Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги, пов’язані з перезарядкою та поточним ремонтом картриджів оргтехніки
Очікувана вартість
31 000,00 UAH
UA-2023-01-27-003681-a d9349319624f4a97ba91093a3c613a04
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кравченко Оксана Миколаївна

380577253148 kravchenko.gs@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 січня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління з соціальних питань Департаменту соціальної політики Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26203284
Місцезнаходження: 61002, Україна , Харківська обл., Харків, ВУЛИЦЯ СУМСЬКА, будинок 64
Контактна особа: Кравченко Оксана Миколаївна
380577253148
kravchenko.gs@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги, пов’язані з перезарядкою та поточним ремонтом картриджів оргтехніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61022, Україна, Харківська область, Харків, майдан Свободи, 5, к. №62
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 січня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Тендерна документація

27 січня 2023 10:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФО-П ЧЕРКАШИНА ОЛЕНА ОЛЕГІВНА
#2535419763
Переможець 31 000,00
UAH
27 січня 2023 10:40

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2024 15:38
Електронний підпис зміни до договору
05 грудня 2023 10:28
Електронний підпис зміни до договору
05 грудня 2023 10:24
Ду 1 до Ч-003.pdf зміни до договору
05 грудня 2023 10:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
05 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення в новій редакції п. 3.1. Договору та протоколу узгодження договірної ціни (вартості послуг).
Номер договору про закупівлю: Ч-003
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 січня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 22 470,00
UAH