Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поштові послуги (послуги з виплати та доставки грошових допомог)
Очікувана вартість
2 641 200,00 UAH
UA-2023-01-23-002299-a 6ecb6f67a9714103960b5583671dd741
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Леся Фещенко

+380671944965 lisjonokfenya@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 січня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ КОРОСТЕНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 03192690
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., м. Коростень, вул. Франка, буд. 5
Контактна особа: Леся Фещенко
+380671944965
lisjonokfenya@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64110000-0: Поштові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поштові послуги (послуги з виплати та доставки грошових допомог)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, м.Коростень, вул.І.Франка,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 січня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 64110000-0 — Поштові послуги

Тендерна документація

23 січня 2023 11:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ЖИТОМИРСЬКА ДИРЕКЦІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА"
#22046132
Переможець 2 641 200,00
UAH
23 січня 2023 11:31

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2024 15:11
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2023 12:35
додаткова угода 3 до договору від 20.01.2023 №28.PDF зміни до договору
28 грудня 2023 12:17
Договір.pdf укладений
23 січня 2023 11:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, відповідно до доведених кошторисних призначень по КПКВ 2501530 «Соціальний захист громадян, які потрапили у складні життєві обставини», КПКВ 2501540 «Підтримка малозабезпечених сімей», КПКВ 2501400 «Соціальний захист дітей та сім’ї», актів звірення розрахунків по виплаті соціальних допомог з Житомирською дирекцією АТ «УКРПОШТА» та зв’язку з закінченням бюджетного року
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 січня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 1 596 795,92
UAH