Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з постачання теплової енергії за кодом ДК 021:2015 СРV 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов`язана продукція
Очікувана вартість
1 446 804,74 UAH
UA-2023-01-25-001799-a 705392e3ee324b4eb0fe0f94fbb2a57e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Скоріна Анастасія Олегівна

+380617023244 buh_pmsd1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 січня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Запорізький центр первиної медико-санітарної допомоги №1"
Код ЄДРПОУ: 38969725
Місцезнаходження: 69002, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, проспект Соборний, будинок 88
Контактна особа: Скоріна Анастасія Олегівна
+380617023244
buh_pmsd1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Враховуючи те, що постачальником Закупівлі є лише певний суб’єкт господарювання: КОНЦЕРН «МІСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ» (код ЄДРПОУ 32121458), що визначено відповідним документом — реєстром суб’єктів природних монополій у сфері транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими)тепловими мережами, застосовується пп. 5 (3) п. 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
838.59 гігакалорія
Послуги з постачання теплової енергії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69002, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, пр.Соборний, буд.88
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2023  —  31 січня 2023
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Споживач здійснює оплату за цим договором щомісяця не пізніше останнього числа місяця, що настає за розрахунковим періодом, що є граничним строком внесення плати за спожиту послугу. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

25 січня 2023 09:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОНЦЕРН "МІСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ"
#32121458
Переможець 1 446 804,74
UAH з ПДВ
25 січня 2023 09:53

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 січня 2024 12:52
Електронний підпис укладений
14 грудня 2023 09:56
Допугода _ 4 до дог. 86200821.PDF зміни до договору
14 грудня 2023 09:54
Електронний підпис укладений
13 грудня 2023 12:36
Допугода _ 3 до дог. 86200821.PDF зміни до договору
13 грудня 2023 12:35
Електронний підпис укладений
31 березня 2023 14:02
Додаткова угода _1 дог. 86200821.PDF зміни до договору
31 березня 2023 14:01
Договір укладений
25 січня 2023 09:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.3 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 3 п. 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.22 № 1178 (зі змінами та доповненнями), Сторони домовились внести відповідні зміни до договору: «Сума цього Договору становить 1446804,74 грн. (Один мільйон чотириста сорок шість тисяч вісімдесят чотири грн 74 коп.), у тому числі ПДВ 241134,12 грн. (двісті сорок одна тисяча сто тридцять чотири грн 12 коп.), з них: - кошти місцевого бюджету – 294397,97 грн. - власні кошти (кошти відшкодовані орендарями) – 1152406,77 грн.»
Номер договору про закупівлю: № 86200821
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до рішення Запорізької міської ради від 07.12.2022 №48 «Про реорганізацію юридичної особи – комунального некомерційного підприємства «Запорізький центр первинної медико-санітарної допомоги №1» шляхом приєднання до – комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги №10», де комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги №10» є правонаступником комунального некомерційного підприємства «Запорізький центр первинної медико-санітарної допомоги №1» у повному обсязі всіх прав та обов’язків
Номер договору про закупівлю: № 86200821
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: № 86200821
Договір:
Номер додаткової угоди: № 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 790 943,24
UAH (в тому числі ПДВ 131 823,87 UAH)