Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір Офісний ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
5 375,00 UAH
UA-2023-01-31-007258-a b6b0ce949f5247b392e7030d645b3e65
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гренцер Лариса Василівна

380312613008 zakcentourtender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 31 січня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Закарпатський центр туризму, краєзнавства, екскурсій і спорту учнівської молоді" Закарпатської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 13585673
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, вул. Висока, буд. 8
Контактна особа: Гренцер Лариса Василівна
380312613008
zakcentourtender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 пачка
Папір Офісний ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, вул. Висока, буд. 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 січня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

31 січня 2023 12:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Дьяченко Г. Г.
#2541802733
Переможець 5 375,00
UAH
31 січня 2023 12:50

Документи

31 січня 2023 12:50
Договір №26.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір №26.pdf укладений
31 січня 2023 12:51

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Папір Офісний ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне 25 пачка 215,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 січня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 5 375,00
UAH