Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Залізнична районна адміністрація Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04056084 |
Місцезнаходження: | 79022, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Виговського, будинок 34 |
Контактна особа: |
Яремович Ірина Євгенівна 0322546805 zagorg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 січня 2023 16:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 лютого 2023 14:00 |
Очікувана вартість: | 7 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 38 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та обсяги наведено у технічному завданні/технічній специфікації (додаток 3 до тендерної документації)
Україна, область Львівська, м. Львів, вул. І .Виговського,34, 79022;
ЄДРПОУ 04056084;
Категорія Замовника: Відповідно до п.1 ч.4 ст.2 категорія замовника «органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої цієї статті (органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад);
Джерело фінансування закупівлі: кошти міського бюджету м.Львова.
Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції - вказано у тендерній документації
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та обсяги наведено у технічному завданні/технічній специфікації (додаток 3 до тендерної документації)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | кошти місцевого бюджету | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 лютого 2023 13:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 лютого 2023 13:06 |
протокол_зміни_поточний_ремонт_доріг_02_02_2023.pdf | |
02 лютого 2023 13:05 |
окремий_фвйл.docx | |
02 лютого 2023 13:05 |
Тендерна_документація._зі_змінамиdocx.docx | |
30 січня 2023 16:11 |
Додаток_4_тендерна_пропозиція.docx | |
30 січня 2023 16:11 |
Додатки_1_2__ docx.docx | |
30 січня 2023 16:10 |
проєкт_договору (10).docx | |
30 січня 2023 16:09 |
Додаток_3_ТЗ.docx |
02 лютого 2023 13:09 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 лютого 2023 13:06 |
протокол_зміни_поточний_ремонт_доріг_02_02_2023.pdf
|
|||
02 лютого 2023 13:05 |
окремий_фвйл.docx
|
|||
02 лютого 2023 13:05 |
Тендерна_документація._зі_змінамиdocx.docx
|
|||
30 січня 2023 16:11 |
Додаток_4_тендерна_пропозиція.docx
|
|||
30 січня 2023 16:11 |
Додатки_1_2__ docx.docx
|
|||
30 січня 2023 16:10 |
проєкт_договору (10).docx
|
|||
30 січня 2023 16:09 |
Додаток_3_ТЗ.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-06-000069 ● 9a35eb288e494b6aa8706a66f69680ec
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 червня 2023 16:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
06.06.2023 №53-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 21 квітня 2023 року №003100-18/4590-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 06.06.2023 №53-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7. UA-2023-01-30-015080-a 30.01.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-08 14:54:26
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного ремонту вулично – шляхової мережі Залізничного району Львівської об’єднаної територіальної громади (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-30-015080-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-09 15:40:20
Про надання обгрунтування відповідно до постанови КМУ від 16.12.2020 №1266
Обгрунтування Залізничної районної адміністрації Львівської міської ради для опублікування на веб-сайті Львівської міської ради відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1266.
На виконання постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» у зв’язку із необхідністю проведення закупівлі послуг з поточного ремонту вулично – шляхової мережі Залізничного району Львівської об’єднаної територіальної громади, код 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь; за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» для потреб Залізничної районної адміністрації Львівської міської ради забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті.
Предмет закупівлі: Послуги з поточного ремонту вулично – шляхової мережі Залізничного району Львівської об’єднаної територіальної громади;
Код 45230000-8) Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь;
за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» ГБН Г.1-218-182:2011«Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт»; (Утримання вулично-шляхової мережі) (оголошення № UA-2023-01-30-015080-a).
Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі – відповідно до бюджетних запитів районної адміністрації на 2023р.
Очікувана вартість предмета закупівлі розраховується Замовником з урахуванням орієнтовних потреб надання послуг з поточного ремонту вулично – шляхової мережі Залізничного району Львівської об’єднаної територіальної громади, згідно з бюджетними запитами та з врахуванням орієнтовної вартості послуг.
Загальна очікувана вартість закупівлі формується з бюджетних запитів, що є документом, підготовленим головним розпорядником бюджетних коштів, що містить пропозиції з відповідним обґрунтуванням щодо обсягу бюджетних коштів, необхідних для виконання покладених на нього функцій на середньостроковий період, на підставі відповідних граничних показників видатків бюджету та надання кредитів з бюджету
1. Обгрунтування розміру бюджетного призначення – відповідно до ухвали Львівської міської ради від 06 грудня 2022 року №2583 «Про бюджет Львівської міської територіальної громади на 2023 рік».
2. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі - Обгрунтування технічних якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі -відповідно до розділу 8 «Ремонт дорожніх одягів «Технічних правил ремонту і утримання міських вулиць і доріг».
Технічні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведено у додатку 3 до тендерної документації щодо закупівлі згаданих послуг.
Визначення ціни пропозиції, розрахунок договірної ціни і кошторисної документації необхідно здійснювати відповідно до наказу Мінрегіону від 01.11.2021 №281 (кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва») із урахуванням змін та доповнень та з урахуванням розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням коштів міського бюджету м. Львова, встановленого рішенням виконавчого комітету Львівської міської ради, чинним на момент проведення торгів кошторисна заробітна плата, згідно рішення виконавчого комітету Львівської міської ради від 04.01.2019 № 7, становить 14 800,0 грн., що відповідає середньому розряду складності робіт у будівництві 3,8 при виконанні робіт у звичайних умовах.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: Послуги з поточного ремонту вулично – шляхової мережі Залізничного району Львівської об’єднаної територіальної громади;
Код 45230000-8) Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь;
за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» ГБН Г.1-218-182:2011«Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт»; (Утримання вулично-шляхової мережі) (оголошення № UA-2023-01-30-015080-a) наведено у додатку 3 до Тендерної документації.
Період надання послуг Очікувана вартість предмета закупівлі, грн.
У 2023р, до 31.12.2023 7 700 000
Кошти для проведення закупівлі даних послуг передбачено по КПКВК МБ «Загальний фонд».
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 червня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 лютого 2023 14:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Львівське комунальне підприємство "Шляхово-ремонтне підприємство Залізничного району" |
6 893 616,00
UAH з ПДВ
|
6 893 616,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Львівське комунальне підприємство "Шляхово-ремонтне підприємство Залізничного району" #03348962 |
Переможець |
6 893 616,00
UAH з ПДВ
|
10 лютого 2023 08:58
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 10 лютого 2023 08:58
Учасник | Пропозиція | Документи |
Львівське комунальне підприємство "Шляхово-ремонтне підприємство Залізничного району" #03348962 |
6 893 616,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2024 09:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 вересня 2023 12:43
|
280_2023.pdf | зміни до договору |
28 вересня 2023 12:42
|
Електронний підпис | укладений |
20 лютого 2023 10:01
|
КОШТОРИС_РЕМОНТ_ДОРІГ_20_02_2023.pdf | укладений |
20 лютого 2023 09:59
|
договір_поточний_ремонт_доріг_20_02_2023.pdf | укладений |
20 лютого 2023 09:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення ціни Договору на 41413.20 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 33 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 280 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |