Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП "АМПУ" |
Код ЄДРПОУ: | 38727770 |
Вебсайт: | http://uspa.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01135, Україна , Київська обл., Київ, Україна, 01135, місто Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ , будинок 14 |
Контактна особа: |
Калиніна Анастасія Олександрівна 380487759504 anastasiya.kalinina@uspa.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 січня 2023 11:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 лютого 2023 12:00 |
Початок аукціону: | 06 лютого 2023 12:00 |
Очікувана вартість: | 41 515 887,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 207 579,44 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору відповідно до умов, зазначених в тендерній документації. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Товар за кодом ДК 021:2015 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (Дизельне паливо наливом)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Оплата поставленої партії Товару здійснюється Покупцем у національній валюті України, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. Розрахунки проводяться Покупцем через Філію, яка фактично отримала Товар, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання оригіналів належним чином оформленого рахунку на оплату партії поставленого Товару (рахунок має містити посилання на номер та дату укладання цього Договору, а також номер і дату відповідних видаткової та товарно-транспортної накладних), підписаних Сторонами видаткової накладної та товарно-транспортної накладної на поставлену партію Товару. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 лютого 2023 13:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 лютого 2023 13:10 |
Тендерна документація зі змінами від 01.02.23.docx | |
01 лютого 2023 13:10 |
Перелік змін до ТД від 01.02.23.docx | |
27 січня 2023 12:32 |
Тендерна документація зі змінами від 27.01.23.docx | |
27 січня 2023 12:32 |
Перелік змін до ТД.docx | |
24 січня 2023 11:55 |
Тендерна документація .docx |
01 лютого 2023 13:10 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
01 лютого 2023 13:10 |
Тендерна документація зі змінами від 01.02.23.docx
|
||||||
01 лютого 2023 13:10 |
Перелік змін до ТД від 01.02.23.docx
|
||||||
27 січня 2023 12:32 |
Тендерна документація зі змінами від 27.01.23.docx
|
||||||
27 січня 2023 12:32 |
Перелік змін до ТД.docx
|
||||||
24 січня 2023 11:55 |
Тендерна документація .docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-29-000012 ● 3e79346e7c8c41f78d5534f386eb67e6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 березня 2023 14:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
28.03.2023 № 86
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
10 UA-2023-01-24-007113-a 24.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-31 10:47:14
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі дизельного палива наливом (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-01-24-007113-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-03 11:31:07
Щодо надання інформації на запит ДАСУ
Щодо надання інформації на запит ДАСУ
ДП «АМПУ» відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі - Постанова) здійснено закупівлю товару ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти (Дизельне паливо наливом) за процедурою відкриті торги з особливостями (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-24-007113-a).
Наказом Державної аудиторської служби від 28.03.2023 №86 «Про початок моніторингу процедур закупівель» було розпочато моніторинг вищезазначеної процедури закупівлі.
31.03.2023 о 10:47:14 год в межах проведення моніторингу в електронній системі закупівель було оприлюднено «Запит замовнику на пояснення», по суті якого, керуючись положеннями ч.5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник надає наступні пояснення.
Запитання 1.
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Закупівлі товару за кодом ДК 021:2015 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (Дизельне паливо наливом) здійснювалась враховуючи потребу відокремлених підрозділів ДП «АМПУ» (далі також філій) в товарі у визначений період (до 30 квітня 2023 року) з метою забезпечення безперебійної роботи днопоглиблювальної техніки, суден портового флоту та іншої техніки. Зазначене дало можливість безпечно та у встановлені строки виконувати виробничі завдання відокремленими підрозділами ДП «АМПУ», що вкрай важливо під час дії воєнного стану в Україні, зокрема забезпечення функціонування «Зернового коридору», а також для підтримання належного рівня безпеки мореплавства в акваторіях морських портів України.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі встановлено згідно з ДСТУ 7688:2015 та/або «Технічний регламент щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив», затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 927 (зі змінами).
