Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Боринський професійний ліцей народних промислів і ремесел |
Код ЄДРПОУ: | 05537182 |
Вебсайт: | https://borynya-lyceum.at.ua/ |
Місцезнаходження: | 82547, Україна , Львівська обл., Бориня, Львівська область Турківський район смт. Бориня вул.Вояків УПА-1 |
Контактна особа: |
Надич Лідія Василівна +380326934163 borunjalicej@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 січня 2023 18:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 січня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 249 819,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 498,19 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 січня 2023 11:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 січня 2023 11:24 |
ТД-Дрова.doc |
23 січня 2023 11:41 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
23 січня 2023 11:24 |
ТД-Дрова.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-28-000053 ● 342006b1e71f43f399b1dbcff0a95aa6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 лютого 2023 14:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
28.02.2023 № 74
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 28.02.2023 № 74.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-01-20-015227-a, 20.01.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-01 16:41:13
Про надання пояснень
Дата: 01.03.2023
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-01-20-015227-a, яка проводилась Боринським професійним ліцеєм народних промислів і ремесел.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівель, його технічних та якісних характеристик?
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Відповідно до частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, а також копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати відповідну інформацію чи було надано переможцем тендеру при укладанні договору відповідні документи про підтвердження права підписання договору про закупівлю та копію ліцензій або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності (з обов’язковим долученням до пояснення відповідних підтверджуючих документів)?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-06 23:17:36
Відповідь
1. Повідомляємо, що очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі бюджетних асигнувань, які виділені на зазначені потреби в 2023 році. Інформація щодо вартості деревини визначена, шляхом моніторингу середніх цін в мережі інтернет, та на підставі аналогічної закупівлі, яка проводилась в 2022 році.
2. Інформація щодо якісних та технічних характеристик предмета закупівлі, не розміщена на власному веб-порталі, в зв'язку із його відсутністю.
3. Учасником, під час підписання договору надано наказ про призначення в.о. директора, який уповноважений на підписання угоди від імені учасника. Ліцензія не подана учасником, так як, зазначений вид діяльності не підлягає ліцензуванню.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-08 16:58:05
Про надання пояснення
Дата: 08.03.2023
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-01-20-015227-a, яка проводилась Боринським професійним ліцеєм народних промислів і ремесел.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (в редакції Закону № 2526-IX від 16.08.2022) постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178).
За нормою пункту 24 Особливостей №1178 замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
За нормою пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до вимог частини першої статті 22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель.
У частині другій статті 22 Закону наведено перелік інформації, яка повинна міститися у тендерній документації.
Однак, проведеним моніторингом питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що Замовником опублікована 20.01.2023 та 21.01.2023 тендерна документація на закупівлю овочів, фруктів та горіхів (Цибуля, Морква, Буряк, Капуста, Лимон, Яблука), що не відповідає предмету закупівлі за ID: UA-2023-01-20-015227-a, а 23.01.2023 опублікована тендерна документація на закупівлю дров паливних хвойних порід.
Одночасно за нормою пункту 1 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Пояснити підстави та причини опублікування в електронній системі закупівлі тендерних документацій, які не відповідають предмету закупівлі за ID: UA-2023-01-20-015227-a?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-13 23:35:13
Відповідь
Повідомляємо, що тендерні документації 20 січня 2023 року, та 21 січня 2023 року, оприлюднені, через помилки на електронному майданчику. 23 січня 2023 року, замовником переоприлюднено тендерну документацію на дрова паливні.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Повідомляємо, що за результатами проведеного моніторингу, з уповноваженою особою проведено роз'яснювальну роботу, щодо недопущення зазначених порушень у майбутньому. Також, із учасником ініційовано переговори, щодо внесення змін до договору, для приведення його у відповідність до вимог тендерної документації. Найближчим часом, зазначені зміни будуть оприлюднені на веб-порталі уповноваженого органу, в порядку ст. 10 Закону, та вимог постанови 1178 від 12/10/2022р.
2023-03-24 23:14:09
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 квітня 2023 |
Порушення виявлено
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710, пункту 24 Особливостей №1178 та вимоги частини першої статті 22 Закону)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 січня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТУРКІВСЬКЕ ДОЧІРНЄ ЛІСОГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛГП "ГАЛСІЛЬЛІС" |
1 248 240,00
UAH з ПДВ
|
1 248 240,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТУРКІВСЬКЕ ДОЧІРНЄ ЛІСОГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛГП "ГАЛСІЛЬЛІС" #31147847 |
Переможець |
1 248 240,00
UAH з ПДВ
|
06 лютого 2023 23:41
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 лютого 2023 16:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2023 10:48
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
28 березня 2023 21:53
|
Електронний підпис | укладений |
21 лютого 2023 22:33
|
Договір | укладений |
21 лютого 2023 22:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до угоди, на підставі рішення про моніторинг. |
Номер договору про закупівлю: | 17/02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |