Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛОДИМИРСЬКЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ" ВОЛОДИМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42631325 |
Місцезнаходження: | 44700, Україна , Волинська обл., м. Володимир, вул. Шпитальна, буд. 20 |
Контактна особа: |
Тетяна Володимирівна Ващук (Цьось) +380632127397 tanya_95286@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 січня 2023 13:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 лютого 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 6 608 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 33 042,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33170000-2: Обладнання для анестезії та реанімації
згідно Додатку 1 до тендерної документації
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 січня 2023 14:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 січня 2023 13:57 |
Додаток 5 ФОРМА ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.docx | |
24 січня 2023 13:57 |
Додаток 6 ФОРМА ЛИСТА-ЗГОДИ.docx | |
24 січня 2023 13:57 |
Тендерна документація.docx | |
24 січня 2023 13:57 |
Додаток 4 Проєкт Договору.docx | |
24 січня 2023 13:57 |
Додаток 4 Проєкт Договору.docx | |
24 січня 2023 13:57 |
Додаток 3.docx | |
24 січня 2023 13:57 |
Додаток 2.docx | |
24 січня 2023 13:57 |
Додаток 1..docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-26-000024 ● 7f24ce0c923b444890581d35a619e9b0
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 травня 2023 13:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.05.2023 № 41-З
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Запорізькій області
від 25.05.2023 № 41-З
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
UA-2023-01-24-010699-a, Комунальне підприємство «Володимирське територіальне медичне об’єднання» Володимирської міської ради
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-01 09:59:47
Запит про надання пояснень
Запит замовнику на пояснення
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури за предметом ДК 021:2015:33170000-2: Обладнання для анестезії та реанімації, яку проводить КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛОДИМИРСЬКЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ" ВОЛОДИМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-01-24-010699-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів):
- прошу надати пояснення, чому в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями зазначено «Післяоплата протягом 30 календарних днів у розмірі 100%», поряд з цим, у проєкті договору та в договорі підпунктом 5.1 п. 5 «ТЕРМІНИ, ПОРЯДОК ТА УМОВИ ПОСТАВКИ» зазначено «Поставка Товару здійснюється транспортом Постачальника за його рахунок за адресою, вказаною Покупцем, протягом 30 днів з дати отримання оплати від Покупця.».
- обґрунтувати внесення змін додатковою угодою № 1 від 30.03.2023 до договору 17.02.2023 № 76 в частині попередньої оплати у розмірі 30%.
- чи виконані зобов’язання за договором від 17.02.2023 № 76 станом на 01.06.2023, в тому числі щодо постачання товару та його оплати.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Провідний державний аудитор
управління Східного офісу
Держаудитслужби в Запорізькій області Євген СОРОКІН
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-06 21:31:54
ВІДПОВІДЬ НА ЗАПИТ ПРО НАДАННЯ ПОЯСНЕННЯ
Відповідно до Наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій
області від 25.05.2023 № 41-З розпочато моніторинг процедури закупівлі за
ідентифікатором UA-2023-01-24-010699-a, предмет закупівлі - 1 комплект Система для
подачі лікувальних газів у складі: (21 найменування) згідно Додатку 1 до тендерної
документації ДК 021:2015: 33170000-2 — Обладнання для анестезії та реанімації НК
024:2019: 36271 — Система медичного газу / вакуумного трубопроводу.
Згідно запиту про надання пояснень, оприлюдненого на веб-порталі уповноваженого
органу з питань закупівель Prozorro, Комунальному підприємству «Володимирське
територіальне медичне об'єднання» Володимирської міської ради (надалі – Замовник),
необхідно надати пояснення на ряд поставлених питань.
Зважаючи на необхідність надання пояснень, а також на зацікавленість Замовника у
швидкому проведенні моніторингу, надаємо наступну відповідь на поставлені питання та
відповідні документи.
Відповідно до п. 17 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і
послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період
дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення
або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року
№ 1178 (в редакції, чинній на момент укладання договору, далі – Особливості) Договір
про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих
особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з
урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої
статті 41 Закону та цих особливостей.
Згідно з п. 3 ч. 1 ст. 3 Цивільного кодексу України (далі – ЦК України) загальною
засадою цивільного законодавства, зокрема, є свобода договору.
Частинами 2, 3 ст. 6 ЦК України встановлено, що сторони мають право
врегулювати у договорі, який передбачений актами цивільного законодавства, свої
відносини, які не врегульовані цими актами. Сторони в договорі можуть відступити від
положень актів цивільного законодавства і врегулювати свої відносини на власний розсуд.
Сторони в договорі не можуть відступити від положень актів цивільного законодавства,
якщо в цих актах прямо вказано про це, а також у разі, якщо обов`язковість для сторін
положень актів цивільного законодавства випливає з їх змісту або із суті відносин між
сторонами.
Відповідно до ч. 1 ст. 627 ЦК України відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони
є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з
урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв
ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Згідно з ч. 1 ст. 628 ЦК України зміст договору становлять умови (пункти),
визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов`язковими відповідно до
актів цивільного законодавства.
Договір є укладеним, якщо сторони досягли згоди з усіх істотних умов договору.
Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені
законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови,
щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди (ч. 1 ст. 638 ЦК
України).
Слід зазначити, що ані Законом України «Про публічні закупівлі», ані
Особливостями не визначено переліку спеціальних істотних умов, які мають бути
обов’язково включені до договорів про закупівлю, укладених за результатами
процедур закупівель, проведених згідно Особливостей.
Відповідно до п. 6.4 розділу 6 Тендерної документації істотними умовами договору
про закупівлю є:
- предмет договору про закупівлю, в тому числі технічні, якісні та кількісні
характеристики предмета закупівлі;
- ціна товару, яка зазначена у договорі про закупівлю відповідно до ціни тендерної
пропозиції переможця за результатами аукціону або узгодженої ціни пропозиції учасника
(у разі застосування переговорної процедури) та/або випадків перерахунку ціни за
результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції учасника
без зменшення обсягів закупівлі.;
- строк дії договору про закупівлю та строк виконання зобов'язань щодо передання
товару;
- умови договору про закупівлю, які визначені істотними для даного виду договорів
згідно із законодавством.
З вищезазначеного вбачається, що умови оплати не визначено як істотну умову
Договору у розумінні Цивільного та Господарського кодексів України, норм Закону
та встановлених у Тендерній документації умов.
У відповідності до положень Особливостей та норм Закону України «Про публічні
закупівлі», керуючись нормами Цивільного та Господарського кодексів України, між
Замовником та переможцем процедури закупівлі Товариством з обмеженою
відповідальністю «ЦЕОЛІТ МЕДІКАЛ» укладено Договір № 76 від 17.02.2023 року (далі -
Договір), в якому дотримано всі умови, визначені істотними згідно п. 6.4 розділу 6
Тендерної документації, зокрема предмет, в тому числі технічні, якісні та кількісні
характеристики предмета закупівлі, ціна товару, яка зазначена у договорі про закупівлю
відповідно до ціни тендерної пропозиції переможця, строк дії договору про закупівлю та
строк виконання зобов'язань.