Загальна очікувана вартість закупівлі Товару визначена із дотриманням пункту 2 Розділу ІV «Визначення очікуваної вартості» чинного Положення про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в державному підприємстві «Адміністрація морських портів України» з використанням іншого методу визначення очікуваної вартості предмету закупівлі, а саме: отримання інформації про ціни на Товар на умовах закупівлі ДП «АМПУ» від ДП «Державний інформаційно-аналітичний центр моніторингу зовнішніх товарних ринків» (ДП «Держзовнішінформ»).
Доцільність застосування даного методу визначається виходячи з наступного. ДП «Держзовнішінформ» уповноважене наказом Мінекономрозвитку України «Деякі питання діяльності Державного підприємства «Держзовнішінформ» від 02.05.2018 № 608 здійснювати моніторинг цін на зовнішньому та внутрішньому товарних ринках, досліджувати динаміку цінових процесів на ринках та відповідність контрактних (зовнішньоторговельних) цін кон’юнктурі світового ринку. Також, ДП «Держзовнішінформ» надає інформацію щодо ціни товару з урахуванням умов оплати (відтермінування платежу 10 (десять) банківських днів) та способу доставки (бензовозами обсягом 1-30 т. в межах Одеської обл.).
Згідно з інформацією ДП «Держзовнішінформ» від 20.12.2022 № 12/131 (копія листа додається) станом на 26 грудня 2022 року розрахунковий рівень цін та його розрахункове середнє значення на дизельне паливо за пропозиціями на постачання в дрібному опті на ринку Одеської обл. та Миколаївської обл., з урахуванням ПДВ, на умовах постачання та оплати, які встановлено ДП «АМПУ» у тендерній документації, а саме: відтермінування платежу на 10 (десять) банківських днів та доставки бензовозами обсягом 1-30 т., в межах Одеської обл. та Миколаївської обл., міг складати: грн./кг.
Нафтопродукт мін сер макс
Паливо дизельне 62,04 63,46 65,53
Враховуючи вищезазначене, очікувана вартість закупівлі розраховувалась виходячи з середньої вартості товару «Паливо дизельне» згідно з інформацією ДП «Держзовнішінформ», а саме: ціна за 1 кг – не більше 63,46 грн з ПДВ.
Кількість закупівлі товару в межах процедури закупівлі – 700 000 кг.
Очікувана вартість закупівлі: 44 421 999,09 грн з ПДВ (або 41 515 887,00 грн без ПДВ).
Пунктом 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, допускається прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
При цьому, замовник повинен зазначити про прийнятний відсоток перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, визначеної замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
ДП «АМПУ» відноситься до об’єктів критичної інфраструктури. Забезпечення підприємства дизельним паливом є основою для можливості виконання його функцій, в тому числі і супроводження роботи «Зернового коридору».
Оскільки ринок пального в Україні нестабільний, ДП «АМПУ» для вчасного та належного забезпечення потреб підприємства у вказаному товарі, під час здійснення процедури закупівлі застосовано законодавчу норму щодо можливості подання учасниками пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі.
Відповідно до роз’яснень Мінекономіки (лист від 08.12.2022 р. № 3323-04/78667-06 (уповноважений орган, який здійснює регулювання та реалізує державну політику у сфері закупівель):
«3. Щодо ціни тендерної пропозиції, яка є вищою очікуваної вартості предмета закупівлі
В п. 28 Особливостей передбачено право замовника встановити у тендерній документації можливість для учасника подавати тендерну пропозицію з ціною, що перевищує очікувану вартість предмета закупівлі. Якщо замовник дозволяє подавати учасникові таку тендерну пропозицію, то він повинен зазначити в тендерній документації про прийнятний відсоток перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, визначеної замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Прийнятний відсоток перевищення розраховується самостійно замовником, з урахуванням можливостей для здійснення подальшої оплати закупівлі (виділення додаткових коштів або перерозподілу зекономлених коштів тощо).
