Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
послуги з технічного обслуговування та цілодобового спостереження за системою пожежної сигналізації
Очікувана вартість
421 890,00 UAH
UA-2023-01-27-003817-a ● 178a5a2d0e734b81ae9cb06d43776a1b
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02143809 |
Місцезнаходження: | 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Шевченка, 122 |
Контактна особа: |
Зінченко Ірина Миколаївна 380456352451 buh_gorono@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 січня 2023 10:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 лютого 2023 15:00 |
Очікувана вартість: | 421 890,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 110,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75250000-3: Послуги пожежних і рятувальних служб
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з технічного обслуговування та цілодобового спостереження за системою пожежної сигналізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09100, Україна, Київська область, Біла Церква, Шевченка, 122 (адреси закладів управління освіти і науки БМР)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 75250000-3 — Послуги пожежних і рятувальних служб
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 січня 2023 11:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 січня 2023 11:29 |
ТД пожежна охорона 2023.doc | |
31 січня 2023 11:29 |
ЗМІНИ.docx | |
27 січня 2023 10:31 |
Додаток 6 проект договору.doc |
31 січня 2023 11:31 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
31 січня 2023 11:29 |
ТД пожежна охорона 2023.doc
|
|||
31 січня 2023 11:29 |
ЗМІНИ.docx
|
|||
27 січня 2023 10:31 |
Додаток 6 проект договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дивна вимога
Дата подання: 30 січня 2023 11:56
Дата відповіді: 31 січня 2023 11:15
В додатку 2 вимагається надати свідоцтво про повірку імітатора тепла та дим. Але такий документ не видається на цей пристрій, оскільки він не є вимірювальним приладом. Разом з тим ви саме це і зазначаєте в наступному абзаці та вимагаєте якесь підтвердження від виробника з відмітками у паспорті. Тобто ви самі ж заперечуєте свою ж вимогу в одному ж пункті. При цьому свідоцтва повірки на реальні вимірювальні прилади ви чомусь не вимагаєте. Такі дивні комбінації із нелогічних вимог наводять на думки, що існує учасник який придумав цей документ "про повірку у виробника" і рекомендував вам додати це в документацію. Будь ласка або поясніть походження цих неіснуючих документів та зазначте нормативні документи якими вони регламентуються, або приберіть це з документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: будуть внесені зміни
Вимога щодо транспорту
Дата подання: 30 січня 2023 12:02
Дата відповіді: 31 січня 2023 11:08
Відповідно до ліцензійних вимог (Постанова КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852), зокрема вимог до матеріально технічної бази відповідно до вашого виду послуг взагалі не передбачається наявність авто транспорту у ліцензіата. При цьому ви вимагаєте такий транспорт, і не один автомобіль а цілих три. Надання послуг відповідно до вашого договору васалі не передбачає термінових виїздів ГШР на об'єкти, це вам не охорона приміщень! Ваша вимога безпідставно та незаконно дискримінує усіх учасників, які мають менше ніж 3 автомобіля, і така вимога аж ніяк не виправдана. І ваше "одночасна аварія на різних об'єктах" це не обґрунтування, а привід для дискримінації. Фактично учасникам взагалі не потрібен транспорт для надання послуг. Приберіть цю незаконну та необґрунтовану вимогу з документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого питання про виключення вимоги щодо наявності трьох автомобілів повідомляємо наступне. Вимога у тендерній документації з проведення закупівлі: Послуги з технічного обслуговування та цілодобового спостереження за системою пожежної сигналізації ДК 021:2015 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб, а саме приміщень закладів Управління освіти Білоцерківськоі міської ради щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасників закупівлі є такою, що не суперечить ст. ст. 5, 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та наказу Мінекономрозвитку від 13.04.2016 р. N 680 "Про затвердження примірної тендерної документації". Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення публічних закупівель: є максимальна економія та ефективність. Ефективність від закупівлі послуги з технічного обслуговування та цілодобового спостереження за системою пожежної сигналізації полягає саме у збереженні матеріальних цінностей Замовника. Згідно п.29 ч.1 ст.1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником. Відповідно до ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити перелік складових, визначених вказаною статтею, зокрема «…один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 Закону…». Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник встановлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх критеріям, зазначаються в тендерній документації. Враховуючи викладене, Замовник самостійно визначає перелік документів, які Учасники повинні надати на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям. Так, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію – наявність обладнання та матеріально-технічної бази нами, як Замовником зазначено у тендерній документації умову - «Копії документів, що підтверджують наявність власного/орендованого автотранспорту для забезпечення можливості надання якісних послуг в кількості не менше 3-х одиниць». Ваше посилання на те, що дана умова є дискримінаційною та обмежує коло учасників, є надуманим. Зокрема, необхідність включення цієї умови до тендерної документації викликана прагненням ефективного використання бюджетних коштів на закупівлю послуг з технічного обслуговування та цілодобового спостереження за системою пожежної сигналізації належної якості від учасника, який має реальну можливість ефективної організації надання послуг, забезпечення своїх працівників необхідним матеріальним ресурсом для якісного надання послуг, що зумовлено тим, що заклади освіти, в яких виховуються та навчаються діти, знаходяться в різних населених пунктах Білоцерківського району, і в разі одночасної аварійної ситуації на різних об’єктах Замовника Учасник повинен бути спроможним забезпечити надання якісних послуг негайно на всіх об’єктах.
Щодо пльта
Дата подання: 30 січня 2023 12:16
Дата відповіді: 31 січня 2023 11:13
Що це за безпідставна дискримінація учасників? Це взагалі вже якийсь флеш рояль дискримінаційних вимог. Що значить "Наявність пульта цілодобового пожежного спостереження з розташуванням у м. Біла Церква, Київської обл"? На підставі чого ви обмежуєте коло учасників лише тими, хто знаходиться у м. Біла Церква? Яким чином наявність пульта у певному місті виплаває на якість надання послуг? Наша компанія має представництва у всіх крупних містах України та обслуговує понад 800 об'єктів по всій Україні. Це дозволяє нам якісно виконати послуги відповідно до умов вашого договору, а ви безпідставно та незаконно обмежуєте участь 99% компаній у вашій закупівлі, в тому числі і нашу. Це вже за межами нахабства так пропихувати "своїх". Якщо ви дійсно так стурбовані якістю надання послуг то користуйтесь законними методами відлякування недобросовісних учасників, і такі методи передбачені чинним законодавством, а назва їм - забезпечення виконання договору і штрафні санкції. Якщо учасники не впевнені у собі то вони тричі подумають перед тим як приймати участь, ніхто не хоче втрачати гроші просто так. Вимагаємо придбати дискримінаційну, необґрунтовану та незаконну вимогу з документації щодо розташування пульта у певному місті!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого питання про виключення вимоги щодо наявності пульта цілодобового пожежного спостереження з розташуванням у м. Біла Церква повідомляємо наступне. Вимога у тендерній документації з проведення закупівлі: Послуги з технічного обслуговування та цілодобового спостереження за системою пожежної сигналізації ДК 021:2015 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб, а саме приміщень закладів Управління освіти Білоцерківськоі міської ради щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасників закупівлі є такою, що не суперечить ст. ст. 5, 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та наказу Мінекономрозвитку від 13.04.2016 р. N 680 "Про затвердження примірної тендерної документації". Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення публічних закупівель: є максимальна економія та ефективність. Ефективність від закупівлі послуги з технічного обслуговування та цілодобового спостереження за системою пожежної сигналізації полягає саме у збереженні матеріальних цінностей Замовника. Згідно п.29 ч.1 ст.1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником. Відповідно до ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити перелік складових, визначених вказаною статтею, зокрема «…один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 Закону…». Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник встановлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх критеріям, зазначаються в тендерній документації. Враховуючи викладене, Замовник самостійно визначає перелік документів, які Учасники повинні надати на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям. Так, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію – наявність обладнання та матеріально-технічної бази нами, як Замовником зазначено у тендерній документації умову - « Наявність пульта цілодобового пожежного спостереження з розташуванням у м. Біла Церква, Київської обл. На підтвердження даної вимоги Учасник повинен надати копію договору купівлі-продажу або свідоцтва на право власності, або договору оренди приміщень/будівель/офісу (дія якого має відповідати дії договору надання послуг) в яких розміщений пульт централізованого спостереження за пожежною автоматикою об’єктів;» Ваше посилання на те, що дана умова є дискримінаційною та обмежує коло учасників, є надуманим. Зокрема, в м. Біла Церква діють підрозділи багатьох організацій, підприємств, фірм, субєктів підприємницької діяльності серед яких і такі, що зареєстровані в інших регіонах України, мають на території нашого міста діючі підрозділи, надають послуги з технічного обслуговування та цілодобового спостереження за системою пожежної сигналізації, що забезпечує достатню конкуренцію серед структур, здатних організувати надання послуг в м. Біла Церква на належному рівні, відповідно до законних вимог Замовника. Отже, ця умова жодним чином не перешкоджає участі у закупівлі компаніям, як зареєстрованим в м. Біла Церква, так і таким, що зареєстровані в інших регіонах України, за умови, що вони мають діючий підрозділ, або філію, або представництво та необхідну матеріально-технічну базу в м. Біла Церква. Необхідність включення цієї умови до тендерної документації викликана прагненням ефективного використання бюджетних коштів на закупівлю послуг з технічного обслуговування та цілодобового спостереження за системою пожежної сигналізації належної якості від учасника, який має реальну можливість ефективної організації надання послуг, забезпечення своїх працівників необхідним матеріальним ресурсом та постійну взаємодію з представником замовника щодо якісного надання послуг.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 лютого 2023 15:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Комунальне підприємство Білоцерківської міської ради "Муніципальна варта" |
390 000,00
UAH з ПДВ
|
390 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Комунальне підприємство Білоцерківської міської ради "Муніципальна варта" #41832384 |
Переможець |
390 000,00
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2023 10:27
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 лютого 2023 09:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2024 09:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 січня 2024 09:47
|
дод.угода 20% пож.охорона.pdf | зміни до договору |
15 січня 2024 09:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 10:57
|
дод.угода до дог.П23-23.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 10:56
|
Електронний підпис | укладений |
20 лютого 2023 09:49
|
Дог.23.pdf | укладений |
20 лютого 2023 09:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | П 23/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 15 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | П 23/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |