Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА РИТУАЛЬНА СЛУЖБА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 21926724 |
Місцезнаходження: | 49101, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, ПРОСПЕКТ ОЛЕКСАНДРА ПОЛЯ, будинок 18, приміщення 119 |
Контактна особа: |
Денис Горбатенко +380567222227 mdrsdp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 січня 2023 10:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 лютого 2023 01:00 |
Очікувана вартість: | 929 620,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 296,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39560000-5: Текстильні вироби різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата 100% вартості Товару проводиться протягом 180 календарних днів після реалізації товару та після отримання оплати за такий Товар від споживачів (замовників). Оплата здійснюється у безготівковій формі, на банківський поточний рахунок Постачальника на підставі рахунка Постачальника. | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 січня 2023 12:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 січня 2023 12:45 |
Нова редакція ТД 25.01.2023.docx | |
25 січня 2023 12:45 |
Перелік змін, що внесено до нової редакції тендерної документації від 25.01.2023.doc | |
25 січня 2023 10:47 |
ТД 25.01.2023.docx |
25 січня 2023 12:46 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 січня 2023 12:45 |
Нова редакція ТД 25.01.2023.docx
|
|||
25 січня 2023 12:45 |
Перелік змін, що внесено до нової редакції тендерної документації від 25.01.2023.doc
|
|||
25 січня 2023 10:47 |
ТД 25.01.2023.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-21-000011 ● 266c1a2b9bb642bebb992ac4e5acb3f2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 березня 2023 16:21 |
07.03.2023 № 54
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 07.03.2023 № 54
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2023-01-25-003688-a
25.01.2023 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА РИТУАЛЬНА СЛУЖБА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, код ЄДРПОУ 21926724
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-14 14:50:15
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі ДК021-2015: 39560000-5 — Текстильні вироби різні, (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2023-01-25-003688-а) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. У пункті 1 розділу II. «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» тендерної документації Замовником зазначено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до Замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Проте, згідно до пункту 51 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості) визначено, що надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї здійснюється замовником відповідно до цього пункту, зокрема, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Чому, Замовником під час розроблення тендерної документації не дотримано вимог пункту 51 Особливостей ?
2. Відповідно до вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі Порядок № 1082), розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється Замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце Замовника. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи.
За нормою пункту 12 частини другої статті 23 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, в тому числі, відомості про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису (для кваліфікованого сертифіката електронного підпису).
Перевіркою накладених Замовником електронних підписів на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify встановлено, що після внесення Замовником інформації у відповідні електронні поля, визначені адміністратором і реалізовані в електронній системі закупівель, та після завантаження відповідних документів (річного плану закупівель, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерної документації тощо), на них накладено удосконалений електронний цифровий підпис посадової особи Замовника (тип носія особистого ключа - незахищений, тип підпису - удосконалений, сертифікат - кваліфікований, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня), який в розумінні Закону України «Про електронні довірчі послуги» не є кваліфікованим електронним підписом, чим не дотримано вимоги пункту 3 Порядку № 1082.
Чому, Замовником не дотримано вимоги пункту 3 Порядку № 1082 та після внесення інформації в електронні поля, на неї не накладено кваліфікований електронний підпис посадової особи ?
3. Відповідно Додатку 3 до Документації у розділі «Інші документи відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону» Замовником визначено, що учасники у складі свої тендерної пропозиції повинні надати такі документи, зокрема, інформацію в довільній формі про те, що учасник процедури не є юридичною особою-резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або юридичною особою, кінцевими бенефіціарними власниками (власниками) яких є резиденти Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або у фізичних осіб (фізичних осіб-підприємців) - резидентів Російської Федерації/Республіки Білорусь, або є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, за винятком товарів, робіт і послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». На підтвердження даної інформації учасник надає витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань не раніше дати оголошення даного тендеру.
Проте, учасник ФОП Столяров Станіслав Миколайович у складі своєї тендерної пропозиції надав Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань (файл: 31. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.pdf - 31 січня 2023 16:42) від 23.04.2013 за №16351199 станом на 23.04.2013, в той час як дата оголошення даного тендеру 25.01.2023, тобто раніше дати оголошення даного тендеру. Як наслідок порушено вимоги абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону № 922.
Згідно абзацу шостого підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону №922.
Чому, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Столяров Станіслав Миколайович як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації ?
4. Замовником у пункті 7 розділу І «Загальні положення» тендерної документації визначено, що учасники подають у складі пропозиції довідку в довільній формі в якій гарантовано, що вся тендерна пропозиція викладена українською мовою.
Проте, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Столяров Станіслав Миколайович довідка в довільній формі вказаного змісту відсутня, чим не дотримано вимог пункту 7 розділу І «Загальні положення» тендерної документації, як наслідок порушено вимоги абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону № 922.
Згідно абзацу шостого підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону №922.
Чому, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Столяров Станіслав Миколайович як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації ?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-17 16:36:48
Пояснення
1. Щодо недотримання вимог п. 51 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», далі – Особливості, у п. 1 розділу ІІ тендерної документації, пояснюємо, що залишення в п. 1 розділу ІІ тендерної документації вимог ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» замість вимог п. 51 Особливостей є технічною помилкою під час розробки та редагування тендерної документації. Вказана технічна помилка замовником не була виявлена під час проведення тендеру та не впливає на зміст тендерної пропозиції.
2. Щодо недотримання вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 щодо накладення саме кваліфікованого електронного підпису посадової особи Замовника пояснюємо наступне. Замовник вважає, що удосконалений електронний підпис посадової особи Замовника, який використовувався під час розміщення інформації в електронній системі закупівель є саме кваліфікованим електронним підписом на таких підставах:
- відповідно до п. 23 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа;
- що при перевірки накладених Замовником електронних підписів на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify зазначається: «сертифікат - кваліфікований»;
- відповідно до ч. 2 ст. 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис чи печатка вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, серед іншого якщо: перевіркою встановлено, що відповідно до вимог цього Закону на момент створення кваліфікованого електронного підпису чи печатки був чинним кваліфікований сертифікат електронного підпису чи печатки підписувача чи створювача електронної печатки; та за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису чи печатки здійснено ідентифікацію підписувача чи створювача електронної печатки;
- окрім того, Замовник керувався, також, постановою Кабінету Міністрів України від 17 березня 2022 р. № 300 «Деякі питання забезпечення безперебійного функціонування системи надання електронних довірчих послуг», відповідно до якої на період воєнного стану на території України та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування, дозволяється використання електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа.
Окрім того, звертаємо увагу на положення ч. 3 ст. 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги», відповідно до якої, електронний підпис чи печатка не можуть бути визнані недійсними та позбавлені можливості розглядатися як доказ у судових справах виключно на тій підставі, що вони мають електронний вигляд або не відповідають вимогам до кваліфікованого електронного підпису чи печатки.
3,4. Щодо відсутності у тендерній пропозиції учасника ФОП Столяров С.М. довідки про гарантування, що вся тендерна пропозиція викладена української мовою та витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, виданого не раніше дати оголошення даного тендеру (далі-витяг), як того вимагалося тендерною документацією (далі - документація), то з цього приводу пояснюємо наступне.
Під час розробки Замовником тендерної документації, Замовником вирішено було видалити вимоги документації щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції довідки про гарантування української мовою та витягу з проекту тендерної документації, але фактично дані вимоги не були видалені з тендерної документації, яка була завантажена до електронної системи закупівель.
Тому під час оцінки тендерної пропозиції ФОП Столярова С.М., замовник помилково вважав, що надання вказаних документів тендерною документацією не вимагалося, а тому, тендерна пропозиція ФОП Столярова С.М. оцінювалася Замовником, як така, що відповідає вимогам документації, виходячи із свого помилкового уявлення.
Щодо надання ФОП Столяров С.М. витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 23.04.2013р., то вказаний витяг розглядався Замовником, як такий що наданий учасником самостійно та додатково, а тому обов’язкове подання якого не вимагалося під час подання пропозиції.
Безумовно, в іншому випадку, якщо б у Замовника не було хибного уявлення про відсутність у документації вимог щодо подання учасником довідки та витягу, то Замовником відповідно п. 40 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 під час оцінки та розгляду тендерної пропозиції, учаснику ФОП Столяров С.М. було б розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Водночас звертаємо увагу на те, що такі помилки не впливають на зміст тендерної пропозиції, адже, всі документи у тендерній пропозиції ФОП Столяров С.М. складено українською мовою, а витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, виданого не раніше дати оголошення даного тендеру, надано через електронну систему закупівель учасником ФОП Столяровим С.М. 06.02.2023р.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Додатковою угодою № 2 від 28.03.2023р. договір № 18 від 15.02.2023р. розірвано. Відповідні зміни внесено до електронної системи закупівель.
2023-03-28 17:07:34
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 квітня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 лютого 2023 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Столяров Станіслав Миколайович |
735 000,00
UAH з ПДВ
|
735 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Столяров Станіслав Миколайович #2433320077 |
Переможець |
735 000,00
UAH з ПДВ
|
06 лютого 2023 08:16
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 лютого 2023 14:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 березня 2023 17:04
|
ДУ № 2 до договору № 18 від 15.02.23.pdf | укладений |
28 березня 2023 17:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 березня 2023 17:00
|
ДУ № 2 до договору № 18 від 15.02.23.pdf | зміни до договору |
28 березня 2023 16:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 березня 2023 11:19
|
ДУ № 1 до дог № 18 від 15.02.23.pdf | зміни до договору |
07 березня 2023 11:18
|
Електронний підпис | укладений |
15 лютого 2023 12:59
|
договір № 18 від 15.02.23.pdf | укладений |
15 лютого 2023 12:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 07 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | викладено п.п. 4.1 в новій редакції, внесено зміни до специфікації. |
Номер договору про закупівлю: | № 18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | викладено п.п. 4.1 договору в новій редакції, внесено відповідні зміни до специфікації, договір розірвано. |
Номер договору про закупівлю: | № 18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 15 лютого 2023 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
165 290,00
UAH (в тому числі ПДВ 27 548,33 UAH)
|
Причини розірвання договору: | п. п. 8.2., 8.3., 9.2. договору, висновок Східного офісу Держаудитслужби, встановлені порушення законодаства у сфері закупівель |