Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт плацу Одеського державного університету внутрішніх справ за адресою: 65014, місто Одеса, провулок Сабанський, 4
Очікувана вартість
360 853,00 UAH
UA-2023-01-27-012922-a fcfa06873574406799dc3e5f9ee93591
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анастасія Сергіївна Матвієнко

+380487365012 oduvs.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Одеський державний університет внутрішніх справ
Код ЄДРПОУ: 08571570
Вебсайт: https://oduvs.edu.ua/
Місцезнаходження: 65014, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Успенська, 1
Контактна особа: Анастасія Сергіївна Матвієнко
+380487365012
oduvs.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 січня 2023 14:41
Звернення за роз’ясненнями: до 02 лютого 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 лютого 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 лютого 2023 00:00
Очікувана вартість: 360 853,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 608,53 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт плацу Одеського державного університету внутрішніх справ за адресою: 65014, місто Одеса, провулок Сабанський, 4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65014, Україна, Одеська область, місто Одеса, провулок Сабанський, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2023
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 14:41
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 14:41
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 14:41
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 14:41
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 14:41
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 14:41
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 14:41
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 14:41
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 14:41
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 14:41
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 14:41
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 14:41
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 14:41
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 14:41
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 14:41
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 14:41
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 14:41
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 14:41
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 14:41
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 14:41
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 14:41
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 14:41
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 14:41
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 14:41
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 14:41
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 14:41

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Сертифікат
Дата подання: 30 січня 2023 11:18
Дата відповіді: 31 січня 2023 09:55
Добрий день. У тендерній документації зазначено, що учасник надає у складі тендерної пропозиції скановану копію оригіналу або копію чинного сертифікату системи управління якістю за стандартами ISO 9001:2015 та скановану копію оригіналу або копію чинного сертифікату на систему управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування ISO 37001:2018. Звертаємо увагу замовника, що ліцензія на проведення будівельних робіт видана і діє на території всієї України і підприємство здійснює свою діяльність дотримуючись ліцензійних вимог та вимог чинного законодавства. Даного сертифіката ISO учасник не отримував і законодавчий обовязок на його отримання відсутній. Надання його у складі Припозиції жодним чином не стосується предмета закупівлі, тому і вимога щодо його надання є неправомірною. Аналогічні вимоги були оскарженні в АМКУ. Шановний замовнику, вказана Вами вимога про ISO є незаконною, аргументуємо чому: по-перше, відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушую один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). По-друге, звісно, що будь-яке Товариство може отримати такий Сертифікат. Але ж розумієте, що учасники, не маючи такого зобов’язання на законодавчо закріпленому рівні, заздалегідь не можуть передбачити Ваше бажання щодо наявності такого сертифікату в учасників і заздалегідь його отримати. Також, Ви ж розумієте, що для отримання такого Сертифікату (як, в принципі, і будь-якого іншого) потрібно затратити і час, і грошові ресурси. І знову ж таки, отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників, тому вимога щодо наявності такого Сертифікату прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). По-третє, в нормі частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вказано, що інформація повинна бути «відповідно до законодавства». А наявність в учасника Сертифікату не передбачено і не закріплено на законодавчому рівні, отже, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Отже, на підставі вищевикладеного, розуміємо, що Сертифікат не може бути підтвердженням відповідності учасника в оголошеній Вами процедурі закупівлі. Так як, учасники будуть надавати Вам не продукцію, а саме послуги, то очевидною є необґрунтованість наявності Сертифіката в учасників, а звідси й необґрунтованість та незаконність вимоги, прописаної в Тендерній документації. Отже, враховуючи вищевикладене, вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації як таку, що немає обґрунтування та законних підстав.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до положень ч. 3 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Одним із доказів необхідного рівня якості послуг є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик товару та послуг загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому Замовник вимагає від Учасників надання:
1) Сертифікату системи управління якістю ISO 9001:2015, котрий підтверджує відповідність Замовника вимогам міжнародного стандарту ISO 9001:2015, діючого в Україні. Стандарт ISO 9001:2015 визначає вимоги до систем менеджменту якості у сфері будівельних та/або ремонтно-будівельних робіт, що підтверджується положенням Національного стандарту України ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT). Наявність у підприємства сертифікату на систему менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001:2015 свідчить про спроможність підприємства надавати послуги у відповідності з вимогами діючої нормативно - правової документації, та не містить жодних дискримінаційних елементів.
