Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з системного супроводу бухгалтерського програмного забезпечення задач "Облік продуктів харчування та розробка меню"
Очікувана вартість
6 000,00 UAH
UA-2023-01-26-002540-a c0ff0d4646744b098b6c52c59382412c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Соколенко Алла Степанівна

380444018471
380672421464
balitski05@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 січня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дитячий спеціалізований санаторій "Ялинка" Територіального медичного об'єднання "САНАТОРНОГО ЛІКУВАННЯ" у місті Києві
Код ЄДРПОУ: 05415970
Місцезнаходження: 04075, Україна , Київська обл., Київ, Пуща - Водиця, 7-ма лінія
Контактна особа: Соколенко Алла Степанівна
380444018471,380672421464
balitski05@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 місяць
Послуги з системного супроводу бухгалтерського програмного забезпечення задач "Облік продуктів харчування та розробка меню"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04075, Україна, м. Київ, Пуща - Водиця, 7-ма лінія
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2023
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Тендерна документація

26 січня 2023 10:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Ковалевич Галина Іванівна
#1955615626
Переможець 6 000,00
UAH
26 січня 2023 10:45

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2024 12:14
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2023 14:21
дог3 1 правельний.pdf зміни до договору
01 лютого 2023 14:20
дог3 1.pdf укладений
26 січня 2023 10:46

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з системного супроводу бухгалтерського програмного забезпечення задач "Облік продуктів харчування та розробка меню" 2 місяць 3 000,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 3/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з системного супроводу бухгалтерського програмного забезпечення задач "Облік продуктів харчування та розробка меню" 2 місяць 3 000,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 6 000,00
UAH