В свою чергу, п. 1 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070
«Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів
попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (далі –
Постанова КМУ № 1070) установлено, що розпорядники (одержувачі) бюджетних коштів
(крім закордонних дипломатичних установ) (зі змінами) у договорах про закупівлю
товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти можуть передбачати попередню оплату в разі
закупівлі:
- товарів, робіт і послуг за поточними видатками - на строк не більше трьох місяців;
Відповідно до наказу МОЗ України від 09.09.2022 № 1644 підприємства, заклади,
установи та організації, що належать до сфери управління Міністерства охорони здоров'я
України, центральні органи виконавчої влади, діяльність яких спрямовується і
координується Кабінетом Міністрів України через Міністра охорони здоров'я України
(далі - ЦОВВ), та підприємства, заклади, установи та організації, що належать до сфери
управління ЦОВВ, інші розпорядники та одержувачі бюджетних коштів, які включені до
мережі Міністерства охорони здоров'я України (далі - розпорядники (одержувачі)
бюджетних коштів), у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти
можуть передбачати попередню оплату в разі закупівлі зокрема:
- товарів, робіт і послуг за поточними видатками - на строк не більше трьох місяців у
розмірі до 100 відсотків їх вартості включно.
Пунктом 3 вищезазначеного наказу передбачено, що розмір та строк попередньої
оплати, кількість платежів з попередньої оплати в межах строку визначаються
розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів в особі керівників, які несуть
персональну відповідальність, виходячи із необхідності, що обґрунтовується, зокрема,
реальним станом поставки товару, виконання робіт, надання послуг, помісячним
розподілом бюджетних асигнувань, сезонністю робіт, циклом виробництва.
Виходячи з необхідності, керуючись положеннями Постанови КМУ № 1070,
наказу МОЗ України від 09.09.2022 № 1644, нормами Цивільного та Господарського
кодексів України а також враховуючи те, що порядок здійснення оплати не
визначено істотною умовою Договору, сторони (Замовник та Переможець) дійшли
взаємної згоди укласти Додаткову угоду № 1 до Договору, якою передбачити
можливість здійснення попередньої оплати у розмірі не більше 30% вартості товару.
Відповідно до п. 5.1 Договору 5.1. поставка Товару здійснюється транспортом
Постачальника за його рахунок за адресою, вказаною Покупцем, протягом 30 днів з дати
отримання оплати від Покупця.
Станом на 01.06.2023 року договірні зобов'язання в частині постачання товару та його оплати за договором від 17.02.2023 № 76 виконанні частково.
Додатки (копії):
- Додаткова угода №2 від 06.04.2023 року.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 червня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЦЕОЛІТ МЕДІКАЛ" |
5 587 200,00
UAH з ПДВ
|
5 587 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЦЕОЛІТ МЕДІКАЛ" #37826813 |
Переможець |
5 587 200,00
UAH з ПДВ
|
06 лютого 2023 18:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2024 10:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 червня 2023 17:26
|
додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
19 червня 2023 17:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 червня 2023 18:29
|
додаткова угода на продовження.pdf | зміни до договору |
07 червня 2023 18:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 березня 2023 16:25
|
Додаткова угода до Договору 76.pdf | зміни до договору |
31 березня 2023 16:19
|
Електронний підпис | укладений |
20 лютого 2023 15:32
|
Договір 76.pdf | укладений |
20 лютого 2023 15:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 31 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись пунктом 9.1. Договору Сторони домовились внести доповнення, що не змінюватиме істотних умов Договору, до розділу 2.Ціна Договору, таким пунктом: 2.9. Покупець може здійснювати попередню оплату згідно виставленого рахунку у розмірі не більше 30% від вартості товару, відповідно до вимог чинного законодавства. |
Номер договору про закупівлю: | 76 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 07 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились продовжити строк виконання зобов’язань щодо передачі товару і викласти пункт 5.1. Договору № 76 від 17.02.2023 року в такій редакції: - пункт 5.1. Строк передачі товару: до 19 червня 2023 року транспортом Постачальником за його рахунок за адресою, вказаною Покупцем. |
Номер договору про закупівлю: | 76 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1 .Сторони домовились продовжити строк виконання зобов’язань щодо передачі товару і викласти пункт 5.1. Договору № 76 від 17.02.2023 року в такій редакції: -пункт 5.1. Строк передачі товару: до 30 червня 2023 року транспортом Постачальником за його рахунок за адресою, вказаною Покупцем. |
Номер договору про закупівлю: | 76 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |