Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" |
Код ЄДРПОУ: | 31725604 |
Місцезнаходження: | 04070, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2 |
Контактна особа: |
Галина Горбач +0442546601 sakupki@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 січня 2023 11:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 лютого 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 9 128 195,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 45 640,98 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта. Файл з КЕП (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі .p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс, у якому підпис накладений. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Банківська гарантія повинна бути безвідкличною і безумовною (згідно з якими перший зобов’язання несе банк), має містити реквізити та бути оформлена відповідно до вимог Наказу МЕРТУ № 2628 від 14 грудня 2020 року "Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції", Положення “Про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах”, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року за №639 (у редакції постанови Правління Національного банку України 25.01.2018 № 5). Більш детальну інформацію зазначено в пункті 2 Розділу ІІІ Тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 273800 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Відповідно до частини 3 статті 27 розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 1 % (один відсоток) ціни договору. Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: гарантія у вигляді забезпечувального (гарантійного) платежу. З метою належного забезпечення взятих на себе зобов’язань Переможець сплачує забезпечення виконання договору про закупівлю, який покриває в межах свого розміру перед Замовником будь-які інші зобов’язання Переможця, у разі порушення ним умов цього Договору. Переможець перераховує забезпечення виконання договору про закупівлю на поточний рахунок Замовника у розмірі 1 % від ціни Договору не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Крім того, не пізніше дати укладання договору про закупівлю, переможець повинен внести забезпечення виконання договору про закупівлю згідно вимог пункту 6 розділу VI тендерної документації. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09210000-4: Мастильні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 30 (тридцять) календарних днів з дати підписання Покупцем видаткової накладної на фактично поставлену окрему партію Товару. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 січня 2023 11:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 січня 2023 11:53 |
ТД Трансмісійні оливи.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-15-000036 ● 9e818979bc08469d9d2e350462aecd60
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 травня 2023 15:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.05.2023 №44-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 21 квітня 2023 року №003100-18/4590-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 15.05.2023 №44-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
10. UA-2023-01-31-005942-a 31.01.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-17 11:39:11
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі трансмісійних олив (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером (UA-2023-01-31-005942-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-17 15:14:56
Відповідь
У відповідь на Ваш запит, що надійшов через електронну систему закупівель 17.05.2023 р. до процедури закупівлі Трансмісійні оливи, код 09210000-4 за ДК 021:2015 «Мастильні засоби», оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-01-31-005942-a, про надання пояснень яким чином та на підставі яких документів було здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та визначено його очікувану вартість, повідомляю наступне.
Вимоги до технічних та якісних характеристик ґрунтуються на основі припису виробника рухомого складу, що додається до «настанови з експлуатації». Розрахунок розміру витрат базується на обсягах транспортної роботи, що виконується наявним рухомим складом а також на плані виконання технічних робіт за обслуговуванням рухомого складу, що надається головним інженером. Очікувана вартість визначена на підставі інформації з відкритих джерел та отриманих комерційних пропозицій.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-29 16:55:16
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі трансмісійних олив (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером (UA-2023-01-31-005942-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином учасником ТОВ «Бізнес Енд Практика», якого обрано переможцем торгів, виконані вимоги пункту 6 Розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю: гарантії у вигляді забезпечувального (гарантійного) платежу (переможець перераховує забезпечувальний (гарантійний) платіж на поточний рахунок Замовника у розмірі 1% від ціни договору не пізніше дати укладання договору про закупівлю)?
2. Чому сума, зазначена у ціновій пропозиції учасника ТОВ «Бізнес Енд Практика» (8965000,00 грн), відрізняється від суми, зазначеної в укладеному договорі від 23 лютого 2023 року №52.23-48 (8964960,00 грн)?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-31 11:02:16
відповідь
У відповідь на Ваш запит, що надійшов через електронну систему закупівель 29.05.2023 р. до процедури закупівлі Трансмісійні оливи, код 09210000-4 за ДК 021:2015 «Мастильні засоби», оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-01-31-005942-a, про надання пояснень щодо виконання переможцем вимоги пункту 6 Розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю: гарантії у вигляді забезпечувального (гарантійного) платежу (переможець перераховує забезпечувальний (гарантійний) платіж на поточний рахунок Замовника у розмірі 1% від ціни договору не пізніше дати укладання договору про закупівлю) та чому сума, зазначена у ціновій пропозиції учасника ТОВ «Бізнес Енд Практика» (8965000,00 грн), відрізняється від суми, зазначеної в укладеному договорі від 23 лютого 2023 року №52.23-48 (8964960,00 грн) , повідомляю наступне.
На виконання вимог п. 6 р. VI тендерної документації ТОВ «Бізнес енд практика» сплатило забезпечувальний платіж, що підтверджується платіжною інструкцією від 23.02.2023 №79.
Щодо укладення договору на суму менше ніж зазначена у ціновій пропозиції слід зазначити.
Частиною 4 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
Відповідно д вимог п. 18 Особливостей умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі, крім випадків:
визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті;
перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі;
перерахунку ціни та обсягів товарів за результатами електронного аукціону в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки.
У зв’язку з чим, під час укладення договору перераховано ціну без зменшення обсягів закупівлі.
Додається:
Платіжна інструкція від 23.02.2023 №79 на 1 арк.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 червня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 лютого 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЗНЕС ЕНД ПРАКТИКА" |
8 965 000,00
UAH з ПДВ
|
8 965 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЗНЕС ЕНД ПРАКТИКА" #42922976 |
Переможець |
8 965 000,00
UAH з ПДВ
|
16 лютого 2023 09:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2024 16:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 січня 2024 14:00
|
ДУ №2 до договору 52.23-48.pdf | зміни до договору |
01 січня 2024 13:57
|
Електронний підпис | укладений |
23 лютого 2023 15:56
|
52.23-48.pdf | укладений |
23 лютого 2023 15:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 52.23-48 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |