Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВІНЬКОВЕЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43981498 |
Місцезнаходження: | 32500, Україна , Хмельницька обл., Віньковецький район, вулиця Соборної України, будинок 15, селище міського типу Віньківці |
Контактна особа: |
Савчук Лариса Дмитрівна +380981986501 rayvno@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 січня 2023 16:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 лютого 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 01 лютого 2023 00:03 |
Очікувана вартість: | 3 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за Договором проводяться на підставі рахунку та/або видаткових накладних шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки проводяться протягом 30 календарних днів з моменту отримання товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 січня 2023 16:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 січня 2023 16:41 |
2.4. Додаток_3 дрова.doc | |
24 січня 2023 16:41 |
2.3. Додаток 2 Технічні вимоги дрова.docx | |
24 січня 2023 16:41 |
2.2. Додаток_1 дрова.docx | |
24 січня 2023 16:41 |
2.1. ТД дрова.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-03-000035 ● 201269ae9383497994910a26f9896aa9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 травня 2023 17:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.05.2023 № 27
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3. UA-2023-01-24-016551-a 24.01.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-17 13:42:32
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Дрова паливні (тверда порода)», код ДК 021:2015:03410000-7: Деревина, очікуваною вартістю 3 200 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-24-016551-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або головного розпорядника), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-19 15:34:11
Пояснення на запит
Про надання інформації та копій документів
І. Уповноважена особа Відділу освіти, молоді та спорту Віньковецької селищної ради за результатами розгляду Вашого Запиту щодо надання пояснень від 17.05.2023 року може повідомити наступне.
Під час визначення очікуваної вартості Замовником було враховано положення наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Вказану методику згідно інформаційного листа МЕРТУ № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 року замовники можуть застосовувати для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт, та послуг, які закуповують за Законом.
Очікувана вартість визначена з врахуванням потреби (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) на підставі аналізу необхідності в поставці товару для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника (кількість приміщень, кількості учнів та кількості персоналу).
Також, до формування опису предмета закупівлі залучено відповідних фахівців замовника, які відповідають за подальше використання товарів, що закуплені на підставі поданої потреби, - керівника господарської групи Відділу освіти, молоді та спорту Віньковецької селищної ради Наскальної Г. М. (копії листів про потребу в товарі додаються).
Крім того, Замовником проведено аналіз ринку шляхом використання загальнодоступної інформації щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах.
Підсумовуючи вищевказане, очікувану вартість предмета закупівлі визначено розрахунковим методом із врахуванням потреби, технічних, якісних характеристик визначених чинним законодавством, аналізу ринкових цін, шляхом аналізу відкритих джерел та з урахуванням необхідності.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено на підставі діючих на даний момент ДСТУ.
ІІ. Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо наступне.
Звертаємо Вашу увагу, що Законом України «Про публічні закупівлі», зокрема, пунктом 14 частини 1 статті 1 чітко визначено поняття «моніторинг процедури закупівлі» як процедуру здійснення аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. В свою чергу, положенням абзацу 1 частини 4 статті 3 Закону передбачається, що відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюються виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом.
Таким чином, вимога щодо надання посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) не може бути предметом моніторингу. Аналогічна позиція викладена в Постанові Третього апеляційного адміністративного суду № 160/1084/22 від 09.01.2023 року де зазначено, що «Разом з тим, згідно ч.1, п.3 ч.2 ст.22 Закону №922 тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об`єктом авторського права та/або суміжних прав. У тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених ч. 4 ст. 5 цього Закону.
Частиною 6 ст.10 Закону №922 визначено, що доступ до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, є безоплатним та вільним. Інформація про закупівлю, визначена цим Законом, розміщується в електронній системі закупівель безоплатно через авторизовані електронні майданчики.
Авторизований електронний майданчик - це авторизована Уповноваженим органом інформаційно - телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах», є частиною електронної системи закупівель та онлайн-сервісом, що забезпечує реєстрацію осіб, автоматичне розміщення, отримання і передання інформації та документів під час проведення закупівель, користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет (п.1 ч .1 ст.1 Закону №922).
У разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів.
Оприлюднення інформації на веб-порталі здійснюється електронною системою закупівель автоматично.
Отже, інформація про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщується виключно на авторизованому електронному майданчику. Закон №922 не передбачає створення замовником власного веб-сайту, як вірно зазначив суд першої інстанції.»
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами розгляду Вашого висновку від 24.05.2023 року щодо моніторингу процедури № UA-2023-01-24-016551-a в порядку передбаченому ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Відділу освіти, молоді та спорту Віньковецької селищної ради може повідомити наступне: 1. Стосовно вказаного Вами порушення вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) За результатами розгляду вказаного питання та враховуючи практику повідомляємо наступне, Законом України «Про публічні закупівлі», зокрема, пунктом 14 частини 1 статті 1 чітко визначено поняття «моніторинг процедури закупівлі» як процедуру здійснення аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. В свою чергу, положення абзацу 1 частини 4 статті 3 Закону, передбачається, що відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом. Окрім того повідомляємо, що шляхом вивчення відомостей щодо здійснених аналогічних (схожих) моніторингів в системі «PROZORRO», зокрема № Оголошення UA-2021-09-28-000841-a, UA-2021-11-05-012888-b, UA-2021-11-12-002488-c, UA-2023-01-02-002612-a, органи оскарження порушень не встановлювали, хоча предметом моніторингу виступало аналогічне питання. Таким чином, вимога щодо надання посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) не може бути предметом моніторингу. 2. Стосовно порушення вимог абзацу шостого підпункту 2 пункту 41 Особливостей, та визнання ФОП Рукас Ігор Анатолійович переможцем торгів та укладення із ним Договору Відповідно до пункту 3.5.2. частини 5 (Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону) розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) тендерної документації, Замовником вимагалася: 1.1. Інформаційну довідку в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що необхідні для забезпечення поставки продукції, що є предметом закупівлі. 1.2. Учасник у складі тендерної пропозиції також повинен надати документи, що підтверджують наявність у нього власних або орендованих автотранспортних засобів (копії документів, що підтверджують право власності чи користування, або копія договору на вантажоперевезення тощо) Учасником на виконання вказаної вимоги тендерної документації надано в складі пропозиції Довідку про наявність обладнання та матеріально технічної бази (файл. 24 Довідка про обладнання та МТБ.pdf), що повністю відповідає вимогам підпункту 1.1. (Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій) пункту 3.5.2. частини 5 (Кваліфікаційні критеріїв відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону) розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) тендерної документації. Також Учасником на виконання п.п. 1.2. (Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій) пункту 3.5.2. частини 5 (Кваліфікаційні критеріїв відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону) розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) надано в складі своєї пропозиції Договір оренди транспортного засобу (файл. Рукас ДАФ.pdf), що підтверджує право орендного користування автомобілем як і передбачалося п.п. 1.2. Кваліфікаційного критерію (Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій). Хотілося б наголосити, що окремої вимоги стосовно зазначення номеру автомобіля або будь-якої іншої інформації в довільній формі по обладнанню, матеріально-технічній базі або технологій тендерною документацією не встановлювалося. Окремо встановлювалася вимога по інформаційній довідці та окремо по документах що підтверджують наявність у нього власних або орендованих автотранспортних засобів (копії документів, що підтверджують право власності чи користування, або копія договору на вантажоперевезення тощо). Надані в складі пропозиції документи повністю спростовують Ваш висновок стосовно його невідповідності вимогам підпункту 2 пункту 41 Особливостей. Тому враховуючи вищевикладене Замовник не погоджується із Вашими висновком щодо невідповідності підпункту 3.5.2. частини 5 (Кваліфікаційні критеріїв відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону) розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції). 3. Щодо не підписання документів, що передбачені для переможця торгів після обрання його переможцем та прийняття рішення про намір укласти. Вимогами п. 3.1.4. ч.1 (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) Розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) визначено, що Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис, учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 3.1.5. цієї документації. Учасник в свою чергу під час подання своєї пропозиції до кінцевої дати подання 31.01.2023 року подав свою пропозицію шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису, що повністю відповідає як вимогам чинного законодавства так і вимогам тендерної документації. Вимогами п. 3.5.7. ч.5 (Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону) Розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону та надати в складі пропозиції наступні документи: - У зв’язку з воєнним станом в Україні, введеним указом Президента «Про введення воєнного стану в Україні» № 64/2022 від 24.02.2022 року, враховуючи технічну неможливість перевірити інформацію замовником за посиланням https://corruptinfo.nazk.gov.ua/, учасник-переможець надає інформаційну довідку з Реєстру стосовно фізичних та юридичних осіб (Відповідно до листа Мінекономіки від 23.06.2022 р. № 3323-04/40967-06 “Щодо застосування статті 17 Закону у зв’язку із введенням воєнного стану” та листа НАЗК від 31.05.2022 р. № 23-06/12865-22 “Про розгляд листа та надання роз’яснення” така довідка формується онлайн учасником: https://corruptinfo.nazk.gov.ua/reference/getpersonalreference/individual). Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (підтверджує відповідність п. 3 ч.1 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі») та повинна бути видана/сформована не більше місячної давнини відносно дати подання тендерних пропозицій. - Витяг (довідку) з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» із інформацією про те, що фізичну особу, яка є учасником, чи службову (посадову) особу учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми, який датований не більше трьохмісячної давнини відносно дати подання тендерних пропозицій. Вказана витяг (довідка) може бути надана у вигляді електронного документу (підтверджує відповідність п. 5, 6 та 12 ч.1 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі»); - Також додатково, по п.12 частини 1 ст.17 Закону, надається довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність вказаної підстави; - Довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 ч. 2 ст. 17 Закону, або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 ч. 2 ст. 17 Закону. Учасником на виконання вказаної вимоги надано шляхом дозавантаження в електронну систему закупівель всі документи, що передбачалися вказаними вище вимогами тендерної документації. Окремої вимоги стосовно підпису документів переможця торгів за допомогою кваліфікованого електронного підпису, учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів ні вимогами тендерної документації ні вимогами чинного законодавства не встановлювалося. 