Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства та комунальної власності Хмільницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26287105 |
Вебсайт: | https://rada.ekhmilnyk.gov.ua/uk |
Місцезнаходження: | 22000, Україна , Вінницька обл., м. Хмільник, вул. Столярчука, 10 |
Контактна особа: |
Павло Сидоришин +380433820278, +380433823273, +380433820090 hmilnuk.ugkgtakv@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 січня 2023 15:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 лютого 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 04 лютого 2023 00:04 |
Очікувана вартість: | 415 040,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 075,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 січня 2023 14:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 січня 2023 14:26 |
ТД Обрізка дерев 2023.docx | |
30 січня 2023 14:26 |
протокол 12.pdf | |
30 січня 2023 14:26 |
протокол 12.pdf | |
30 січня 2023 14:26 |
ТД Обрізка дерев 2023.docx | |
27 січня 2023 15:08 |
протокол 11.pdf | |
27 січня 2023 15:08 |
протокол 11.pdf | |
27 січня 2023 15:08 |
ТД Обрізка дерев 2023.docx | |
27 січня 2023 15:08 |
ТД освітлення 2023 нова.docx | |
24 січня 2023 15:45 |
ТД Обрізка дерев 2023.docx | |
24 січня 2023 15:45 |
ТД Обрізка дерев 2023.docx |
30 січня 2023 14:27 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
30 січня 2023 14:26 |
ТД Обрізка дерев 2023.docx
|
||||||
30 січня 2023 14:26 |
протокол 12.pdf
|
||||||
30 січня 2023 14:26 |
протокол 12.pdf
|
||||||
30 січня 2023 14:26 |
ТД Обрізка дерев 2023.docx
|
||||||
27 січня 2023 15:08 |
протокол 11.pdf
|
||||||
27 січня 2023 15:08 |
протокол 11.pdf
|
||||||
27 січня 2023 15:08 |
ТД Обрізка дерев 2023.docx
|
||||||
27 січня 2023 15:08 |
ТД освітлення 2023 нова.docx
|
||||||
24 січня 2023 15:45 |
ТД Обрізка дерев 2023.docx
|
||||||
24 січня 2023 15:45 |
ТД Обрізка дерев 2023.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-14-000015 ● 96104d63709a496294be59172efe339c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 березня 2023 12:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.03.2023 №23-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 14.03.2023 №23-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9. UA-2023-01-24-014591-a 24.01.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-15 09:04:57
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги з проведення робіт з обрізки зелених насаджень (формувальне, санітарне та омолоджувальне обрізування), які розташовані на загальноміській території населених пунктів Хмільницької міської територіальної громади (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-24-014591-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
2. Яким чином учасником КП «Хмільниккомунсервіс», якого обрано переможцем торгів, виконано умови пункту 1 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації в частині відображення прізвища та ініціалів особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа) та назви учасника під час перевірки КЕП/ЕЦП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-17 15:17:05
Відповідь на запит про надання пояснення
Управління житлово-комунального господарства та комунальної власності Хмільницької міської ради
надає відповідь на запит про надання пояснення
На Ваш запит про надання пояснення я, Сидоришин Павло Миколайович, головний спеціаліст з організації та проведення закупівель Управління житлово-комунального господарства і комунальної власності Хмільницької міської ради, повідомляю про наступне:
1.Обґрунтування розміру витрат та очікувану вартість предмета закупівлі здійснено на підставі Програми розвитку житлово-комунального господарства та благоустрою територій населених пунктів Хмільницької міської територіальної громади на 2022-2026 роки, затвердженої рішенням 15 сесії міської ради 8 скликання від 21 липня 2021 року № 612 (зі змінами), що опублікована на веб-сайті Хмільницької міської ради https://rada.ekhmilnyk.gov.ua/uk, п.6.2 проведення робіт з обрізки зелених насаджень (формувальне, санітарне та омолоджувальне обрізування) які розташовані на загальноміській території населених пунктів Хмільницької міської територіальної громади. В межах виділених коштів було підготовлено технічне завдання та оголошена закупівля послуг на 2023 рік, визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на основі аналізу аналогічних закупівель проведених в попередніх роках. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-сайті Хмільницької міської ради за посиланням https://rada.ekhmilnyk.gov.ua/uk/page/publichni-zakupivli.
2. В тендерній документації не прописувалась вимога щодо підтвердження повноважень підписанта учасника. Замовник самостійно перевіряє КЕП/ЕЦП учасника на сайті центрального засвідчувального органу https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки замовником КЕП учасника були відображені посада, прізвище та ініціали особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа) та назва учасника.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-03-17 15:30:35
Відповідь на запит пронадання пояснення
Відповідь на запит пронадання пояснення
На Ваш запит про надання пояснення я, Сидоришин Павло Миколайович, головний спеціаліст з організації та проведення закупівель Управління житлово-комунального господарства і комунальної власності Хмільницької міської ради, повідомляю про наступне:
1.Обґрунтування розміру витрат та очікувану вартість предмета закупівлі здійснено на підставі Програми розвитку житлово-комунального господарства та благоустрою територій населених пунктів Хмільницької міської територіальної громади на 2022-2026 роки, затвердженої рішенням 15 сесії міської ради 8 скликання від 21 липня 2021 року № 612 (зі змінами), що опублікована на веб-сайті Хмільницької міської ради https://rada.ekhmilnyk.gov.ua/uk, п.6.2 проведення робіт з обрізки зелених насаджень (формувальне, санітарне та омолоджувальне обрізування) які розташовані на загальноміській території населених пунктів Хмільницької міської територіальної громади. В межах виділених коштів було підготовлено технічне завдання та оголошена закупівля послуг на 2023 рік, визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на основі аналізу аналогічних закупівель проведених в попередніх роках. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-сайті Хмільницької міської ради за посиланням https://rada.ekhmilnyk.gov.ua/uk/page/publichni-zakupivli.
2. В тендерній документації не прописувалась вимога щодо підтвердження повноважень підписанта учасника. Замовник самостійно перевіряє КЕП/ЕЦП учасника на сайті центрального засвідчувального органу https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки замовником КЕП учасника були відображені посада, прізвище та ініціали особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа) та назва учасника.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Управління житлово-комунального господарства та комунальної власності Хмільницької міської ради повідомляє про те, що висновок Північного офісу Держаудитслужби взято до уваги, уповноваженій особі вказано на необхідність дотримання вимог чинного законодавства України та недопущення подібних порушень в подальшому.
2023-04-05 08:33:45
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 квітня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВВГ БУД" |
375 000,00
UAH з ПДВ
|
375 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КП "ХМІЛЬНИККОМУНСЕРВІС" |
415 040,00
UAH з ПДВ
|
415 040,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВВГ БУД" #43399771 |
Відхилено |
375 000,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2023 17:02
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 лютого 2023 15:55
|
КП "ХМІЛЬНИККОМУНСЕРВІС" #32505648 |
Переможець |
415 040,00
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2023 08:59
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 лютого 2023 09:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 квітня 2023 11:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 квітня 2023 11:11
|
дод угод 2 до дог 20-1-02-2023.pdf | зміни до договору |
24 квітня 2023 11:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 березня 2023 13:00
|
дод угод 1 до дог 20-1-02-2023.pdf | зміни до договору |
29 березня 2023 12:58
|
Електронний підпис | укладений |
20 лютого 2023 15:18
|
договір 20-1-02-2023.pdf | укладений |
20 лютого 2023 15:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 20-1-02-2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 24 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 20-1-02-2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |