Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання будівельних робіт за об'єктом: «Реконструкція інженерних вводів житлових будинків комунальної форми власності, житлово-будівельних кооперативів та об’єднань співвласників багатоквартирних будинків із встановленням вузлів комерційного обліку теплової енергії разом з програмно-апаратною частиною диспетчеризації по Малиновського Маршала вул., 32 Оболонський район міста Києва»
Очікувана вартість
101 762,02 UAH
UA-2023-01-30-017249-a dd7128a7318c41d59b28c7e2eb7d803a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кольц Аліна Сергіївна

0442076176 KOLTS.AS@KTE.KMDA.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 40538421
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, 01001, місто Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5
Контактна особа: Кольц Аліна Сергіївна
0442076176
KOLTS.AS@KTE.KMDA.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 січня 2023 17:43
Звернення за роз’ясненнями: до 03 лютого 2023 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 лютого 2023 13:00
Очікувана вартість: 101 762,02 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 017,62 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: 4.6. Забезпечення виконання Договору Підрядником: 4.6.1. Для забезпечення належного виконання Підрядником всіх умов цього Договору Підрядником Замовнику надано забезпечення виконання умов Договору у вигляді безвідсоткового депозиту (перерахування Підрядником грошових коштів на рахунок КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» (код ЄДРПОУ – 40538421) IBAN: UA253057490000026002000000863, відкритий в АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО» у місті Києві). 4.6.2. Розмір (сума) забезпечення виконання Договору становить 1% від загальної ціни Договору, що складає _____ грн (сума прописом), та діятиме до повного, належного та своєчасного виконання Підрядником всіх умов та зобов’язань за цим Договором. 4.6.3. За порушення Підрядником будь-якої умови цього Договору Замовник має право в односторонньому порядку стягнути на свою користь в повному обсязі розмір наданого забезпечення виконання умов Договору, повідомивши про це Підрядника в письмовій формі із зазначенням допущеного ним порушення умов цього Договору. Стягнення Замовником забезпечення виконання умов Договору не звільняє Підрядника від сплати штрафних санкцій, передбачених Договором, а також від належного виконання Підрядником всіх умов цього Договору. 4.6.4. Замовник повертає забезпечення виконання умов Договору згідно з умовами, зазначеними у Договорі, не пізніше ніж упродовж п’яти банківських днів з дати настання зазначених обставин: - повного, належного та своєчасного виконання Підрядником всіх умов цього Договору; - визнання судом результатів відповідної процедури закупівлі та Договору недійсними (у разі набрання законної сили відповідним судовим рішенням); - розірвання Договору (за умови відсутності невиконання та неналежного, несвоєчасного, неповного виконання Підрядником будь-якої умови Договору); - закінчення строку (терміну) дії Договору раніше настання передбаченої пунктом 10.1. відкладальної обставини.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначено у файлах: "ВИМОГИ до предмета закупівлі (технічні)» та "ВИМОГИ до предмета закупівлі (інші)»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання будівельних робіт за об'єктом: «Реконструкція інженерних вводів житлових будинків комунальної форми власності, житлово-будівельних кооперативів та об’єднань співвласників багатоквартирних будинків із встановленням вузлів комерційного обліку теплової енергії разом з програмно-апаратною частиною диспетчеризації по Малиновського Маршала вул., 32 Оболонський район міста Києва»
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2023
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник перераховує Підряднику попередню оплату (аванс) у розмірі не більше 50% від загальної ціни цього Договору, що становить ____________грн (______________гривень ___ коп.) без ПДВ, крім того, ПДВ 20% - _______________грн (______________гривень ___ коп.), всього з урахуванням ПДВ становить _______________грн (______________гривень ___ коп.), упродовж 10-ти банківських днів з дати направлення Замовником Підряднику повідомлення про початок виконання робіт. Аванс 10 Банківські 50
Виконання робіт Розрахунки за фактично та якісно виконані за Договором роботи проводяться Замовником упродовж 45 (сорока п’яти) банківських днів з дати підписання обома Сторонами відповідних Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3), з урахуванням сплачених відповідно до пп. 4.2.1. п. 4.2. грошових коштів. Пiсляоплата 45 Банківські 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
4.6. Забезпечення виконання Договору Підрядником: 4.6.1. Для забезпечення належного виконання Підрядником всіх умов цього Договору Підрядником Замовнику надано забезпечення виконання умов Договору у вигляді безвідсоткового депозиту (перерахування Підрядником грошових коштів на рахунок КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» (код ЄДРПОУ – 40538421) IBAN: UA253057490000026002000000863, відкритий в АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО» у місті Києві). 4.6.2. Розмір (сума) забезпечення виконання Договору становить 1% від загальної ціни Договору, що складає _____ грн (сума прописом), та діятиме до повного, належного та своєчасного виконання Підрядником всіх умов та зобов’язань за цим Договором. 4.6.3. За порушення Підрядником будь-якої умови цього Договору Замовник має право в односторонньому порядку стягнути на свою користь в повному обсязі розмір наданого забезпечення виконання умов Договору, повідомивши про це Підрядника в письмовій формі із зазначенням допущеного ним порушення умов цього Договору. Стягнення Замовником забезпечення виконання умов Договору не звільняє Підрядника від сплати штрафних санкцій, передбачених Договором, а також від належного виконання Підрядником всіх умов цього Договору. 4.6.4. Замовник повертає забезпечення виконання умов Договору згідно з умовами, зазначеними у Договорі, не пізніше ніж упродовж п’яти банківських днів з дати настання зазначених обставин: - повного, належного та своєчасного виконання Підрядником всіх умов цього Договору; - визнання судом результатів відповідної процедури закупівлі та Договору недійсними (у разі набрання законної сили відповідним судовим рішенням); - розірвання Договору (за умови відсутності невиконання та неналежного, несвоєчасного, неповного виконання Підрядником будь-якої умови Договору); - закінчення строку (терміну) дії Договору раніше настання передбаченої пунктом 10.1. відкладальної обставини.
30 січня 2023 17:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 січня 2023 17:43
Dodatok_4_do_vimog_(nulova_model) (2).imd
30 січня 2023 17:43
ВИМОГИ до предмета закупівлі (інші).docx
30 січня 2023 17:43
Проєкт договору.docx
30 січня 2023 17:43
ВИМОГИ до предмета закупівлі (технічні).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 лютого 2023 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПП Аква Україна 99 763,91
UAH з ПДВ
99 763,91
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

