Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерна програма "МЕДОК".Класифікація за ДК 021-2015 (CPV) 48440000-4 - Пакети програмного забезпечення для фінансового аналізу та бухгалтерського обліку
Очікувана вартість
1 250,00 UAH
UA-2023-01-26-010491-a 0e33b1961b9b49709b95dc14488e0148
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дац Анна Валеріївна

+380672917574 cpmsd2016@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 січня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Городоцький центр первинної медико-санітарної допомоги» Городоцької міської ради Львівської області
Код ЄДРПОУ: 40626575
Місцезнаходження: 81500, Україна , Львівська обл., місто Городок, вул. Львівська, 3
Контактна особа: Дац Анна Валеріївна
+380672917574
cpmsd2016@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48440000-4: Пакети програмного забезпечення для фінансового аналізу та бухгалтерського обліку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Комп'ютерна програма "МЕДОК".
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81500, Україна, Львівська область, місто Городок, Львівська,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 48440000-4 — Пакети програмного забезпечення для фінансового аналізу та бухгалтерського обліку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару розрахунки проводяться в безготівковій формі після поставки товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

26 січня 2023 15:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Сивак Олександра Іванівна
#2249210688
Переможець 1 250,00
UAH з ПДВ
26 січня 2023 15:21