Зазначене положення передбачене Особливостями для можливості закупівлі з огляду на зростання цін на відповідному ринку під впливом об'єктивних обставин, що можуть відбуватись під час проведення відкритих торгів замовником.».
Звертаємо увагу, що «розрахункова очікувана вартість закупівлі» за 1 кг дизельного палива з урахуванням прийнятного відсотку перевищення ціни (2%) складає 64,73 грн з ПДВ (63,46 грн з ПДВ (очікувана вартість закупівлі) +2%), що не перевищує максимальну ціну ДП «Держзовнішінформ» - 65,53 грн. з ПДВ (знаходиться в межах ринкових цін на товар).
Згодом, ДП «АМПУ» була отримана оновлена інформація від ДП «Держзовнішінформ» (лист від 26.01.2023 № 12/9, копія додається) щодо ціни за 1 кг дизельного палива на ринку Одеської та Миколаївської областей, з урахуванням ПДВ, на умовах постачання та оплати, які встановлено ДП «АМПУ» у тендерній документації, а саме: відтермінування платежу на 10 (десять) банківських днів та доставки бензовозами обсягом 1-30 т., в межах Одеської та Миколаївської обл., станом на 25.01.2023, а саме:
Нафтопродукт Ціна, грн з ПДВ за 1 кг
Мін Сер Макс
Дизельне паливо 54,92 57,58 59,15
Враховуючи отриману від ДП «Держзовнішінформ» інформацію, ДП «АМПУ» були внесені зміни до Тендерної документації щодо збільшення кількості товару з 700 000 кг до 771 483 кг, оскільки потреба у такій кількості в ДП «АМПУ» на відповідний період існує.
Отже, очікувана вартість закупівлі 1 кг дизельного палива складала 57,58 грн з ПДВ та відповідала середньому рівню цін згідно з інформацією ДП «Держзовнішінформ» (лист від 26.01.2023 № 12/9).
Звертаємо увагу, що при цьому розрахункова очікувана вартість закупівлі за 1 кг дизельного палива з урахуванням прийнятного відсотку перевищення ціни (2%) склала 58,73 грн з ПДВ (57,58 грн з ПДВ +2%), що не перевищує максимальну ціну ДП «Держзовнішінформ» згідно з оновленою інформацією – 59,15 грн з ПДВ (знаходиться в межах ринкових цін на товар).
Запитання 2.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до ч. 4 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом. Зміни до цього Закону можуть вноситися виключно законом про внесення змін до цього Закону. Якщо для реалізації положень поданого проекту закону про внесення змін до цього Закону необхідні законодавчі зміни до інших законодавчих актів, такі зміни викладаються в розділі "Прикінцеві положення" (перехідні положення) проекту закону про внесення змін до цього Закону.
Відповідно до ст. 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом (Міністерством економічного розвитку та торгівлі України) та Закону України «Про публічні закупівлі», інформацію про закупівлю. Згідно з ч. 5 ст. 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю обов’язково безоплатно оприлюднюється в електронній системі закупівель протягом одного дня після ухвалення рішення. Слід зазначити, що ч. 6 ст. 40 Закону містить вичерпний перелік інформації, яка підлягає публікації і не містить норми щодо обов’язку замовника оприлюднити в електронній системі закупівель інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Варто зазначити, що інформація, яка підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель відповідно до ч. 6 ст. 40 Закону оприлюднена в строки, передбачені Законом. Відповідно до п.1 ч.1 ст. 9 Закону України «Про публічні закупівлі» основною функцією Уповноваженого органу є, зокрема, розроблення і затвердження нормативно-правових актів, необхідних для виконання цього Закону та регулювання державної політики у сфері закупівель. Таким чином із системного аналізу законодавства про закупівлі вбачається відсутність імперативної норми щодо встановлення додаткових вимог щодо обґрунтування рішень замовника чи додаткової публікації інформації у сфері публічних закупівель поза межами електронної системи закупівель у обсязі, що не відповідає за змістом ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» та ч. 6 ст. 40 Закону.
Необхідно звернути увагу, що ДП «АМПУ» відноситься до замовників у розумінні Закону відповідно до п.4 частини 1 статті 2 Закону, оскільки здійснює свою діяльність в окремих сферах господарювання, а саме: надання послуг портів.
Зважаючи на те, що ДП «АМПУ» не використовує кошти державного бюджету, норми постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 щодо публікації інформації по даній закупівлі на Замовника не поширюються.
Додатково інформуємо, що за результатами проведених Державною аудиторською службою моніторингу процедур закупівель ДП «АМПУ» з аналогічного питання, порушень не виявлено (закупівлі за номером: UA-2021-06-18-002891-a; UA-2021-09-07-008955-c; UA-2021-06-01-010869-b; UA-2021-11-05-002654-c; UA-2021-12-22-004497-a; UA-2021-11-08-003168-c, UA-2022-11-11-013033-a; UA-2022-03-21-000540-c; UA-2021-12-22-008035-b і т.д.).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до висновку. Відповідно до ч. 8 ст. 8 Закону замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Керуючись абз. 2 ч. 8 ст. 8 Закону надаємо аргументовані заперечення до висновку в прикріпленому файлі.
2023-04-24 14:34:41
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Оскарження в суді
Опис: | Інформація щодо поданої позовної заяви. З метою належного виконання вимог ч. 10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) ДП «АМПУ» повідомляє, що 04 травня 2023 року ДП «АМПУ» було подано позовну заяву до Київського окружного адміністративного суду про визнання протиправним та скасування висновку Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі послуг за кодом ДК 021:2015 (09130000-9, Нафта і дистиляти) (Дизельне паливо наливом) (ідентифікатор висновку UA-M-2023-03-29-000012), номер закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2023-01-24-007113-a, який оприлюднено 21.04.2023. Відповідно до ч. 10 ст. 8 Закону у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Замовник зазначає в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження. Про відкриття Київським окружним адміністративним судом провадження у справі буде зазначено в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження. |
Дата публікації: | 04 травня 2023 |
Номер відкриття провадження: | 320/20008/23 |
Дата відкриття провадження: | 16 червня 2023 |
Документи:
16 червня 2023 13:52
|
Електронний підпис |
04 травня 2023 12:41
|
Електронний підпис |
04 травня 2023 12:41
|
Позовна заява.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 лютого 2023 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕЙД" |
42 277 268,40
UAH
|
42 277 268,40
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ДЗД-ТРАНС |
42 338 987,03
UAH
|
42 338 987,03
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕЙД" #31431743 |
Переможець |
42 277 268,40
UAH
|
07 лютого 2023 12:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 травня 2023 15:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 березня 2023 15:30
|
10-В-АМПУ-23 від 17.02.2023 ПЕЙД ДУ 3pdf.pdf | зміни до договору |
28 березня 2023 15:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 березня 2023 10:18
|
10-В-АМПУ-23 від 17.02.2023 ПЕЙД ДУ 2.pdf | зміни до договору |
13 березня 2023 10:18
|
Електронний підпис | укладений |
27 лютого 2023 19:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 лютого 2023 19:51
|
10-В-АМПУ-23 від 17.02.2023 ПЕЙД ДУ 1.pdf | зміни до договору |
27 лютого 2023 19:51
|
Електронний підпис | укладений |
17 лютого 2023 10:31
|
10-В-АМПУ-23 від 17.02.2023 ПЕЙД.pdf | укладений |
17 лютого 2023 10:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди на підставі підпункту 5 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), а саме погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) внести зміни до Договору шляхом укладення додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 10-В-АМПУ-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди на підставі підпункту 5 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), а саме погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) внести зміни до Договору шляхом укладення додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 10-В-АМПУ-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди на підставі підпункту 5 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), а саме погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) внести зміни до Договору шляхом укладення додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 10-В-АМПУ-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |