Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з централізованого водовідведення
Очікувана вартість
820 000,00 UAH
UA-2023-01-23-001615-a ff1f7a0ea5614d0491eb92fde4cb7ca8
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федько Оксана Миколаївна

+380324571332 o.fedko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 січня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО СТРИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "СТРИЙСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 13802089
Місцезнаходження: 82400, Україна , Львівська обл., Стрий, Вул. О.Басараб, 15
Контактна особа: Федько Оксана Миколаївна
+380324571332
o.fedko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90430000-0: Послуги з відведення стічних вод


Закупівля відповідно до абзацу 3 підпункту 5 пункту 13 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Зазначений учасник займає монопольне становище на ринку послуг у Львівській області, відповідно до переліку суб’єктів природних монополій, затвердженого Антимонопольним комітетом України.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
43700.746 метри кубічні
Послуги з централізованого водовідведення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82400, Україна, Львівська область, місто Стрий, вулиця О.Басараб,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 90430000-0 — Послуги з відведення стічних вод
1 послуга
Абонентське обслуговування з централізованого водовідведення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82400, Україна, Львівська область, місто Стрий, вулиця О.Басараб,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 90430000-0 — Послуги з відведення стічних вод

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

23 січня 2023 11:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2023 11:02
АМКУ 2023.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "Стрийводоканал"
#05432968
Переможець 820 000,00
UAH з ПДВ
23 січня 2023 11:07

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 грудня 2023 14:56
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2023 14:24
Додаткова угода _2 до Договору _ 45.7.1.PDF зміни до договору
27 жовтня 2023 14:22
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2023 14:12
Додаткова угода _2 до Договору _ 45.7.PDF зміни до договору
27 жовтня 2023 14:11
Електронний підпис укладений
28 вересня 2023 10:02
Водовідведення.pdf зміни до договору
28 вересня 2023 10:02
Договір зміни до договору
23 січня 2023 15:57
Договір укладений
23 січня 2023 11:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Заміна помилково оприлюдненого Договору
Номер договору про закупівлю: 45/7/1
Договір:
Номер додаткової угоди: -
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Реорганізація установи.
Номер договору про закупівлю: 45/7/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна розрахункового рахунку у зв'язку із Рішенням Стрийської міської ради Львівської області №1883 «Про ліквідацію відділу охорони здоров’я Стрийської міської ради».
Номер договору про закупівлю: 45/7/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Заміна помилково оприлюдненої додаткової угоди 2
Номер договору про закупівлю: 45/7/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 820 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 136 666,67 UAH)