Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Журнал реєстрації службових, доповідних і пояснювальних записок (за кодом ЄЗС ДК 021-2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали)
Очікувана вартість
450,00 UAH
UA-2023-01-23-011643-a adf3dd9c325a423389645b9ad196a850
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чумаченко Яна Геннадіївна

+380506251133 tender_cpmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 січня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" РУБІЖАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 38534056
Місцезнаходження: 93009, Україна , Луганська обл., місто Рубіжне, вулиця Студентська,19
Контактна особа: Чумаченко Яна Геннадіївна
+380506251133
tender_cpmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22810000-1: Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Фактична адреса замовника: вул. Будівельників, буд. 23, м. Дніпро, Дніпропетровська обл., 49089
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Ціна за одиницю: 150UAH з ПДВ
Журнал реєстрації службових, доповідних і пояснювальних записок А4, 48 арк., офсет, 1+1, шн, з №, обкл.картон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49089, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Будівельників, буд. 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2023
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець зобов'язаний сплатити вартість Товару шляхом безготівкового платежу протягом 5 (п'ять) банківських днів з моменту поставки товару в розмірі 100 % на підставі видаткової накладної на оплату товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

23 січня 2023 16:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю Торговельно-виробнича група "КУНІЦА"
#19143995
Переможець 450,00
UAH з ПДВ
23 січня 2023 15:50

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
23 січня 2023 15:57

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Журнал реєстрації службових, доповідних і пояснювальних записок А4, 48 арк., офсет, 1+1, шн, з №, обкл.картон 3 штуки 150,00
UAH з ПДВ