Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
13 650,00 UAH
UA-2023-01-23-012904-a ● 9beea1c66df448d3a93c11e812437b63
Запит (ціни) пропозицій
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
23 січня 2023
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство"Знам'янська міська лікарня ім. А.В. Лисенка" Знам'янської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 01111227 |
Місцезнаходження: | 27400, Україна , Кіровоградська обл., Знам'янка, вулиця Михайла Грушевського, 15 |
Контактна особа: |
Паламарчук Наталія Сергіївна 380990690246 likarnia_znam_ti@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Папір для друку, А4, 80 г/м², клас С, 500 арк., білий.
Поставка товару здійснюється Постачальником впродовж трьох днів з моменту отримання заявки Замовника. Місце поставки (передачі) товарів: 27400, вул. Михайла Грушевського, 15 м. Знам’янка, Кіровоградська область. Доставка товару, завантажувальні - розвантажувальні роботи здійснюються транспортом Постачальника за рахунок Постачальника безпосередньо до хоз. складу. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок протягом 3 днів. Пересилка документів здійснюється за рахунок постачальника в обидві сторони. Термін постачання - до 31.12.2023 року.
Оплата вартості Товару здійснюється Замовником у національній валюті України – гривні, на поточний ( розрахунковий) рахунок Постачальника. Розрахунки здійснюються Замовником по факту поставки товару (післяоплата) шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний банківський рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної та надання рахунку на оплату Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Розгорнути
Згорнути
Поставка товару здійснюється Постачальником впродовж трьох днів з моменту отримання заявки Замовника. Місце поставки (передачі) товарів: 27400, вул. Михайла Грушевського, 15 м. Знам’янка, Кіровоградська область. Доставка товару, завантажувальні - розвантажувальні роботи здійснюються транспортом Постачальника за рахунок Постачальника безпосередньо до хоз. складу. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок протягом 3 днів. Пересилка документів здійснюється за рахунок постачальника в обидві сторони. Термін постачання - до 31.12.2023 року.
Оплата вартості Товару здійснюється Замовником у національній валюті України – гривні, на поточний ( розрахунковий) рахунок Постачальника. Розрахунки здійснюються Замовником по факту поставки товару (післяоплата) шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний банківський рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної та надання рахунку на оплату Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
70 пачка
Папір для друку, А4, 80 г/м², клас C, 500 арк., білий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
27400, Україна, Кіровоградська область, Знам'янка, вулиця Михайла Грушевського, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
23 січня 2023 16:32 |
Договір папір.docx |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Колір паперу | білий | |
Товщина аркуша | від 103 | |
Щільність аркуша | 80 | gram per square metre |
Кількість аркушів в пачці | 500 | piece |
Формат паперу | А4 (210х297 мм) | |
Непрозорість паперу | від 91 | percent |
Білизна аркуша | від 150 | percent |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 січня 2023 17:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС" |
12 873,00
UAH з ПДВ
|
12 873,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП Фурманов Володимир Павлович |
13 087,20
UAH з ПДВ
|
13 087,20
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "ТЕХНОКОМ" |
13 297,20
UAH з ПДВ
|
13 297,20
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП "ЛЕБІДЬ ПАВЛО ПАВЛОВИЧ " |
13 370,00
UAH з ПДВ
|
13 370,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" |
13 566,00
UAH з ПДВ
|
13 566,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП Кутенкова О.О. |
13 600,00
UAH з ПДВ
|
13 600,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС" #24389020 |
Переможець |
12 873,00
UAH з ПДВ
|
27 січня 2023 17:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2024 11:39
|
Електронний підпис | укладений |
02 лютого 2023 16:19
|
Договір 50.pdf | укладений |
02 лютого 2023 16:18
|