Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Лозівське територіальне медичне об'єднання " Лозівської міської ради Харківської області |
Код ЄДРПОУ: | 40199749 |
Місцезнаходження: | 64604, Україна , Харківська обл., місто Лозова, Машинобудівників 29 |
Контактна особа: |
КУПЛИВАЦЬКА ВІКТОРІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА +380574523526 buhlozcrl@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 січня 2023 16:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 лютого 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 197 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 985,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за поставлений товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Учасника протягом 15-ти (п’ятнадцять) банківських днів з дати поставки товару на підставі видаткової накладної. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 січня 2023 16:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 січня 2023 16:30 |
Додаток 6 лист-згода.docx | |
30 січня 2023 16:30 |
Додаток 5 кваліфікаційні критерії.docx | |
30 січня 2023 16:30 |
Додаток 4 відомості про учасника.docx | |
30 січня 2023 16:30 |
Додаток 3 технічна специфікація.doc | |
30 січня 2023 16:30 |
Додаток 2 проєкт договору.docx | |
30 січня 2023 16:30 |
Додаток 1 Тендерная пропозиция.docx | |
30 січня 2023 16:30 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-04-000095 ● ce48046841764057a4d868048e20f46e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 квітня 2023 17:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.04.2023 № 94
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 03.04.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 04.04.2023 № 94
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
4 UA-2023-01-30-015766-a 30.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-05 22:04:33
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі Фармацевтична продукція (Показник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – ДК 021:2015 - 33600000-6 Фармацевтична продукція (Декасан, розчин 0,2 мг/мл по 200 мл у пляшках скляних (МНН - Decamethoxine); Сорбілакт, розчин для інфузій по 200 мл у пляшках скляних (МНН - Electrolytes in combination with other drugs); Лонгокаїн Хеві розчин для ін’єкцій 5,0 мг/мл по 5 мл у флаконі №5 у картонній пачці (МНН - Bupivacaine); Новокаїн, розчин для ін'єкцій 5 мг/мл по 200 мл у пляшках скляних (МНН – Procaine); Реосорбілакт, розчин для інфузій по 200 мл у пляшках скляних (МНН - Electrolytes in combination with other drugs); КСАВРОН, розчин для ін`єкцій, 1,5 мг/мл по 20 мл в ампулах №10 у картонній пачці (МНН - Edaravone); Кислота амінокапронова, розчин для інфузій 50 мг/мл по 100 мл у пляшках скляних (МНН - Aminocaproic acid); Ксилат, розчин для інфузій по 200 мл у пляшках скляних (МНН - Electrolytes in combination with other drugs); Реополіглюкін розчин для інфузій по 200 мл у пляшках скляних (МНН - Dextran); Гекодез, розчин для інфузій, 60 мг/мл по 200 мл у пляшках скляних (МНН – Hydroxyethylstarch); Тіворель, розчин для інфузій по 100 мл у пляшках скляних (МНН - Comb drug); Севофлуран, рідина для інгаляцій 100 %, 250 мл (МНН - Sevoflurane); КВАНАДЕКС, концентрат для розчину для інфузій, 100 мкг/мл, по 2 мл у ампулах №5 у картонній пачці (МНН - Dexmedetomidine); Тівортін розчин для інфузій 42 мг/мл по 100 мл (МНН - Arginine hydrochloride)) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-01-30-015766-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Чому в порушення пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі № 1082 в оголошенні про проведення відкритих торгів Замовником не вказано код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі, оскільки предметом (товаром) закупівлі є фармацевтична продукція (декасан, сорбілакт, лонгокаїн хеві, новокаїн, реосорбілакт, ксаврон, кислота амінокапронова, ксилат, реополіглюкін, гекодез, тіворель, севофлуран, кванадекс, тівортін).
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-07 09:22:52
Пояснення щодо запиту
Комунальне некомерційне підприємство «Лозівське територіальне медичне об’єднання» Лозівської міської ради Харківської області (надалі по тексу – Замовник) детально розглянуло Ваш запит від 05.04.2023 року, керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (надалі – Закон), з урахуванням особливостей визначених Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022р., повідомляє наступне.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлені Законом.
Процедура закупівлі здійснена з дотриманням та у відповідності до ст.5 Закону, якою визначено принципи здійснення державних закупівель, а саме добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Також, зазначаємо, що публічна закупівля (індикатор UA-2023-01-30-015766-a) здійсненна у відповідності до ст.4 Закону, а саме у відповідності до затвердженого плану закупівлі.
Відповідно до ч. 1 ст. 4 Закону планування закупівель здійснювалось на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт та послуг. Формування річного плану закупівель, в свою чергу, здійснювалось на підставі річної потреби Замовника.
При плануванні закупівель, Замовник орієнтувався на обсяг закупівель, здійснених у попередньому році з урахуванням витрат, затверджених кошторисом/фінансовим планом на 2023 рік.
Для визначення предмету закупівлі Замовник керувався вимогами Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженим наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 (далі – Порядок 708). Так, відповідно до п. 3 розділу І Порядку, предмет закупівлі товарів і послуг визначався Замовником згідно з пунктами 21 і 34 ч. 1 ст. 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, а лікарські засоби, згідно п.2 Розділу ІІ – за показником третьої цифри із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (МНН).
Також, при визначені предмета закупівлі Замовник керувався рекомендаціями викладеними у узагальнюючому роз’яснені Мінекономіки від 03.09.2020 № 3304-04/53972-06 «Щодо визначення предмета закупівлі та розміщення інформації в електронній системі закупівель».
Так, роз’ясненнями Мінекономіки від 03.09.2020 № 3304-04/53972-06, визначено: «….Предмет закупівлі з лікарських засобів визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника. Також замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за міжнародною непатентованою назвою (далі — МНН) лікарського засобу, формою випуску, дозуванням, обсягом та/або місцем поставки лікарських засобів.
Водночас під час розміщення інформації, крім полів, визначених пунктом 12 Порядку № 1082, у випадках, зазначених у цьому пункті, додатково в окремих полях заповнюється інформація щодо міжнародної непатентованої назви лікарського засобу, у разі визначення предмета закупівлі — «лікарський засіб». Якщо предмет закупівлі містить два та більше лікарських засобів, замовником зазначається МНН кожного лікарського засобу.
Тому, у разі закупівлі лікарських засобів без поділу на лоти замовник визначає предмет закупівлі за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням МНН під час розміщення інформації в ЕСЗ.»
Виходячи із вищевикладеного, Замовником у чіткій відповідності до чинного законодавства та узагальнюючих роз’яснень Мінекономіки від 03.09.2020 № 3304-04/53972-06 «Щодо визначення предмета закупівлі та розміщення інформації в електронній системі закупівель», з урахуванням тієї обставини, що закупівля відбувалась без поділу на лоти, а єдиною номенклатурою з 14 позицій, в дужках навпроти кожного лікарського засобу зазначалось МНН, а відтак в загальній назві закупівлі зазначили узагальнюючий код згідно Єдиного закупівельного словника, що в повній мірі відповідає приписам законодавства.
Більше того, звертаємо Вашу увагу, що в складі тендерної пропозиції Замовника, а саме в Додатку №3 «Технічна специфікація» для всіх потенційних Учасників закупівлі зазначено навпроти кожної товарної позиції, яка є предметом закупівлі, визначено код товару згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі за таким товаром.
Відтак, у зв’язку із закупівлею великої кількості товарних позиції одним лотом, Замовником визначено узагальнений код згідно Єдиного закупівельного словника - ДК 021:2015 - 33600000-6 Фармацевтична продукція, із зазначенням міжнародної непатентованої назви лікарського засобу, що в свою чергу найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі, а тому опублікований з дотриманням положень п.12-14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (затв. Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року N 1082).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Розглянувши висновок по мониторингу (індикатор UA-2023-01-30-015766-a) від ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, який був опублікований 18.04.2023 об 17:17. Згідно висковку є порушеня по п. 19 Постанови № 1178. Уповноважена особа Комунального некомерційного підприємства «Лозівське територіальне медичне об’єднання» Лозівської міської ради Харківської області, зобов'язуется в побальшому привести тендерну документацію до Постанови 1178.
2023-04-25 08:28:37
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель ((в частині повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торів))
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К." |
1 195 004,63
UAH з ПДВ
|
1 195 004,63
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К." #21633086 |
Переможець |
1 195 004,63
UAH з ПДВ
|
09 лютого 2023 14:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 грудня 2023 10:39
|
Електронний підпис | укладений |
25 грудня 2023 10:36
|
Додаткова угода 6 до дог.57_23.pdf | зміни до договору |
25 грудня 2023 10:35
|
Електронний підпис | укладений |
05 жовтня 2023 09:54
|
Додаткова угода 5.pdf | зміни до договору |
05 жовтня 2023 09:52
|
Електронний підпис | укладений |
02 червня 2023 08:16
|
Додаткова угода 4.pdf | зміни до договору |
02 червня 2023 08:14
|
Електронний підпис | укладений |
24 квітня 2023 11:51
|
Додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
24 квітня 2023 11:50
|
Електронний підпис | укладений |
18 квітня 2023 10:48
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
18 квітня 2023 10:47
|
Електронний підпис | укладений |
12 квітня 2023 11:14
|
Додаткова угода _1.pdf | зміни до договору |
12 квітня 2023 11:01
|
Електронний підпис | укладений |
16 лютого 2023 08:07
|
Договір № 57/23-БТ/ХК | укладений |
16 лютого 2023 08:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 57/23-БТ/ХК |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 57/23-БТ/ХК |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 24 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 57/23-БТ/ХК |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 57/23-БТ/ХК |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 57/23-БТ/ХК |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | згідно пп.1 п.19 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 року |
Номер договору про закупівлю: | 57/23-БТ/ХК |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |