Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА РИТУАЛЬНА СЛУЖБА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 21926724 |
Місцезнаходження: | 49101, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, ПРОСПЕКТ ОЛЕКСАНДРА ПОЛЯ, будинок 18, приміщення 119 |
Контактна особа: |
Денис Горбатенко +380567222227 mdrsdp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 січня 2023 13:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 січня 2023 01:00 |
Початок аукціону: | 31 січня 2023 01:03 |
Очікувана вартість: | 543 680,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 436,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44420000-0: Будівельні товари
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата 100% вартості Товару проводиться протягом 180 календарних днів після реалізації товару та після отримання оплати за такий Товар від споживачів (замовників). Оплата здійснюється у безготівковій формі, на банківський поточний рахунок Постачальника на підставі рахунка Постачальника. | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 січня 2023 13:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 січня 2023 13:30 |
ТД 23.01.23.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-10-000050 ● 8fed7681d47c4f4ca17e4b738cdb75c1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 березня 2023 17:33 |
21.03.2023 № 66
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 21.03.2023 № 66
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
8 UA-2023-01-23-006507-a
23.01.2023 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА РИТУАЛЬНА СЛУЖБА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ код ЄДРПОУ 21926724
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-29 11:36:58
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі ДК021-2015: 44420000-0 — Будівельні товари, (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2023-01-23-006507-a) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. У пункті 1 розділу II. «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» тендерної документації Замовником зазначено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до Замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Проте, згідно до пункту 51 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості) визначено, що надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї здійснюється замовником відповідно до цього пункту, зокрема, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Чому, під час розроблення тендерної документації не дотримано вимог пункту 51 Особливостей ?
2. Відповідно Додатку 3 до Документації у розділі «Інші документи відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону» Замовником визначено, що учасники у складі свої тендерної пропозиції повинні надати такі документи, зокрема, інформацію в довільній формі про те, що учасник процедури не є юридичною особою-резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або юридичною особою, кінцевими бенефіціарними власниками (власниками) яких є резиденти Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або у фізичних осіб (фізичних осіб-підприємців) - резидентів Російської Федерації/Республіки Білорусь, або є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, за винятком товарів, робіт і послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». На підтвердження даної інформації учасник надає витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань не раніше дати оголошення даного тендеру.
Проте, учасник ФОП Столяров Станіслав Миколайович у складі своєї тендерної пропозиції надав Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань (файл: 32. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.pdf - 27 січня 2023 20:48) від 23.04.2013 за №16351199 станом на 23.04.2013, в той час як дата оголошення даного тендеру 23.01.2023, тобто раніше дати оголошення даного тендеру. Як наслідок порушено вимоги абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону № 922.
Згідно абзацу шостого підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону №922.
Чому, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Столяров Станіслав Миколайович як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації ?
3. Замовником у пункті 7 розділу І «Загальні положення» тендерної документації визначено, що учасники подають у складі пропозиції довідку в довільній формі в якій гарантовано, що вся тендерна пропозиція викладена українською мовою.
Проте, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Столяров Станіслав Миколайович довідка в довільній формі вказаного змісту відсутня, чим не дотримано вимог пункту 7 розділу І «Загальні положення» тендерної документації, як наслідок порушено вимоги абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону № 922.
Згідно абзацу шостого підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону №922.
Чому, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Столяров Станіслав Миколайович як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації ?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-03 16:30:59
Пояснення на запит
1. Щодо недотримання вимог п. 51 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», далі – Особливості, у п. 1 розділу ІІ тендерної документації, пояснюємо, що залишення в п. 1 розділу ІІ тендерної документації вимог ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» замість вимог п. 51 Особливостей є технічною помилкою під час розробки та редагування тендерної документації. Вказана технічна помилка замовником не була виявлена під час проведення тендеру та не впливає на зміст тендерної пропозиції.
2.3. Щодо відсутності у тендерній пропозиції учасника ФОП Столяров С.М. довідки про гарантування, що вся тендерна пропозиція викладена української мовою та витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, виданого не раніше дати оголошення даного тендеру (далі-витяг), як того вимагалося тендерною документацією (далі - документація), то з цього приводу пояснюємо наступне.
Під час розробки Замовником тендерної документації, Замовником вирішено було видалити вимоги документації щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції довідки про гарантування української мовою та витягу з проекту тендерної документації, але фактично дані вимоги не були видалені з тендерної документації, яка була завантажена до електронної системи закупівель.
Тому під час оцінки тендерної пропозиції ФОП Столярова С.М., замовник помилково вважав, що надання вказаних документів тендерною документацією не вимагалося, а тому, тендерна пропозиція ФОП Столярова С.М. оцінювалася Замовником, як така, що відповідає вимогам документації, виходячи із свого помилкового уявлення.
Щодо надання ФОП Столяров С.М. витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 23.04.2013р., то вказаний витяг розглядався Замовником, як такий що наданий учасником самостійно та додатково, а тому обов’язкове подання якого не вимагалося під час подання пропозиції.
Безумовно, в іншому випадку, якщо б у Замовника не було хибного уявлення про відсутність у документації вимог щодо подання учасником довідки та витягу, то Замовником відповідно п. 40 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 під час оцінки та розгляду тендерної пропозиції, учаснику ФОП Столяров С.М. було б розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Водночас звертаємо увагу на те, що такі помилки не впливають на зміст тендерної пропозиції, адже, всі документи у тендерній пропозиції ФОП Столяров С.М. складено українською мовою, а витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, виданого не раніше дати оголошення даного тендеру, надано через електронну систему закупівель учасником ФОП Столяровим С.М.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Додатковою угодою № 2 від 17.04.2023р. договір № 17 від 15.02.2023р. розірвано за угодою сторін з 17.04.23р.
2023-04-18 13:42:08
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 квітня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 січня 2023 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Рекламно-виробнича компанія "Бінго" |
366 000,00
UAH з ПДВ
|
366 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Столяров Станіслав Миколайович |
398 400,00
UAH з ПДВ
|
398 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Рекламно-виробнича компанія "Бінго" #39923409 |
Рішення скасоване |
366 000,00
UAH з ПДВ
|
07 лютого 2023 14:43
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 лютого 2023 16:19
|
ТОВ Рекламно-виробнича компанія "Бінго" #39923409 |
Відхилено |
366 000,00
UAH з ПДВ
|
07 лютого 2023 14:50
|
|
ФОП Столяров Станіслав Миколайович #2433320077 |
Переможець |
398 400,00
UAH з ПДВ
|
09 лютого 2023 14:18
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 лютого 2023 16:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 квітня 2023 13:18
|
ДУ № 2 від 17.04.23.pdf | укладений |
17 квітня 2023 13:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 квітня 2023 13:13
|
ДУ № 2 від 17.04.23.pdf | зміни до договору |
17 квітня 2023 13:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 березня 2023 11:29
|
ДУ № 1 до дог № 17 від 15.02.23.pdf | зміни до договору |
07 березня 2023 11:28
|
Електронний підпис | укладений |
15 лютого 2023 12:56
|
договір № 17 від 15.02.23.pdf | укладений |
15 лютого 2023 12:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 07 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | викладено п.п. 4.1 в новій редакції, внесено зміни до специфікації. |
Номер договору про закупівлю: | № 17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 17 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | викладено п.п. 4.1 договору в новій редакції, внесено відповідні зміни до специфікації, договір розірвано за висновком Східного офісу Держаудитслужби, ID моніторингу: UA-M-2023-03-10-000050. |
Номер договору про закупівлю: | № 17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 15 лютого 2023 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
27 870,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 645,00 UAH)
|
Причини розірвання договору: | договір розірвано за висновком Східного офісу Держаудитслужби, ID моніторингу: UA-M-2023-03-10-000050 та на підставі п.п.8.2, 8.3, 9.2 Договору № 17 від 15.02.23 |