2) Сертифікату на систему управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування ISO 37001:2018. Мета стандарту ISO 37001:2018 – це формування етичних ділових відносин між учасниками ринку, викорінення корупції і підвищення відповідальність та довіри у сфері бізнесу, в роботі державних установ та громадських організації. Сертифікація ISO 37001:2018 демонструє потенційним клієнтам, що організація дбає про дотримання принципів етики в своїй діяльності та прагне до міжнародно визнаних практик боротьби з корупцією. Станом на сьогодні отримати сертифікат про відповідність вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» може будь-яка фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, що організувала свою діяльність у відповідності до цих стандартів.
Враховуючи вищевикладене, вимога щодо надання зазначених сертифікатів не є дискримінаційною умовою, а є прагненням Замовника отримати якісні послуги від Виконавця. Звертаючи увагу на те, що на сьогоднішній день більшість учасників, які прагнуть брати участь у процедурах закупівель мають сертифікати ISO, - це давно критерій, який не викликає в учасників питань.
З огляду на викладене повідомляємо про відсутність правових підстав для задоволення Вашої вимоги.
Акт огляду
Дата подання: 30 січня 2023 11:21
Дата відповіді: 31 січня 2023 09:55
Добрий день. У тендерній документації висунута вимога - акт обстеження об’єкту (тобто учасникам до подання тендерних пропозицій необхідно прибути на місце робіт та зробити обстеження об’єкту). Звертаємо увагу,що дана вимога є дискримінаційною та порушує права та законні інтереси учасників. Цією вимогою Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, адже тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. У зв’язку з чим, наявні ризики впливу Замовника на коло учасників процедури закупівлі. Адже, не підписавши акт огляду об’єкта або не узгодження з Учасником дати та часу виїзду на об’єкт, не виділення уповноважених осіб для здійснення відповідного огляду Замовник зможе штучно коригувати можливість учасників брати участь у закупівлі, адже без відповідного акту пропозиція Учасника буде відхилена Замовником. Що може потягнути за собою наявність корупційної складової у відносинах між Замовником та Учасниками. Отже, саме від Замовника залежить коло осіб, які вийдуть з тендерними пропозиціями, що суперечить таким принципам закупівлі як: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Також, ця вимога направлена саме на те, щоб Учасники понесли максимум збитків. Адже Учасникик мають з ще з не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції. Крім того, у випадку залучення учасників субпідрядних організацій, учасник має укладати договір з субпідрядними організаціями ще до подання пропозиції та визнання учасника переможцем та оплачувати простій робітників, адже огляд має робити кваліфікована особа, яка у подальшому буде фактично виконувати роботи. Вказані витрати є збитками учасника, що понесені ним, під час участі у тендері у зв’язку з порушенням прав учасника на рівне ставлення до всіх учасників закупівлі. Відповідно до ст. 147 ГК України збитки, завдані суб'єкту господарювання порушенням його майнових прав громадянами чи юридичними особами, а також органами державної влади чи органами місцевого самоврядування, відшкодовуються йому відповідно до закону. Звертаємо увагу, що наше підприємство знаходиться за межами м. Одеса та Одеської області, відповідно нами, як потенційними учасниками будуть понесені додаткові невиправдані збитки на здійснення огляду, що ставить нас та учасників що здійснють діяльність у м. Одеса та Одеській області у не рівне становище, що суперечить таким принципам закупівлі як: ; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність. Звертаємо увагу, що документація містить Технічне завдання до предмету закупівлі з вичерпним найменуванням робіт і витрат, відповідно жодної необхідності виїжджати на місце ремонту не має. Кваліфіковані учасники при наявності технічного завдання зможуть визначити можливість виконати роботи та вартість таких робіт. Крім того, якщо у учасника виникнуть питання щодо об’єкту, у нього є законодавчо визначена можливість задати замовнику через систему прозоро питання, вимогу, тощо. Відповідно система прозоро створена саме для того щоб всі учасники мали рівні можливості, в тому числі аби уникнути особистих зустрічей між учасниками та замовниками до проведення закупівлі. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: UA-2021-02-22-003442-a Рішення № 6298-р/пк-пз від 29.03.2021. Аналогічне рішення Колегії № 21047-р/пк-пз від 15.09.2021, оголошення № UA-2021-08-25-004585-a,. Аналогічною є позиція ДАСУ, відповідно за результатами моніторингу № UA-M-2021-09-08-000126, оголошення № UA-2021-08-02-001396-a встановлено, що встановлення у тендерній документації вимоги щодо огляду об’єкта до моменту подання пропозицій порушує принципи закупівель встановлені статтею 5 Закону, якими передбачена об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та запобігання корупційним діям і зловживанням». Аналогічний висновок містить і моніторинг № UA-M-2021-01-05-000024, оголошення: № UA-2020-11-16-006274-c. Суд повністю підтримує позицію АМКУ та ДАСУ, відповідно рішенням ГОСПОДАРСЬКОГО СУДУ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ по справі № 903/432/21 від 07 вересня 2021 року задоволено позовну заяву учасника закупівлі, пропозиція якого була відхилена у зв’язку з відсутністю у пропозиції акту огляду обєкту та визнано недійсними результати спрощеної закупівлі. Судом встановлено, що огляд об`єкту учасника з замовником до аукціону, порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту огляду, що надає можливість Уповноваженій особі замовника зловживати правом, а саме, за власним бажанням ставити чи відмовитись проставляти письмову відмітку на актах учасників. Відповідно до частини 2 статті 3 Закону замовники здійснюють спрощені закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель у порядку, передбаченому цим Законом. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій / пропозицій під час проведення процедури закупівлі / спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій / пропозицій (частина 1 статті 12 Закону). Крім того, факт відсутності учасника на об`єкті до аукціону, не має жодної підстави, визначеної частиною 13 статті 14 Закону, для відхилення його пропозиції. На підставі вище зазначеного, вимагаємо скасувати дану вимогу, або змінити формулювання на "Переможець торгів перед підписанням договору повинен оглянути об‘єкт, для підтвердження чого у складі пропозиції надається гарантійний лист, за підписом сторони учасника . Витрати на відвідування об’єкту несе Переможець із власних коштів. Питання про їх компенсацію (повернення) не може бути предметом оскарження."
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за звернення. За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо що, до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Сертифікат
Дата подання: 31 січня 2023 16:25
Дата відповіді: 01 лютого 2023 17:28
Шановний Замовник, доводимо до Вашого відома, що отримання сертифіката відповідності системи менеджменту якості в Україні законодавчо не є обов’язковою процедурою. Отримати міжнародний сертифікат якості ISO необхідно в тому випадку, якщо замовники для підтвердження якості та стабільності продукції вимагають наявність сертифіката системи управління якістю. У відповідності до принципу свободи господарювання (ст. 6 ГК України), принципу самостійного формування підприємцем програми діяльності (ст. 44 ГК України), у зв'язку з необов'язковістю сертифікації за стандартами ДСТУ ISO 9001:2015 (ст. 23 ЗУ "Про стандартизацію) вимога щодо надання сертифікату є дискримінаційною та незаконною. Жодним нормативно-правовим актом не передбачено обов’язковість отримання учасниками процедури закупівлі сертифікату на систему управління якістю учасника щодо відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги». Виходячи з вищевикладеного, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині, а саме виключити даний пункт в Тендерної документації:"надати скановану копію оригіналу або копію чинного сертифікату системи управління якістю за стандартами ISO 9001:2015"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учасник, частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Тобто Закон: 1) передбачає, що замовник може вимагати від учасників сертифікати; 2) не забороняє вимагати саме сертифікат ISO. Замовник, визначаючи певний перелік вимог – має намір працювати з надійними виконавцями послуг, які мають документи, що на сьогоднішній день не становлять проблем в отриманні, крім того, що очікувана вартість закупівлі складає не маленьку суму. Будь-яка організація має можливість зібрати необхідний пакет документів для участі, тому сама вимога про надання сертифікату ISO не є дискримінаційною для учасника торгів. Таким чином, та у зв’язку із тим, що у потенційного Учасника немає певних документів – Замовник не має можливості підлаштовувати тендерну документацію під кожного. Крім того, Замовник вже зробив певні зміни у тендерній документації, про які йшлося у попередніх питаннях, таким чином максимально втіливши принципи, про які йдеться у статті 5 Закону.
ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування»
Дата подання: 31 січня 2023 16:32
Дата відповіді: 01 лютого 2023 17:28
Звертаємо увагу замоаника, що сертифікат ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» згідно з чинним законодавством є необов’язковим документом для здійснення господарської діяльності. Вказаний сертифікат видається на платній основі на підставі вільного волевиявлення особи, тобто законодавством передбачено, що кожен має лише право отримати сертифікат ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування», таким чином будь-яка особа має право, а не обов’язок отримати за власний рахунок вищевказаний документ. Вимога є незаконною та дискримінаційною.Просимо видалити з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учасник, частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Тобто Закон: 1) передбачає, що замовник може вимагати від учасників сертифікати; 2) не забороняє вимагати саме сертифікат ISO. Замовник, визначаючи певний перелік вимог – має намір працювати з надійними виконавцями послуг, які мають документи, що на сьогоднішній день не становлять проблем в отриманні, крім того, що очікувана вартість закупівлі складає не маленьку суму. Будь-яка організація має можливість зібрати необхідний пакет документів для участі, тому сама вимога про надання сертифікату ISO не є дискримінаційною для учасника торгів. Таким чином, та у зв’язку із тим, що у потенційного Учасника немає певних документів – Замовник не має можливості підлаштовувати тендерну документацію під кожного. Крім того, Замовник вже зробив певні зміни у тендерній документації, про які йшлося у попередніх питаннях, таким чином максимально втіливши принципи, про які йдеться у статті 5 Закону.
Сертифікати ISO
Дата подання: 31 січня 2023 16:35
Дата відповіді: 01 лютого 2023 17:28
Маємо намір, звернути увагу замовника, що частиною другою статті 16 Закону України від 05.06.2014 № 1315-VII «Про стандартизацію» визначено, що стандарти, прийняті підприємствами, застосовуються на добровільної основі. Відповідно до частини другої статті 15 Господарського кодексу України застосування стандартів чи їх окремих положень є обов'язковим для:суб'єктів господарювання, якщо обов’язковість застосування стандартів установлено нормативно-правовими актами;учасників угоди (контракту) щодо розроблення, виготовлення чи постачання продукції, якщо в ній (ньому) є посилання на певні стандарти;виробника чи постачальника продукції, якщо він склав декларацію про відповідність продукції певним стандартам чи застосував позначення цих стандартів у її маркуванні. Галузеві нормативні документи також застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Сертифікати ISO не є обов'язковими, дана сертифікація проводиться в добровільному порядку і має лише рекомендаційний характер. Таким чином, документи які не є обов’язковими на території України не можуть бути підставою для дискваліфікації учасника. При цьому необхідно звернути увагу, що ст. 5 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» діяльність з акредитації базується на принципі добровільності акредитації, а не її обов’язковості. Такої ж думки притримується і НААУ у своїх основних принципах діяльності (офіційний сайт). Крім того, виходячи зі змісту ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники не мають права установлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, не призводячи своїми діями до умисного або штучного обмеження кола учасників. Підтвердженням дискримінаційності подібних вимог щодо стандартів ISO є практика рішень АМКУ - рішення № 866-Р/ПК-СК від 27.08.2012р. (розглядалось у відповідності до Закону України «Про здійснення державних закупівель», але суть дискримінаційності вимог не