4. Щодо розірвання договору. Висновком про результати моніторингу закупівлі Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, шляхом розірвання договору про закупівлю від 13.02.2023 року № 83, з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку. Замовник вважає, що висновок про результати моніторингу процедури закупівлі із зобов’язанням здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язання за договором про закупівлю від 13.02.2023 року № 83 є надмірним заходом. Згідно ст. 509 Цивільного кодексу України, зобов'язанням є правовідношення, в якому одна сторона (боржник) зобов'язана вчинити на користь другої сторони (кредитора) певну дію (передати майно, виконати роботу, надати послугу, сплатити гроші тощо) або утриматися від вчинення певної дії (негативне зобов’язання), а кредитор має право вимагати від боржника виконання його обов'язку. Статтею 526 ЦК України передбачено, що зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться. Виконання зобов’язань, реалізація, зміна та припинення певних прав у договірному зобов’язанні можуть бути зумовлені вчиненням або утриманням від вчинення однією із сторін у зобов’язанні певних дій чи настанням інших обставин, передбачених договором, у тому числі обставин, які повністю залежать від волі однієї із сторін. При цьому, відповідно до ст.525 ЦК України, одностороння відмова від зобов'язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом. Статтею 214 ЦК України встановлено, що особи, які вчинили дво- або багатосторонній правочин, мають право за взаємною згодою сторін, а також у випадках, передбачених законом, відмовитися від нього, навіть і в тому разі, якщо його умови повністю ними виконані. Відмова від правочину вчиняється у такій самій формі, в якій було вчинено правочин. Правові наслідки відмови від правочину встановлюються законом або домовленістю сторін. Таким чином, розірвання укладеного із переможцем процедури можливе лише за взаємною згодою сторін. Окрім того, одностороння відмова від договору та невиконання його умов зі сторони замовника може мати наслідком стягнення із Відділу освіти штрафних санкцій та понесення в майбутньому судових та інших витрат. Відповідно до ч. 2 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України (надалі – КАС України) в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб’єкта владних повноважень обов’язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. Так, статтею 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 №2939-Х11 визначені права органу державного фінансового контролю, зокрема, пред`являти підконтрольним суб`єктам обов`язкові до виконання вимоги щодо усунення виявлених порушень законодавства (пункт 7 частини першої статті 10), порушувати перед відповідними державними органами питання про визнання недійсними договорів, укладених із порушенням законодавства, у судовому порядку стягувати у дохід держави кошти, отримані підконтрольними установами за незаконними договорами, без установлених законом підстав та з порушенням законодавства (пункт 8 частини першої статті 10), звертатися до суду в інтересах держави, якщо підконтрольною установою не забезпечено виконання вимог щодо усунення виявлених під час здійснення державного фінансового контролю порушень законодавства з питань збереження і використання активів (пункт 10 частини першої статті 10), при виявленні збитків, завданих державі чи підприємству, установі, організації, що контролюється, визначати їх розмір у встановленому законодавством порядку (пункт 13 частини першої статті 10). Законом не передбачено, що укладений договір за тендерною пропозицією, яка не відповідає вимогам тендерної документації, підлягає розірванню. Отже, право зобов`язувати суб`єкта господарювання усунути порушення шляхом розірвання договору Законом не передбачено. Таким чином, жодним нормативно-правовим документом не визначено право Держаудитслужби визначати шляхи усунення встановлених порушень в ході проведення моніторингу закупівель шляхом розірвання договору, оскільки дані дії можливо лише вчинити сторонами договору в межах вирішення господарських взаємовідносин, або за угодою сторін чи на підставі відповідного рішення суду. Окрім того, замовником буде направлено позовну заяву до Хмельницького окружного адміністративного суду щодо скасування Вашого Висновку про результати моніторингу закупівлі.
2023-05-31 16:43:29
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 червня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 4-1 постанови № 710)
Оскарження в суді
Опис: | Ухвалою від 12.06.2023 року № 560/10130/23 відкрите провадження в адміністративній справі з позовом Відділу освіти, молоді та спорту Віньковецької селищної ради (вул. Соборної України, буд. 15, Віньківці, Хмельницький район, Хмельницька область, 32500) до Північного офісу Держаудитслужби в особі УправлінняПівнічного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області (вул.Єлецька,11,Чернігів,14000) про визнання протиправним та скасування висновку, зобов'язання вчиняти дії. |
Дата публікації: | 13 червня 2023 |
Документи:
13 червня 2023 11:12
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП РУКАС ІГОР АНАТОЛІЙОВИЧ |
3 090 000,00
UAH з ПДВ
|
3 090 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Комунальне Підприємство "Лісове господарство" Віньковецької селищної ради |
3 200 000,00
UAH з ПДВ
|
3 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП РУКАС ІГОР АНАТОЛІЙОВИЧ #2809216795 |
Переможець |
3 090 000,00
UAH з ПДВ
|
02 лютого 2023 14:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 листопада 2023 17:52
|
Додатки до договору | укладений |
03 листопада 2023 15:36
|
Електронний підпис | укладений |
14 лютого 2023 14:23
|
Підписаний договір | укладений |
14 лютого 2023 14:21
|