Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виправлення технічної помилки в закупівлі Код ДК 021:2015:34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби (Автовишка АТ-70) (UA-2022-12-02-012707-a)
Очікувана вартість
17 950 000,00 UAH
UA-2023-01-27-013787-a 4fc63bc97b684184a3f698c6142c1420
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Криштоф Віта Вікторівна

+380472641036 kp.chets@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 січня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Черкасиелектротранс" Черкаської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03328675
Вебсайт: http://chets.chmr.gov.ua
Місцезнаходження: 18036, Україна , Черкаська обл., Черкаси, пр-кт Хіміків, буд. 82
Контактна особа: Криштоф Віта Вікторівна
+380472641036
kp.chets@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби


При оприлюдненні в електронній системі закупівель через авторизований електронний майданчик звіту про виконання договору про закупівлю, укладеного за процедурою відкриті торги (з особливостями), за предметом Код ДК 021:2015:34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби (Автовишка АТ-70) (UA-2022-12-02-012707-a) було допущено технічну, механічну помилку, а саме оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю без фактичної калькуляції собівартості товару. Постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861 “Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва” затверджено Порядок підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів. Порядком підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів установлено, що учасник, з яким укладено договір про закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, одночасно з передачею товару надає замовнику підготовлену виробником товару фактичну калькуляцію собівартості такого товару, що оприлюднюється замовником в електронній системі закупівель разом із звітом про виконання договору про закупівлю. Відповідно до пункту 6 та пункту 11 частини першої статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» наказом Мінекономрозвитку від 11 червня 2020 року № 1082 затверджено Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі (далі - Порядок), що визначає процедуру розміщення інформації про публічні закупівлі, яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель (далі - система). Згідно з пунктом 3 Порядку розміщення інформації в системі здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів в системі та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника. Оприлюдненням/розміщенням інформації вважається її наявність в системі в інтерактивному режимі реального часу (пункт 10 Порядку). При цьому Порядок не містить механізму виправлення технічних (механічних) помилок, допущених замовником при заповненні форм документів та підгружанні документів у сфері публічних закупівель. Ураховуючи зазначене та виходячи зі змісту ст. 11 Закону, після оприлюднення відповідної інформації уповноважена особа може прийняти рішення про виправлення таких помилок, шляхом оформлення відповідного протоколу, який підписується уповноваженою особою. Враховуючи вищевикладене, у відповідності до Закону та Особливостей, та у зв’язку з тим, що технічно неможлива зворотна дія «Звіт про виконання договору» після накладення КЕП, та у зв’язку з неможливістю через кабінет замовника оприлюднити будь яку інформацію пов’язану із внесенням змін до закритого договору, протоколом від 27.01.2023 № 1-1, ВИРІШИЛА: 1. Протягом одного дня з дня ухвалення цього рішення оприлюднити через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом, Законом то Особливостями, повідомлення про виправлення допущеної технічної помилки шляхом оприлюднення звіту про укладений Договір та розмістити в електронній системі «ProZorro» даний протокол, договір про закупівлю, всі додатки до нього та звіт про виконання договору разом із фактичною калькуляцією собівартості товару.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 одиниця
Автовишка АТ-70
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18036, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, проспект Хіміків, 82
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 грудня 2022
ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Місцевий бюджет. Замовник зобов'язується оплатити Постачальнику загальну вартість товару протягом 15 банківських днів з моменту підписання Сторонами двостороннього Акту приймання-передачі, та отримання всіх супровідних документів на товар. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

27 січня 2023 15:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 січня 2023 15:03
Протокол про технічну помилку.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Спец-Ком-Сервіс"
#36449624
Переможець 17 950 000,00
UAH з ПДВ
27 січня 2023 15:08

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2023 15:48
Калькуляція собівартості.pdf укладений
27 січня 2023 15:46
Електронний підпис укладений
27 січня 2023 15:41
ДУ 2 до договору автовишка.pdf зміни до договору
27 січня 2023 15:40
Електронний підпис укладений
27 січня 2023 15:36
ДУ 1 до договору автовишка.pdf зміни до договору
27 січня 2023 15:35
Договір вишка.pdf укладений
27 січня 2023 15:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони керуючись п. 13.2 Договору поставки товару № 06-257/1912 від 19.12.2022 (далі - Договір), п. 3 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» і підпунктом 3 пункту 19 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» уклали цю Додаткову угоду до Договору про наступне: Викласти Додаток № 1 до Договору (Специфікація) в наступній редакції: (додається).
Номер договору про закупівлю: 06-257/1912
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони на підставі листа Постачальника та керуючись підпунктом 4 пункту 13.2 Договору поставки товару № 06-257/1912 від 19.12.2022 (далі - Договір), відповідно до п.1 ст. 651, 654 Цивільного Кодексу України, ст. 188 Господарського кодексу України, керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» і підпунктом 4 пункту 19 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» уклали цю Додаткову угоду (надалі іменується «Додаткова угода») до Договору про наступне: 1. Пункт 6.2. Договору викласти в наступній редакції: «6.2. Поставка Товару здійснюється протягом (п’яти) робочих днів з моменту подачі заявки Замовником по телефону або на електронну адресу Постачальника: v.hryshchenko@s-k-s.com.ua , але не пізніше 28.12.2022 року. Постачальник одночасно з передачею товару надає Замовнику підготовлену виробником товару фактичну калькуляцію собівартості такого товару, що оприлюднюється Замовником в електронній системі закупівель разом із звітом про виконання договору про закупівлю або сертифікат походження товару, якщо товар імпортний. » 2.Інші умови Договору залишаються незмінними і обов’язковими для виконання Сторонами.
Номер договору про закупівлю: 06-257/1912
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 грудня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 17 950 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 991 666,67 UAH)