Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Томашпільська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04326218 |
Вебсайт: | http://tomashpil.rada.org.ua |
Місцезнаходження: | 24200, Україна , Вінницька обл., смт. Томашпіль, пл. Тараса Шевченка, 1 |
Контактна особа: |
Петро Дєдов +380434821345 tom_sr@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 січня 2023 16:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 січня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 31 січня 2023 00:01 |
Очікувана вартість: | 1 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 січня 2023 16:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 січня 2023 16:09 |
Тендерна документація Щебінь відсутній аукціон 2023.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-07-000019 ● 09a72eac2170443d96e204e8607ca761
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 лютого 2023 12:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
07.02.2023 №15-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Сергій КОЛІСНИК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 07.02.2023 №15-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9. UA-2023-01-23-012637-a 23.01.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-07 15:57:43
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі щебеню (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-23-012637-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Яким чином учасником ТОВ «Грабовецький гранкар'єр», виконано підпунктом 1.3 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, щодо подання документів тендерної пропозиції з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а також Закону України «Про електронні довірчі послуги» шляхом накладення на неї кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої особи учасника?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-09 16:14:34
Пояснення по закупівлі UA-2023-01-23-012637-a
Розглянувши запит про надання пояснень по закупівлі № UA-2023-01-23-012637-a, надаю наступні пояснення:
Стосовно першого питання: Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість опубліковано на сайті замовника за посиланням https://tomashpilska-gromada.gov.ua/news/1675862320/
Стосовно другого питання: ТОВ «Грабовецький гранкар'єр», не виконано вимоги передбачені підпунктом 1.3 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, щодо подання документів тендерної пропозиції з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а також Закону України «Про електронні довірчі послуги» шляхом накладення на неї кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої особи учасника.
У зв’язку із вищевикладеним уповноваженою особою прийнято рішення скасувати рішення про визнання переможцем закупівлі UA-2023-01-23-012637-a, ТОВ «Грабовецький гранкар'єр».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-13 16:51:57
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі щебеню (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-23-012637-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином учасником ТОВ «Грабовецький гранкар'єр», виконано вимогу додатку 2 «Технічні вимоги» тендерної документації, в частині надання копій документів, які посвідчують якість товару (сертифікатів або паспортів якості) для підтвердження відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристикам?
Тоді як, в тендерній пропозиції вищезазначеним учасником надано сертифікат відповідності на продукцію щебенево-піщану суміш С7, термін дії якого до 20 січня 2023 року.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-16 15:22:28
Пояснення
ТОВ «Грабовецький гранкар'єр» не виконано вимогу додатку 2 «Технічні вимоги» тендерної документації, в частині надання копій документів, які посвідчують якість товару (сертифікатів або паспортів якості) для підтвердження відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристикам.
Надання інформації про усунення порушення замовником
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ проведено моніторинг дотримання законодавства у сфері публічних закупівель, ID моніторингу: UA-M-2023-02-07-000019, в ході проведення моніторингу, за сприяння управлінням було виявлено порушення законодавства про публічні закупівлі. Тому замовником з метою усунення порушень законодавства, 16 лютого 2023 року було прийнято рішення про відміну закупівлі UA-2023-01-23-012637-a (протокол від 16 лютого 2023 року), зазначене рішення опубліковано в електронній системі закупівель.
2023-02-22 16:36:50
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 березня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Порушення усунуто, шляхом відміни закупівлі.
2023-02-23 09:46:23
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 січня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Грабовецький гранкар'єр |
1 286 400,00
UAH з ПДВ
|
1 286 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ГАЙВОРОНСЬКИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ КАР'ЄР" |
1 296 000,00
UAH з ПДВ
|
1 296 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Грабовецький гранкар'єр #05414019 |
Рішення скасоване |
1 286 400,00
UAH з ПДВ
|
09 лютого 2023 16:16
|
|
ТОВ Грабовецький гранкар'єр #05414019 |
Очікує рішення |
1 286 400,00
UAH з ПДВ
|
09 лютого 2023 16:16
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 лютого 2023 10:38
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 16 лютого 2023 15:42 |
Кінець періоду оскарження: | 27 лютого 2023 00:00 |
Дата відміни: | 27 лютого 2023 00:01 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | неможливості усунення порушення порядку оприлюднення оголошення про закупівлю |
16 лютого 2023 15:42
|
Електронний підпис |
16 лютого 2023 15:41
|
Рішення про відміну закупівлі щебінь.pdf |