Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Постачання електричної енергії споживачу
Очікувана вартість
62 254,51 UAH
UA-2023-01-25-004368-a 8a23b5961ff6485bb8e4bb1b4674f74b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Міх

+380612788451 natalya.mikh@zp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 січня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Районна адміністрація Запорізької міської ради по Хортицькому району
Код ЄДРПОУ: 37573712
Місцезнаходження: 69123, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, б-р Будівельників, 19
Контактна особа: Наталя Міх
+380612788451
natalya.mikh@zp.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Постачання електричної енергії споживачу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69123, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, Б-р Будівельників, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2023  —  30 квітня 2023
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Тендерна документація

25 січня 2023 11:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЖЖЯЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ"
#42093239
Переможець 62 254,51
UAH з ПДВ
25 січня 2023 11:05

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 квітня 2023 14:35
Електронний підпис зміни до договору
26 квітня 2023 14:32
Додаткова угода до Договору.pdf зміни до договору
26 квітня 2023 14:22
img20230125_10480966.pdf укладений
25 січня 2023 11:05
img20230125_10475549.pdf укладений
25 січня 2023 11:05
img20230125_10463361.pdf укладений
25 січня 2023 11:05
img20230125_10470855.pdf укладений
25 січня 2023 11:05

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Постачання електричної енергії споживачу 1 послуга 5,50
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 квітня 2023
Дата публікації змін до договору:
26 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились зменшити вартість договору на 9587,05 грн. з ПДВ: за рахунок бюджетних асигнувань Споживача - 9522,90 грн. з ПДВ, за рахунок відшкодування орендарів - 64,15 грн. з ПДВ. 1.1. Сторони домовились викласти п. 2.3 Договору у наступній редакції: "2.3. за договором, Постачальник продає Електричну енергію Споживачу у кількості 11319 кВт*год." 1.2. Сторони домовились викласти Додаток 3 до Договору у новій редакції, що додається. 1.3. Сторони домовились викласти п. 5.2 Договору у наступній редакції: "Загальна вартість цього Договору становить 52667,46 грн. у тому числі ПДВ - 20% - 8777,91 грн.: за рахунок бюджетних асигнувань Споживача - 49760,78 грн., у тому числі ПДВ, за рахунок відшкодування орендарів - 2906,68 грн., у тому числі ПДВ." 2. Усі інші умови Договору не змінені цією Додатковою угодою, залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 12117/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Постачання електричної енергії споживачу 1 послуга 5,50
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 січня 2023 — 30 квітня 2023
Сума оплати за договором: 52 667,46
UAH (в тому числі ПДВ 8 777,91 UAH)