Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги служби технічної підтримки: інформаційно-технологічний супровід та обслуговування програмних продуктів KBS
Очікувана вартість
26 400,00 UAH
UA-2023-01-23-013744-a 56496d07f69c4223b451a95594db0c3d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козакова Тетяна Вікторівна

+380507566552 dbnrc9@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 січня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ Комунальний заклад освіти "Дніпропетровський багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр № 9" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 20216742
Місцезнаходження: 49125, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, Донецьке Шосе, будинок 118
Контактна особа: Козакова Тетяна Вікторівна
+380507566552
dbnrc9@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 послуга
Послуги служби технічної підтримки: інформаційно-технологічний супровід та обслуговування програмних продуктів KBS (пакет – Проф)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49125, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Донецьке шоссе, 118
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за цим Договором здійснюються у безготівковій формі, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом п’ятнадцяти днів з моменту отримання Акту приймання-передачі Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

23 січня 2023 16:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Мандзій Володимир Петрович
#1695002231
Переможець 26 400,00
UAH
23 січня 2023 16:45

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 січня 2024 18:07
Електронний підпис укладений
30 січня 2024 18:07
Підписаний контракт укладений
23 січня 2023 16:57

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 26 400,00
UAH