23 лютого 2023 12:43
ПД_ЗВД_М32
06 лютого 2023 14:40
Електронний підпис
06 лютого 2023 14:39
АУ_Пропозиція_М32_ч1.rar
06 лютого 2023 14:39
АУ_Пропозиція_М32_ч2.rar
06 лютого 2023 14:39
АУ_Пропозиція_М32_ч3.rar
06 лютого 2023 14:39
АУ_Пропозиція_М32_ч4.rar
06 лютого 2023 14:39
АУ_Пропозиція_М32_ч5.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Аква Україна

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Аква Україна
#31305690
Переможець 99 763,91
UAH з ПДВ
14 лютого 2023 13:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 лютого 2023 13:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Аква Україна
#31305690
99 763,91
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 грудня 2023 20:14
Електронний підпис зміни до договору
18 жовтня 2023 15:33
ДУ №2 до договору №1791-ЕЗ-23.pdf зміни до договору
18 жовтня 2023 15:32
Електронний підпис зміни до договору
01 серпня 2023 17:17
ДУ №1.pdf зміни до договору
01 серпня 2023 17:17
Електронний підпис укладений
28 лютого 2023 14:53
1791-ЕЗ-23 від 28.02.2023_Мал.32.pdf укладений
28 лютого 2023 14:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
01 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись частиною першою статті 651 Цивільного кодексу України
Номер договору про закупівлю: 1791/ЕЗ-23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
18 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись частиною першою статті 651 Цивільного кодексу України
Номер договору про закупівлю: 1791/ЕЗ-23
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 лютого 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 99 114,11
UAH (в тому числі ПДВ 16 519,02 UAH)