Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 65110000-7 Розподіл води (послуги з централізованого водопостачання) Дана закупівля здійснюється відповідно до пп. 5 (3) п. 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), за предметом послуги з централізованого водопостачання згідно ДК 021:2015 65110000-7 Розподіл води. Положеннями Особливостей передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником, тобто замовник застосовує виняток за Особливостями і укладає прямий договір. Враховуючи те, що виконавцем Закупівлі є лише певний суб’єкт господарювання ,а саме КП «Тернопільводоканал», що визначено відповідним документом — Витяг зі Зведеного переліку суб`єктів природних монополій станом на 31.12.2022р. (додається), застосовується вищевказане виключення.
Очікувана вартість
263 700,00 UAH
UA-2023-01-30-011760-a 2e6536d1e38e477099c2a4782c540e11
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любов Лабек

+380965633017 l.labek.rgc@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 30 січня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Тернопільський обласний клінічний онкологічний диспансер" Тернопільської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02001274
Місцезнаходження: 46023, Україна , Тернопільська обл., м. Тернопіль, вул. Романа Купчинського, 8
Контактна особа: Любов Лабек
+380965633017
l.labek.rgc@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:65110000-7: Розподіл води


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 послуга
Послуги з централізованого водопостачання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46023, Україна, Тернопільська область, м. Тернопіль, вул. Романа Купчинського, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 65110000-7 — Розподіл води

Тендерна документація

30 січня 2023 14:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 січня 2023 14:44
ОБГРУНТУВАННЯ.docx
30 січня 2023 14:44
Витяг зі зведеного переліку суб`єктів природних монополій..pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕРНОПІЛЬВОДОКАНАЛ"
#03353845
Переможець 263 700,00
UAH з ПДВ
30 січня 2023 14:48

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 січня 2024 17:08
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2023 12:00
Дод.угода №2 до Договору №476 1.PDF зміни до договору
26 грудня 2023 11:47
Електронний підпис зміни до договору
30 січня 2023 14:57
Додаткова угода № 1 до договору № 476.1 від 30.01.2023р..pdf зміни до договору
30 січня 2023 14:55
Договір № 476.1 від 30.01.2023р..pdf укладений
30 січня 2023 14:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
30 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди про наступне:3агальна вартість договору 263700.00 грн. Сума : 260200.00грн. із рахунків: р/р UА148201720344310005000046686 в ДКСУ м.Київ;р/р UА128201720344370005095046686 в ДКСУ м.Київ. Сума: 3500.00грн. із рахунку:р/р UА133052990000026005003302941 в АТ КБ «Приватбанк»
Номер договору про закупівлю: 476/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились зменшити ціну Договору на 38505.74 грн. (тридцять вісім тисяч п'ятсот три грн. 74 коп.) Пкнкт 1.1 договору викласти в наступній редакції: -Загальна сума Договору на 2023-й рік становить: 225196. грн. 26 коп. (двісті двадцять п'ять тисяч сто дев'яносто шість грн. 26 коп.)
Номер договору про закупівлю: 476/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 225 196,26
UAH (в тому числі ПДВ 37 532,71 UAH)