Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картопля столова
Очікувана вартість
72 000,00 UAH
UA-2023-01-30-016923-a d84668d13ea44dca9ac2c1dc3f935065
Запит (ціни) пропозицій    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мануліна Наталія

+380412406015 kycma_1969@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 30 січня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ГЛИБОЧИЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 42086703
Місцезнаходження: 12403, Україна , Житомирська обл., Житомирський район, село Глибочиця , вулиця Михайла Грушевського, будинок 2
Контактна особа: Мануліна Наталія
+380412406015
kycma_1969@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


Картопля столова, пізня, придатна для машинної чистки, товарна (55-80мм). Картопля врожаю 2022 року. мови оплати (порядок розрахунків): Покупець зобов'язаний здійснити оплату за кожну партію отриманого за цим Договором Товару в гривнях шляхом перерахування безготівкових коштів на банківський рахунок Постачальника. Строк оплати – на протязі 30 (тридцяти) календарних днів від дня поставки Товару.
1.Постачання здійснюється спеціальним автотранспортом відповідно заявок Замовника. Постачання 2 рази на тиждень в робочі дні з 08. 00 год до 16. 00 год.
2. Автотранспорт повинен мати: санітарний (-ні) паспорт (-и)*, де зазначено, що даний автотранспорт може перевозити продукти харчування. Довідку про проходження санітарної обробки, яка оновлюється кожні десять днів.
3. Водій автотранспорту, а також особи, що супроводжують продукти, повинні мати медичні книжки та виконувати вантажно-розвантажувальні роботи.
4. Продукти харчування постачаються за наявності супровідних документів, що підтверджують їх походження, безпечність та якість; відповідність державним стандартам. Продукти харчування повинні мати маркування у відповідності до вимог законодавства України (фасовані - на одиниці пакування; не фасовані - на транспортній тарі). Маркування забезпечується на підставі вимог Технічного регламенту щодо маркування продуктів харчування та ДСТУ 4518. До постачання допускається продукція, строк придатності до споживання якої сплинув не більше ніж на 80%.
5. Постачальник продукції повинен дотримуватись періодичності контролю за мікробіологічними та іншими показниками, встановленої Методичними рекомендаціями щодо періодичності контролю продовольчої сировини та харчових продуктів, затвердженими Міністерством охорони здоров'я України МР 4.4.4-108-2004, про що постійно інформувати покупця .
6. Продукція поставляються згідно заявок наданих Замовником.
7. Без наявності супровідних документів щодо якості та безпеки продукція не приймається.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8000 кілограм
Картопля столова, пізня, придатна для машинної чистки, товарна (55-80мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12403, Україна, Житомирська область, за адресами підпорядкованих Замовнику закладів , за адресами підпорядкованих Замовнику закладів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Тендерна документація

Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні характеристики предмета закупівлі
Призначення столова
За сезонністю врожаю пізня
Відповідність ДСТУ 4506:2005 так
Розмір (поперечний розріз) товарна (55-80мм)
Придатність для машинної чистки так

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 лютого 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Специфікація пропозиції Документи
ФОП "КРАВЧУК ІГОР МИХАЙЛОВИЧ" 62 160,00
UAH з ПДВ
62 160,00
UAH з ПДВ
Специфікація Документи
ФОП Матвейчук Т.А. 69 600,00
UAH з ПДВ
69 600,00
UAH з ПДВ
Специфікація Документи

Публічні документи

31 січня 2023 18:24
Електронний підпис
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні характеристики предмета закупівлі
Призначення столова
Технічні характеристики предмета закупівлі
За сезонністю врожаю пізня
Технічні характеристики предмета закупівлі
Відповідність ДСТУ 4506:2005 так
Технічні характеристики предмета закупівлі
Розмір (поперечний розріз) товарна (55-80мм)
Технічні характеристики предмета закупівлі
Придатність для машинної чистки так

Публічні документи

31 січня 2023 15:01
Електронний підпис
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні характеристики предмета закупівлі
Призначення столова
Технічні характеристики предмета закупівлі
За сезонністю врожаю пізня
Технічні характеристики предмета закупівлі
Відповідність ДСТУ 4506:2005 так
Технічні характеристики предмета закупівлі
Розмір (поперечний розріз) товарна (55-80мм)
Технічні характеристики предмета закупівлі
Придатність для машинної чистки так

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КРАВЧУК ІГОР МИХАЙЛОВИЧ"
#2498119871
Переможець 62 160,00
UAH з ПДВ
02 лютого 2023 01:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 лютого 2023 01:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КРАВЧУК ІГОР МИХАЙЛОВИЧ"
#2498119871
62 160,00
UAH з ПДВ
Немає

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2024 16:26
Електронний підпис укладений
10 лютого 2023 10:17
договір 34 09 02 23.pdf укладений
09 лютого 2023 12:46

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Картопля столова, пізня, придатна для машинної чистки, товарна (55-80мм) 8000 кілограм 7,77
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 лютого 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 62 160,00
UAH