Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Мультимедійна платформа іномовлення України" |
Код ЄДРПОУ: | 40235671 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Хрещатик, буд. 26 |
Контактна особа: |
Шуляк Діана 380680441351 d.shuliak@uatv.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 січня 2023 15:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 лютого 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 27 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50340000-0: Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 січня 2023 15:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 січня 2023 15:50 |
Додаток 4_Проєкт договору.docx | |
25 січня 2023 15:49 |
Тендерна документація_Технічне_обслуговування_операторського_крану.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-04-000010 ● 0855651e9301454ea2e2811d6d760cc7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 серпня 2023 11:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.08.2023 № 214
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
В.о. Начальника Ірина Горбанська
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2023-01-25-014034-a 25.01.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-07 11:21:55
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з технічного обслуговування та супроводу телескопічного операторського крану Moviebird-45», за кодом ДК 021:2015:50340000-0: Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-01-25-014034-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-10 17:25:58
Лист-пояснення на запит
На запит Північного офісу Держаудитслужби про надання пояснень, оприлюднений в ЕСЗ 07.08.2023 р. відповідно до Наказу
від 03.08.2023 №214 «Про початок моніторингу процедур закупівель», надаємо пояснення (інформацію та документи) стосовно підстав та документів, на основі яких здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі (Послуги з технічного обслуговування та супроводу телескопічного операторського крану Moviebird-45 (ДК 021:2015: 50340000-0 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання), розміру бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості.
Державне підприємство «Мультимедійна платформа іномовлення України» провадить свою діяльність шляхом створення та поширення інформаційного продукту каналами супутникового, ефірного наземного аналогового і цифрового мовлення, мовлення в кабельних мережах, у мережі Інтернет. Підприємство здійснює свою діяльність у сфері телебачення і радіомовлення. Підприємство є стратегічним об’єктом загальнодержавного значення.
ДП «МПІУ» мовить під двома ефірними логотипами – телеканал «ДІМ» (розпочав мовлення 1 березня 2020 року) і телеканал «FREEДОМ» (розпочав мовлення 1 жовтня 2015 року, до 24 серпня 2022 року мовив під логотипом UA).
Міжнародний український телеканал FREEДOM – це канал для аудиторії, яка розмовляє російською мовою та шукає правду про те, що відбувається в Україні, Східній Європі, росії та світі. Українські журналісти за підтримки Міністерства культури та інформаційної політики та Президента України Володимира Зеленського у відповідь на численну антиукраїнську пропаганду, реагуючи на повномасштабне вторгнення країни-агресора на територію України в лютому 2022 року, об’єднали зусилля для створення унікального та якісного контенту, який протидіє фейкам та дезінформації, надає зважену інформацію щодо ситуації як в Україні, так і в країнах поширення російської мови.
Телеканал «ДІМ» є розважально-інформаційним телеканалом, що доступний на численних ОТТ платформах в Україні.
ДП «МПІУ» має велике виробництво власного контенту для двох телеканалів «ДІМ» та «FREEДОМ». Для заповнення ефірних сіток двох телеканалів ДП «МПІУ» організовує виробництво великої кількості телевізійних та діджитал проєктів, а саме станом на 08.08.2023р.:
- «Розслідування Freedom»,
- «Давайте перевіримо»,
- «Дочекаюсь»,
- «Люди доброї волі»,
- «Спеціальний репортаж»,
- «КРИЗИ РОСІЇ. ВІД «ПЕРЕБУДОВИ» до «СВО»»,
- «Точка опори»,
- «#Муз_оборона»
- «Ким я хочу стати»
- «Буде діло»
- «Блокпост шоу»
- «Я не забуду»
- «На грані»
- «Народ»
- «Олега френди»
- Марафон «Freedom»
- «Повзуча окупація»
- «Коло спорту»
- «WOW»
- «Wrap Up»
- «Скарби нації»
- «Деколонізація»
- «Знай наших»
Для забезпечення створення власного контенту, з метою здійснення прямих ефірів, записів шоу програм та різноманітних проектів для наповнення цілодобового ефірного мовлення, показу масштабних загальних планів студій, забезпечення динамічного зображення під час знімального процесу, реалізації творчих ідей та рішень в процесі реалізації проектів в облаштованих студіях або виїздних майданчиках, ДП «МПІУ» у 2021 році здійснило закупівлю телескопічного операторського крану Moviеbird-45 з гіростастабілізованою трьохвісьовою головкою «Active Head». Дана модель була обрана, враховуючи тодішні потреби та функціональність даної моделі, а саме: телескопічний операторський кран MovieBird – це серія телескопічних кранів, яка є унікальною розробкою інженерних компаній з особливими можливостями. В залежності від типу і ваги камери можна змінити довжину і досяжність стріли крану від 35 футів до 45 футів за лічені хвилини. MovieBird-45 по своїй функціональності та технічним характеристикам в повній мірі забезпечує всі виробничі потреби ДП «МПІУ».
Під час знімального процесу з використанням телескопічного операторського крану Moviеbird-45 з гіростастабілізованою трьохвісьовою головкою «Active Head» існує необхідність в:
• оперативному супроводі телескопічного операторського крану Moviеbird-45 при підготовці до знімального процесу;
• керуванні операторським краном Moviеbird-45 під час реалізації знімального процесу;
• оперативному технічному обслуговуванні операторського крану Moviеbird-45;
• переміщенні операторського крану Moviеbird-45 між знімальними майданчиками, в тому числі підйом на конструкції на основі модульних риштувань на висоту до 5 метрів за допомогою електричних талей.
З метою забезпечення вищезазначених потреб, зважаючи на специфіку ринку телевізійного виробництва та непостійний графік роботи з телескопічним операторським краном Moviеbird-45, а також враховуючи відсутність в штаті ДП «МПІУ» співробітників з відповідними навичками, досвідом, кваліфікацією та відповідною спеціальністю за напрямком оператор телескопічного крану та механік телескопічного крану (в тому числі зазначені посади відсутні в штатному розписі підприємства), було ініційовано закупівлю послуг з технічного обслуговування та супроводу телескопічного операторського крану MoviеBird-45 (код за ДК 021:2015: 50340000-0 Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання).
До персоналу, який необхідно було залучити для надання послуг за предметом закупівлі, ставились вимоги щодо наявності навичок та документів, що підтверджують їх кваліфікацію, а саме:
підтверджений досвід роботи з телескопічним операторським краном Moviеbird-45;
перелік проектів, на яких був набутий досвід роботи;
міжнародний сертифікат від виробника про проходження навчання та допуску до роботи з телескопічним операторським краном Moviеbird-45;
довідка про досвід роботи на проектах та обслуговування гіростабілізованної панорамної головки «Active Head».
Орієнтовний обсяг наданих послуг та визначення очікуваної вартості закупівлі формувалось, виходячи з виробничих потреб ініціюючого підрозділу ДП «МПІУ» (Заявка на внесення закупівлі до річного плану закупівель на 2023 рік №73 від 20.01.2023 р. та Заявка на проведення закупівлі послуг №74 від 20.1.2023р.) та керуючись основними нормативно-правовими актами у сфері публічних закупівель, а саме: Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості закупівлі» від 18.02.2020 р. (далі –Наказу).
Відповідно до пункту 1 розділу II Наказу для визначення потреби в послугах співробітниками управління забезпечення виробництва ДП «МПІУ» було проведено аналіз фактичного використання аналогічних послуг у минулих періодах з урахуванням запланованих поточних завдань підприємства, а саме плану виробництва проектів відповідно до ефірного мовлення, графіку виходу в ефір проектів постійного виробництва та календарно-постановчого плану виробництва проектів, а також аналіз фактичного використання аналогічних послуг в 2022 році.
На підставі здійсненого аналізу та досвіду надання подібних послуг в телевізійному виробництві, враховуючи постійний розвиток двох телеканалів та створення нових проектів для наповнення ефірних сіток, а також аналогічний досвід роботи у 2022 році, фахівцями управління забезпечення виробництва була визначена орієнтовна річна потреба у замовленні вищезазначених послуг. Для цього спочатку було визначено обсяги для забезпечення місячної потреби виробництва, спираючись на КПП виготовлення проектів на 2023 рік, які потребують залучення телескопічного операторського крану та тривалість аналогічних знімальних змін проведених у 2022 році. На основі даної інформації було визначено орієнтовну кількість змін помісячно до кінця року, які потрібно було забезпечити оперативним супроводом телескопічного операторського крану під час знімального процесу та середню тривалість 1 знімальної зміни з урахуванням всіх підготовчих процедур:
Календарний місяць Кількість змін Середня тривалість зміни, год.
Березень 15 11,6
Квітень 15 11,6
Травень 15 11,6
Червень 15 11,6
Липень 10 11,6
Серпень 10 11,6
Вересень 25 11,6
Жовтень 25 11,6
Листопад 25 11,6
Грудень 25 11,6
Всього 180 2088
Таким чином, за одиницю виміру наданих послуг було визначено одну зміну. Одна послуга передбачає супровід телескопічного операторського крану Moviеbird-45 під час знімального процесу за одну зміну. Тривалість однієї зміни – 10 годин. 180 змін, тривалістю 10 годин, - це 1800 годин. Враховуючи, що середня тривалість зміни – 11,6 годин, вирахувано та передбачено орієнтовну загальну кількість понаднормових годин (2088-1800 = 288 годин).
Отже, ціна послуги формується з вартості відпрацьованих годин за зміну і якщо зміна більше 10 годин – до вартості додається кожна понаднормова година, ціна якої закріплена в тарифікації.
Сформувавши вимоги до предмета закупівлі, уповноваженою особою ДП «МПІУ» було надіслано запит комерційних пропозицій щодо вартості послуг відповідно до технічного завдання до потенційних надавачів аналогічних послуг (отримані комерційні пропозиції додаються) та сформовано орієнтовну очікувану вартість закупівлі.
За результатами проведеної процедури відкритих торгів з особливостями (оголошення №UA-2023-01-25-014034-a) укладено договір №74/0103/23 від 01.03.2023 р.
Посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://kanaldim.tv/wp-content/uploads/2023/05/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivl_-posluga-to-kranu.pdf.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-21 16:26:18
Запит про надання пояснень
Чому Замовником укладено договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, пізніше ніж через 15 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю?
Надати документальне підтвердження.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-25 16:50:58
Надання пояснень
Враховуючи те, що протягом 15-денного терміну з дати прийняття рішення про намір укласти договір з переможцем закупівлі послуги з технічного обслуговування та супроводу телескопічного операторського крану Moviebird-45 ДП “МПІУ” не мало затвердженого паспорту бюджетної програми КПКВК 3801020 на 2023 рік, тому була необхідність у продовженні строку для укладання договору до 60 днів відповідно до абз. 4 пункту 46 Особливостей здійснення публічних закупівель, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022р. №1178 (із змінами)
Додається: Протокол про продовження строку підписання договору та Наказ Міністерства культури та інформаційної політики України "Про затвердження паспорта бюджетної програми за КПКВК 3801020 на 2023 рік.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 вересня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення частини 5 статті 8 Закону № 922-VIII.)
Оскарження в суді
Опис: | 11.09.2023 року Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-01-25-014034-а було оскаржено до Київського окружного адміністративного суду. Докази направлення позовної заяви шляхом направлення поштою додаються (у вкладенні) |
Дата публікації: | 12 вересня 2023 |
Номер відкриття провадження: | 320/48651/23 |
Дата відкриття провадження: | 22 січня 2024 |
Документи:
25 січня 2024 13:24
|
Електронний підпис |
12 вересня 2023 15:26
|
позов до Суду_техобслуговування_операторського_крану.pdf |
25 січня 2024 13:24
|
Електронний підпис |
12 вересня 2023 15:27
|
Електронний підпис |
12 вересня 2023 15:26
|
позов до Суду_техобслуговування_операторського_крану.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АВТОЛАЙМ" |
2 621 376,00
UAH з ПДВ
|
2 621 376,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АВТОЛАЙМ" #36186566 |
Переможець |
2 621 376,00
UAH з ПДВ
|
03 лютого 2023 11:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2024 15:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 січня 2024 14:45
|
ДУ № 4 до Договору Автолайм (збільшення обсягу 2024).pdf | зміни до договору |
31 січня 2024 14:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2024 12:52
|
ДУ3_Продовження_строку_дії_договору.pdf | зміни до договору |
03 січня 2024 12:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2023 15:18
|
ДУ2.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2023 15:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 грудня 2023 18:44
|
ДУ_ТОВ_Автолайм.pdf | зміни до договору |
01 грудня 2023 18:43
|
Електронний підпис | укладений |
01 березня 2023 10:39
|
Договір_підписаний.pdf | укладений |
01 березня 2023 10:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі відповідно до пп.1 п.19 Особливостей |
Номер договору про закупівлю: | 74/0103/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичних потреб |
Номер договору про закупівлю: | 74/0103/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору про закупівлю продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році |
Номер договору про закупівлю: | 74/0103/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 31 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору про закупівлю продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2024 року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в 2023 р |
Номер договору про закупівлю: | 74/0103/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |