермінуванням оплати до 01 грудня 2023 року(післяплата 290 календарних днів) | Пiсляоплата | 290 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 січня 2023 12:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 січня 2023 12:56 |
ТД_08 ЗЗР.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-19-000071 ● b6ed06e8eeff45879bd217edf2e8da43
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 травня 2023 13:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
19.05.2023 № 48-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 19.05.2023.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 19.05.2023 № 48-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 3 UA-2023-01-31-007765-a 31.01.2023
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-22 10:34:03
надання пояснень, інформації та документів
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (ID: UA-2023-01-31-007765-a) за предметом «Агрохімічна продукція (засоби захисту рослин)» (ДК 021:2015: 24450000-3 – Агрохімічна продукція) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обгрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ
Дата: 2023-06-22 13:22:59
про надання пояснення
Про надання пояснення про наявність порушень законодавства відповідно до моніторингу Державної аудиторської служби України південний офіс Держаудитслужби відповідно до наказу від 30.05.2023 року № 43-2 за номером UA-M-2023-05-19-000071 на закупівлю UA-2023-01-31-007765-а за ДК 021:2015 24450000-3 – Агрохімічна продукція( засоби захисту рослин)
Пояснення : Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість проводилось на підставі службової записки та ОБҐРУНТУВАННЯ
технічних та якісних характеристик закупівлі агрохімічна продукція( засоби захисту рослин), очікуваної вартості предмета закупівлі від головного агронома Запольського С.В та технологічних карт вирощування сільськогосподарських культур на 2023 рік
В господарства власного вебсайту немає, тому обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі було оформлено в паперовому примірнику
Відповідь на запит не була надана вчасно, тому що уповноважена особа знаходилась на час подачі відповіді у відпустці без покладання своїх обов’язків.
При поставці отриманні засобів захисту рослин на всю продукцію поставщиком були надані копію документів на підтвердження якості товару( сертифікат відповідності, та/або сертифікат якості ) з зазначення терміну придатності. Весь товар відповідав термінам придатності.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання усунення порушень моніторингу номером UA-M-2023-05-19-000071 Державної аудиторської служби України на закупівлю UA-2023-01-31-007765-a за ДК 021:2015 , Агрохімічна продукція (засоби захисту рослин), а саме зобов’язання щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором про закупівлю з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, усунути неможливо, тому що Договором № 71 від 20.02.2023 року п.1.3 передбачено що «Строк поставки товару: з моменту підписання Договору до 15 березня 2023 року», засоби захисту рослин були поставлені в указані терміни та використані при посіві сільськогосподарських культур і догляді за ними, поскільки кошти для оплати надійдуть на рахунок після реалізації урожаю 2023 року, передбачено відтермінування платежу, тому пунктом 2.5 Договору вказана «Оплата проводиться по факту отримання Товару з відтермінувіанням оплати до 1 грудня 2023 року». ПП «Білоцерківагробізнес» надіслано листа з повідомленням про виявлене порушення. - проведено з уповноваженою особою роз’яснювальна роботи та навчання з економічних питань та недопущення в подальшому порушення вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710, пункту 14 Порядку №1082 та пункту 24 Особливостей №117 при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлю, вимог пункту 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації, а також вимог частини п’ятої статті 8 Закону при наданні інформації та документів у випадках, визначених законом.
2023-06-15 13:22:48
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 червня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами моніторингу встановлено порушення Замовником вимог частини п’ятої статті 8 Закону.)
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 14/20/2023пр |
Дата публікації: | 03 серпня 2023 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Номер відкриття провадження: | 3/381/1809/23 |
Дата відкриття провадження: | 01 серпня 2023 |
Документи:
03 серпня 2023 11:19
|
Електронний підпис |
03 серпня 2023 11:18
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БІЛОЦЕРКІВАГРОБІЗНЕС" |
4 496 938,10
UAH з ПДВ
|
4 496 938,10
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БІЛОЦЕРКІВАГРОБІЗНЕС" #23244348 |
Переможець |
4 496 938,10
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2023 10:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 грудня 2023 10:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 грудня 2023 10:18
|
ДУ 1 від 12 12 2023 до договору 71 від 20 02 2023.pdf | зміни до договору |
12 грудня 2023 10:16
|
Електронний підпис | укладений |
20 лютого 2023 09:43
|
дог 71 від 20 02 2023.pdf | укладений |
20 лютого 2023 09:42
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Агрохімічна продукцію (засоби захисту рослин | 5031.3 | Одиниця |
893,79
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | . У зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі , Сторони домовились внести зміни до договору 71 від 20.02.2023 року зменшити суму договору на 280 113 грн 60 коп. (двісті вісімдесят тисяч сто тринадцять грн. 60 коп) в т.ч. ПДВ.. Сторони домовились внести зміни до Пункту 2.1. Розділу 2 «Ціна договору та порядок здійснення оплати» Договору викласти у наступній редакції: «Загальна ціна договору становить 4 216 824 грн 50 коп (чотири мільйони двісті шістнадцять тисяч вісімсот двадцять чотири грн 50 коп) в тому числі ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 71 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Агрохімічна продукцію (засоби захисту рослин | 4717.91 | Одиниця |
893,79
UAH з ПДВ
|