змінилась і з введенням в дію Закону України «Про публічні закупівлі»). Листом від 12.01.2018 року за № 3433-06/1382-07 Мінекономрозвитку звернув увагу, що в зв’язку із втратою чинності Декрету КМУ від 10.05.1993 року за № 46-93 «Про стандартизацію та сертифікацію», з 01.01.2018 року державна система сертифікації припинила своє існування, а тому з цього часу відсутні правові підстави провадження органами сертифікації діяльності із сертифікації, як призначених органів із сертифікації в державній системі сертифікації. Враховуючи вищевикладене, просимо виключити з тендерної документації вимоги щодо надання сертифікатів ISO, як дискримінаційні та такими, що обмежують коло учасників, зокрема: сертифікату системи управління якістю за стандартами ISO 9001:2015 та сертифікату на систему управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування ISO 37001:2018.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учасник, частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Тобто Закон: 1) передбачає, що замовник може вимагати від учасників сертифікати; 2) не забороняє вимагати саме сертифікат ISO. Замовник, визначаючи певний перелік вимог – має намір працювати з надійними виконавцями послуг, які мають документи, що на сьогоднішній день не становлять проблем в отриманні, крім того, що очікувана вартість закупівлі складає не маленьку суму. Будь-яка організація має можливість зібрати необхідний пакет документів для участі, тому сама вимога про надання сертифікату ISO не є дискримінаційною для учасника торгів. Таким чином, та у зв’язку із тим, що у потенційного Учасника немає певних документів – Замовник не має можливості підлаштовувати тендерну документацію під кожного. Крім того, Замовник вже зробив певні зміни у тендерній документації, про які йшлося у попередніх питаннях, таким чином максимально втіливши принципи, про які йдеться у статті 5 Закону.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 лютого 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ПГС" 355 340,20
UAH з ПДВ
355 340,20
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

09 лютого 2023 11:37
Електронний підпис
09 лютого 2023 11:36
Довідка.zip
09 лютого 2023 11:36
Довідка-2.zip
09 лютого 2023 11:36
Довідка ТОВ ПГС.pdf
09 лютого 2023 11:36
Довідка Винокуров О.В..pdf
09 лютого 2023 11:36
Витяг МВС.pdf
09 лютого 2023 11:36
Довідка п.3 ст.17.pdf
09 лютого 2023 11:36
Довідка п.6,12 ст.17.pdf
09 лютого 2023 11:36
Довідка ч. 2 ст.17.pdf
03 лютого 2023 14:25
Електронний підпис
03 лютого 2023 14:15
Розрахунок пропозиції.pdf
03 лютого 2023 14:15
Цінова пропозиція.pdf
03 лютого 2023 14:15
Виписка, витяги.pdf
03 лютого 2023 14:15
Довідка співробітники.pdf
03 лютого 2023 14:15
Сертифікат 37001.pdf
03 лютого 2023 14:15
Свідоцтво коток.pdf
03 лютого 2023 14:15
150.imd
03 лютого 2023 14:15
Співробітники.pdf
03 лютого 2023 14:15
Проєкт договору.pdf
03 лютого 2023 14:15
Сертифікат 9001.pdf
03 лютого 2023 14:15
Ліцензія ТОВ ПГС.pdf
03 лютого 2023 14:15
Договір оренди 26-08:2021.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПГС"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПГС"
#42930919
Переможець 355 340,20
UAH з ПДВ
06 лютого 2023 16:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 лютого 2023 16:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПГС"
#42930919
355 340,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2024 14:23
Електронний підпис укладений
14 лютого 2023 12:21
Додатки до договору 59-23 від 14.02.23.pdf укладений
14 лютого 2023 11:33
Договір 59-23 від 14.02.23.pdf укладений
14 лютого 2023 11:33

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 лютого 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 355 340,20
UAH (в тому числі ПДВ 59 223,37 UAH)